Ja, dat dus. De plaat ervoor is wat wisselvallig maar Unicorn Loves Deer is prachtig. Records is mijn favorietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:12 schreef methodmich het volgende:
Toch vind ik Unicorn Loves Deer een goede plaat. Al kan ik me direct ook voorstellen waarom iemand het níet leuk zou vinden.
Bazenplaatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:38 schreef Kerftminister het volgende:
MUZ / [MUZ luistersessie #8] Vrijdag 11/10 Pearl Jam - Lightning Bolt
Indieklassieker vandaag, Yoshimi Battles the Pink Robots om 10 uur.
Tja we gaan hem doen omdat iemand meedoet waaraan ik die plaat al maanden aan het aanraden ben, maar hij het telkens vertikt te luisteren. En waarschijnlijk ook omdat er mee mensen mee zullen doen dan bij Boards of Canada gisteren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BazenplaatOok echt een goed geheel
Zijn eerste plaat Save as Milk is nog wel toegankelijk toch? Daarna is het wat experimenteler geworden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu aan Captain Beefheart, maar dat vind ik echt bijna onluisterbaar, dat heb ik echt niet vaak.
Geen idee, maar zit nu aan Trout Mask Replica, en ik ben dol op psychedelische muziek en experimentele muziek, maar dit klinkt voor mij gewoon als wat gegrom en gepingel op een gitaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Zijn eerste plaat Save as Milk is nog wel toegankelijk toch? Daarna is het wat experimenteler geworden.
Vanaf die plaat is-ie los gegaan. Gewoon Save as Milk luisteren, dan heb je het beste meteen gehadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geen idee, maar zit nu aan Trout Mask Replica, en ik ben dol op psychedelische muziek en experimentele muziek, maar dit klinkt voor mij gewoon als wat gegrom en gepingel op een gitaar.
Dat jij nog eens iets ontoegankelijk zou vindenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geen idee, maar zit nu aan Trout Mask Replica, en ik ben dol op psychedelische muziek en experimentele muziek, maar dit klinkt voor mij gewoon als wat gegrom en gepingel op een gitaar.
Ja heb ook even moeite om het te accepteren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat jij nog eens iets ontoegankelijk zou vindenTrout Mask is wel een klassieker, maar echt supervaag, maar probeer Safe As Milk eens
Ik ben nog 5x toch echt definitief afgehaaktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef Arn0 het volgende:
Matt Groening zei over dat album:
"I thought it was the worst thing I'd ever heard. I said to myself, they're not even trying! It was just a sloppy cacophony. Then I listened to it a couple more times, because I couldn't believe Frank Zappa could do this to me – and because a double album cost a lot of money. About the third time, I realised they were doing it on purpose; they meant it to sound exactly this way. About the sixth or seventh time, it clicked in, and I thought it was the greatest album I'd ever heard"
Wel een goed punt vind ik, na een tijdje waardeer je (of velen toch) het album zeer. Maar in het begin enorm vaag, ja.
Luister er dan nog maar eens 10x naar. Daarna praten we verder.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat ben ik de komende jaren iig niet van plan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef DO2 het volgende:
[..]
Luister er dan nog maar eens 10x naar. Daarna praten we verder.
Alamo Race Trackquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
Ohja..Alamo Race Trackbrrrrr
En niemand op mijn Stepkids post gereageerd? Dan nog maar een linkje:
Heerlijk albumpje. Mix van soul met electro met krautrock met funk en ...tsjaLeuke originele muziek.
Met dit nummer kan ik weinig. Is niet mainstream genoeg wellichtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
Ohja..Alamo Race Trackbrrrrr
En niemand op mijn Stepkids post gereageerd? Dan nog maar een linkje:
Heerlijk albumpje. Mix van soul met electro met krautrock met funk en ...tsjaLeuke originele muziek.
Ik weet ook niet direct wat ik ervan moet vinden, maar ze stonden in de EKKO vanavondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Met dit nummer kan ik weinig. Is niet mainstream genoeg wellicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |