SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Wat doet Sako daar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van ?
Een hoop spelers uit de Engelse competitie en 1 Engelsman. Verder vrij standaard. Al maakt die zilveren het super origineel en vet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik niet want ik kom toch nooit in de buurt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ik hoop meer als je mij op mijn bek wil gaan slaan.
Jovetic en Benteke lijken me niet zogoed samen zou Jovetic en Sturridge doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Ajacied is hij goed en heb hem zelf ook nu speelt wel degelijk, maar geef hem nog wat tijd anders komt daar Willianquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een hoop spelers uit de Engelse competitie en 1 Engelsman. Verder vrij standaard. Al maakt die zilveren het super origineel en vet.
Echt een beesten koppel hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jovetic en Benteke lijken me niet zogoed samen zou Jovetic en Sturridge doen als ik jou was
Benteke manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jovetic en Benteke lijken me niet zogoed samen zou Jovetic en Sturridge doen als ik jou was
Zelf speel ik nu met Vucinic in mijn Serie A team en zijn dribbel is zo lekkerquote:
Ze zijn ook wel goed alleen zou ik ze nooit samen gebruikenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benteke man
Sturridge doet het wel goed bij mij, maar op een of andere manier speelt hij niet goed
[ afbeelding ]
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel goed alleen zou ik ze nooit samen gebruiken
Dat is exact mijn team op Jovetic, Nani en Cech na.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Bedankt dat ik je tekst mocht nakijken Djeetje![]()
Zelfde soort spelers, als ik met twee spitsen speel dan heb ik liever twee verschillende typesquote:
Klopt, ik ben net eto'o zeer veel pace.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet want ik kom toch nooit in de buurt.
Jovetic is wel een ander soort dan Benteke toch ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde soort spelers, als ik met twee spitsen speel dan heb ik liever twee verschillende types
Die gesprekken tussen julliequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben net eto'o zeer veel pace.
Dit was echt close ja..gelukkig was ik dodelijk in de eerste helft al..daarna had ik het echt moeilijk. Mijn spitsen zijn wel echt idioot goed gewoon..zo snel en toch zo sterk..en allebei 4* skill ook nog eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef wonton het volgende:
ahahahah shit GG. Deze had ik echt 3x moeten scoren.
Ben er nou wel klaar mee
Jouw spitsen hebben zeker allebei 90 pace. Die verdedigers zijn ook niet bij te houden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Zieke slotfase![]()
Echt nog bijna die 3-3 tegen, die kut Wook is echt niet af te stoppen in de lucht joh
Die 3-1 van mij was wel echt bullshit zeg..terwijl ik op de grond lig cross ik nog vanaf de cornervlag ofzo en de reus Quintero kopt binnen
Is dat het team met Riascos (quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was echt close ja..gelukkig was ik dodelijk in de eerste helft al..daarna had ik het echt moeilijk. Mijn spitsen zijn wel echt idioot goed gewoon..zo snel en toch zo sterk..en allebei 4* skill ook nog eens.
Nee 87 en 85quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef wonton het volgende:
[..]
Jouw spitsen hebben zeker allebei 90 pace. Die verdedigers zijn ook niet bij te houden.
bronze bank knuppelsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik mag tegen een team met IF Neymar - IF Alan - IF Hulk.. en dat met mijn zilveren teamkut single matches.
Ja die shootingstatsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee 87 en 85
http://wefut.com/en/player/9425
http://wefut.com/en/player/454
Ze zijn echt wendbaar ook, dat scheelt veel. Verdedigers zijn Perea en Olave 84 en 75 pace. Echt een heerlijk team dit. Flanken ook allebei 4* skills en mega goed. Enige minpunten zijn de keeper (al deed hij het wel goed tegen jou), de backs en het feit dat ik 2 vrij aanvallende CDM's heb met defending in de 60's.
Jup, Riascos + Johnson is gewoon cheatenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat het team met Riascos () voorin? En Perea achterin.
Deze man met 65 curve draaide hem ook aardig binnen in het eerste potjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja die shootingstatskan noooooooit
Leip team.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, Riascos + Johnson is gewoon cheaten
12 uit 9 en 13 uit 9 nu
[ afbeelding ]
Je bent gehypnotiseerd..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ZHIRKOV IN EEN PACK:D:D:D:D
Erg fijn allebei. Quintero was vorig jaar al zoooo goed en speelt eigenlijk hetzelfde. Die 5* gebruikte ik toch niet..alleen 4* skills eigenlijk. In deze FIFA is het gewoon heerlijk om naar binnen te kunnen komen met je CAMs en daar zijn ze echt perfect voor. Allebei ook een prima cross met hun weak foot en een degelijke pass en aan de bal zijn ze sowieso echt heel erg goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leip team.Hoe spelen je CAM´s, Sanchez en Quintero?
Neem Nani man die scoort bij mij echt veel op RWquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
433(2) eerste potje 0-0
Verdediging en middenveld stond goed. Aanval bakte er geen flikker van. Waarom ik Deulofeu ofzo ook als RW heb is een raadsel
Tim coop dan maar?
Eerst Barfaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem Nani man die scoort bij mij echt veel op RW
die Deulofeu is zo tyfusslecht hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
433(2) eerste potje 0-0
Verdediging en middenveld stond goed. Aanval bakte er geen flikker van. Waarom ik Deulofeu ofzo ook als RW heb is een raadsel
Tim coop dan maar?
Ja is goed, ff xbox aanzettenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
433(2) eerste potje 0-0
Tim coop dan maar?
Echt huilen gewoon. Doet niks en kan niks.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die Deulofeu is zo tyfusslecht he
2e denk ik..high/low back ben ik persoonlijk erg huiverig voor..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:58 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1e of 2e?
precies mijn ervaring. Baggerspelerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Echt huilen gewoon. Doet niks en kan niks.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja is goed, ff xbox aanzetten
Hoe zag je team er nu uit?
Oja die workrates van hem natuurlijk, optie met luis en mariano is ook goedkoper dus dan doen we die maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2e denk ik..high/low back ben ik persoonlijk erg huiverig voor..
En ik speel er graag tegen.
Misschien toch iets meer een CAM type op je CM plek zetten? Dan zit er al wat meer voetbal in ook. Mirallas RW kan je ook nog proberen..ga hem steeds meer waarderen. Zeker na Ox en Arnautovic.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar een vorm van autisme waardoor ik eerst de budget spelers van BPL wil proberen voordat ik de dure koop
Sturridge is in deze formatie echt prut. Podol is ook maar beperkt dus zal hem binnenkort gaan vervangen. Mikel is goed, Fer vind ik tot nu toe matig. Sissoko valt me tegen.
Benteke was niet fit anders komt die ST. Zelfde voor Sandro op CDM.
Ja op CM komt nu wel een ander. Bij coop net deed Mata het daar echt ziek goed. Maar vind hem wel duur tov andere spelers. Misschien proberen met Paulinho/Fernandinho en anders met een CAM.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien toch iets meer een CAM type op je CM plek zetten? Dan zit er al wat meer voetbal in ook. Mirallas RW kan je ook nog proberen..ga hem steeds meer waarderen. Zeker na Ox en Arnautovic.
Santi kost anders ook maar 25kquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja op CM komt nu wel een ander. Bij coop net deed Mata het daar echt ziek goed. Maar vind hem wel duur tov andere spelers. Misschien proberen met Paulinho/Fernandinho en anders met een CAM.
Neem Assaidi manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar een vorm van autisme waardoor ik eerst de budget spelers van BPL wil proberen voordat ik de dure koop
Sturridge is in deze formatie echt prut. Podol is ook maar beperkt dus zal hem binnenkort gaan vervangen. Mikel is goed, Fer vind ik tot nu toe matig. Sissoko valt me tegen.
Benteke was niet fit anders komt die ST. Zelfde voor Sandro op CDM.
JBGSquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:08 schreef DutchSL het volgende:
Wat een kut spel is dit toch ook soms. 1-2 verloren van een of andere eikel die met IF Neymar - IF Alan - IF Hulk een aanvalsrating van 72 weet te produceren.
Ik kom al snel op voorsprong, krijg legio kansen op de tweede te maken, maar de bal wilt er niet in en dan in de laatste 20 minuten scoort hij eerst deze konkogoal
[ afbeelding ]
En daarna in de 88e minuut ofzo uit een counter na een corner van mij omdat de enige verdediger die nog achterin was blijven hangen (stond gewoon op standaard, niet ultra attacking ofzo) gewoon op zijn bek als hij zelf een schouderduw geeft met zijn 78 strength tegen Neymar
Dat terug koppen was best dom van je. Ik ros dit soort ballen altijd maar gewoon ergens de tribune in ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:08 schreef DutchSL het volgende:
Wat een kut spel is dit toch ook soms. 1-2 verloren van een of andere eikel die met IF Neymar - IF Alan - IF Hulk een aanvalsrating van 72 weet te produceren.
Ik kom al snel op voorsprong, krijg legio kansen op de tweede te maken, maar de bal wilt er niet in en dan in de laatste 20 minuten scoort hij eerst deze konkogoal
[ afbeelding ]
En daarna in de 88e minuut ofzo uit een counter na een corner van mij omdat de enige verdediger die nog achterin was blijven hangen (stond gewoon op standaard, niet ultra attacking ofzo) gewoon op zijn bek gaat als hij zelf een schouderduw geeft met zijn 78 strength tegen Neymar
Ik zou op een van de twee CDM posities toch meer een verdedigend beest neer zetten. De Rossi ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:09 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk speelt t lekker
Ik ben ook slecht, ik ben verschrikkelijk slecht en verlies ontzettend veel, vrijwel altijd terecht en dat post ik ook vaak zat hier.quote:
Hij moest gewoon fatsoenlijk terugkoppen, slaat nergens op dat hij het zo zacht deed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat terug koppen was best dom van je. Ik ros dit soort ballen altijd maar gewoon ergens de tribune in ofzo.
Als Marchisio niet lekker speelt komt de Rossi ervoor jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou op een van de twee CDM posities toch meer een verdedigend beest neer zetten. De Rossi ofzo.
Marchisio is best wel aan. Maar het probleem is dat Marchisio en Gundogan bij een aanval waarschijnlijk allebei meer zijn en dan is er echt 0 middenveld mee als je de bal verliest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:13 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als Marchisio niet lekker speelt komt de Rossi ervoor ja![]()
Ga wel eens kijken hoe het valt, De Rossi is iig een goede vervanger als er gaten vallen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Marchisio is best wel aan. Maar het probleem is dat Marchisio en Gundogan bij een aanval waarschijnlijk allebei meer zijn en dan is er echt 0 middenveld mee als je de bal verliest.
lekker royquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:21 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even showoff
Shadow gaat voor 3k en Cata voor 3.8k op Xbox nu, dus daar zit sowieso een goede stijgende lijn in!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:27 schreef Toefjes het volgende:
Shadowkaartjes gaan nu voor 2100. Iets van progressie lijkt het wel.
hopen dat de PS3ers straks ook door hun voorraad heen zijn. moet ik alleen nog even wachten tot het halve fok forum ze verkocht heeftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Shadow gaat voor 3k en Cata voor 3.8k op Xbox nu, dus daar zit sowieso een goede stijgende lijn in!
Ik denk dat Hunter nog zeker wel 2-3 weken nodig heeft, daar staan er nu al heel erg veel van te koop en je weet gewoon dat er hele volksstammen nog zitten te wachten zoals wij dat doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hopen dat de PS3ers straks ook door hun voorraad heen zijn. moet ik alleen nog even wachten tot het halve fok forum ze verkocht heeft![]()
moguh trouwens
moguhhhhquote:
De TOTW is niet heel slecht hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moguhhhh
wat een zaad TOTW. weet niet wie ik moet kopen deze week.
ja laat ik het zo zeggen investeringstechnisch gezien. is t allemaal niet zo geweldig. wie ga je nu kopen dat je denkt ja die wil straks iedereen wel hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De TOTW is niet heel slecht hoor
Maar er zit geen speler in zoals Hulk die 20k is en zo stijgt naar de 50-60k
Gewoon nog heel even wachten en je winst is nog groterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:25 schreef Johnbon het volgende:
Schaduw verkoopt meteen voor 2.700 nu en sommige 2.800 op de xbox. Toch 200.000 winst als ik ze nu verkoop...
In principe zou je nu weer opnieuw in kunnen kopen en dan ga je toch nog winst maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon nog heel even wachten en je winst is nog groter
Ja doe ik ook, heb me team nu al die ik wil.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon nog heel even wachten en je winst is nog groter
dat zou ik niet te hard zeggen, dacht ik ook van mijn hunters die ik voor 2K kocht op me main account. zijn er nooit meer boven gekomenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In principe zou je nu weer opnieuw in kunnen kopen en dan ga je toch nog winst maken.
Op de PS3 is er sowieso nog niks gestegen, dus dat komt wel. Het gaat alleen heel lang duren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zou ik niet te hard zeggen, dacht ik ook van mijn hunters die ik voor 2K kocht op me main account. zijn er nooit meer boven gekomen
zelfs IF alaba nog niet, verdomme de enige knappe back in de bundesligaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op de PS3 is er sowieso nog niks gestegen, dus dat komt wel. Het gaat alleen heel lang duren.
Volgende week hiero (noord)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef Grandesco het volgende:
Moggel
Hebben de meeste van jullie nu herfstvakantie?
/samequote:
En terecht. Werken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik kwam gisteren en vandaag op stage aan en het eerste wat je hoort. hebben jullie geen vakantie?![]()
Iedereen ging er vanuit dat we vrij waren... nou niet dus
Zoveel meer mensen en kleine kinderen op PS3. Dus ook meer glitchers. Maar volgens mij zijn de prijzen nogal wisselend. De ene keer is Xbox op een bepaalde speler/kaart duurder, de andere keer PS3.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:33 schreef Djeetje het volgende:
Normaal is de prijs altijd duurder op de PS3 en nu niet
Op de UvA doen ze altijd tentamens in de vakantie-weekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik kwam gisteren en vandaag op stage aan en het eerste wat je hoort. hebben jullie geen vakantie?![]()
Iedereen ging er vanuit dat we vrij waren... nou niet dus
Of meer beperkte mensen die de gevolgen niet goed kunnen inschattenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoveel meer mensen en kleine kinderen op PS3. Dus ook meer glitchers. Maar volgens mij zijn de prijzen nogal wisselend. De ene keer is Xbox op een bepaalde speler/kaart duurder, de andere keer PS3.
Op de Avans ook, maar dat maakt het extra zuur als iedereen hier wel vakantie heeftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op de UvA doen ze altijd tentamens in de vakantie-week. Dikke kk met je vakantie, aldus de UvA.
Ja, ik voel dat dus niet zo, omdat iedereen die ik hier in Amsterdam ken, van de UvA is en dus tentamens heeftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de Avans ook, maar dat maakt het extra zuur als iedereen hier wel vakantie heeft
Ik moet gewoon naar school hoor volgende week.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de Avans ook, maar dat maakt het extra zuur als iedereen hier wel vakantie heeft
Ik doel er meer op dat alle stagiaires hier vrij hebben. Nu is het geen ramp omdat ik mijn eindproduct af moet maken. Nog even en ik ben helemaal klaar dus ja. Tijd heb ik wel nodig (al kan ik ook veel thuis doen)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik voel dat dus niet zo, omdat iedereen die ik hier in Amsterdam ken, van de UvA is en dus tentamens heeft
Stage is toch gewoon on(der)betaald werken? Waarom heb je dan vakantie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat alle stagiaires hier vrij hebben. Nu is het geen ramp omdat ik mijn eindproduct af moet maken. Nog even en ik ben helemaal klaar dus ja. Tijd heb ik wel nodig (al kan ik ook veel thuis doen)
Soms verplicht vanuit school dat je de vrije dagen van school overneemt en anders in overleg met stage zelf. Ik studeer hier af, dus het is wel anders. Jammer dat ik geen vakantie heb, maar als ik aan het eind van de rit mijn diploma heb. Primaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stage is toch gewoon on(der)betaald werken? Waarom heb je dan vakantie?
uni heeft alleen kerst en zomervakantiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:01 schreef poker4lifee het volgende:
20 minuten presentatie kennen omdat de leraar pas voor de presentatie gaat zeggen welk deel van de 3 je moet doen
[..]
Ik moet gewoon naar school hoor volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....
Als je stage loopt bij een school?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stage is toch gewoon on(der)betaald werken? Waarom heb je dan vakantie?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:08 schreef wonton het volgende:
[..]
uni heeft alleen kerst en zomervakantieDat is ook niet helemaal waar, want vrienden van mij hebben gewoon vakanties tussendoor. Die hebben bijvoorbeeld deze week tentamens en dan volgende week vrij. Daar waar ik volgende week pas mijn tentamens heb. Dan denk je: maar DuTank, dan heb je toch meer tijd om te leren!! Nee hoor, die bitches knallen ook nog allerlei deadlines en presentaties erbij deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je stage loopt bij een school?
De prijs is hoger of de kaartjes zijn duurder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:33 schreef Djeetje het volgende:
Normaal is de prijs altijd duurder op de PS3 en nu niet
Gewoon all-the-way Duitsers. Ik maak wel iets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:18 schreef Jorwol het volgende:
Heb geen inspiratie voor een team. Wilde misschien 433(3) spelen met een Bundesliga team met Schurrle op LW, maar dan zit je weer met het feit dat er geen fijne Duitse Bundesliga-spitsen zijn... Bah. Wie brengt me op een leuk idee?
Kevin Volland lijkt me wel aardig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:18 schreef Jorwol het volgende:
Heb geen inspiratie voor een team. Wilde misschien 433(3) spelen met een Bundesliga team met Schurrle op LW, maar dan zit je weer met het feit dat er geen fijne Duitse Bundesliga-spitsen zijn... Bah. Wie brengt me op een leuk idee?
Ik weet niet wat jij nog leuk vind aan hele tijd dezelfde missies die je krijgt.quote:
Ja hoor. 500k. Als jij het eerst stuurt. Primaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:23 schreef wonton het volgende:
iemand nog coins kopen? Heb nog 700k over
Muller is op RW echt kut, daarom zit ik ook zo te klotenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Muller op RW is misschien niet ideaal, RM is ie denk ik beter ivm workrates..
dan ga je toch lekker nbaenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij nog leuk vind aan hele tijd dezelfde missies die je krijgt.
Nee, volgens mij nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:28 schreef DutchSL het volgende:
Omdat ik vorig jaar in januari al gestopt was heb ik het daarna niet meer zo gevolgd, maar weet iemand nog of de prijs van Cristiano Ronaldo nog onder het miljoen is gekomen in FUT 13 en zo ja vanaf wanneer ongeveer?
Augustusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:28 schreef DutchSL het volgende:
Omdat ik vorig jaar in januari al gestopt was heb ik het daarna niet meer zo gevolgd, maar weet iemand nog of de prijs van Cristiano Ronaldo nog onder het miljoen is gekomen in FUT 13 en zo ja vanaf wanneer ongeveer?
Ik speel met gasten die een veel hogere level hebben als mij dus ik krijg meestal andere missies.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij nog leuk vind aan hele tijd dezelfde missies die je krijgt.
Ik heb El Shaarawy op LW met ook H/H workrates en die is ideaal, staat altijd op z'n plaats als ik hem daar nodig heb en als ik niet in de aanval ben staat ie ook altijd op een bruikbare plaats en is snel genoeg terug in de omschakeling (misschien alleen als je meteen LB+Y ramt als je de bal hebt veroverd niet).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Muller op RW is misschien niet ideaal, RM is ie denk ik beter ivm workrates..
Ik heb El Sha ook op LW en die vind ik fijn spelen, maar Müller is serieus echt kut. Ibgs waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:33 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik heb El Shaarawy op LW met ook H/H workrates en die is ideaal, staat altijd op z'n plaats als ik hem daar nodig heb en als ik niet in de aanval ben staat ie ook altijd op een bruikbare plaats en is snel genoeg terug in de omschakeling (misschien alleen als je meteen LB+Y ramt als je de bal hebt veroverd niet).
neequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:35 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand een IF Hamlap in zijn club die ik kan lenen ? Wil ermee spelen maar prijzen zijn nu absurd
Jepquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:35 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand een IF Hamlap in zijn club die ik kan lenen ? Wil ermee spelen maar prijzen zijn nu absurd
Jij zit op de PS3 tochquote:
op dondere we made youquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:39 schreef wonton het volgende:
700k van me kopen en kan je hem betalen
ok stuur jij maar eerst ik stuur geld daarna gr grquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:39 schreef wonton het volgende:
700k van me kopen en kan je hem betalen
Jaquote:
cabaye, sissokoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:52 schreef AntiHero het volgende:
Ben op zoek naar een (goede) Franse CDM en kom nu uit op Diarra of Toulalan, iemand suggesties? Ohja Matuidi vind ik niks. Of Pogba converten?
Pogba speelt in mijn 433-4 op CM veel beter dan in mijn 4231/4222 op CDM, maar dat kan ook aan de rest van het team (en vooral aan mezelf) liggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:52 schreef AntiHero het volgende:
Ben op zoek naar een (goede) Franse CDM en kom nu uit op Diarra of Toulalan, iemand suggesties? Ohja Matuidi vind ik niks. Of Pogba converten?
niet cissoko maar Sissoko van Newcastle. vorig jaar een held op CDM zeker zijn IFquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:58 schreef AntiHero het volgende:
Dank voor de reacties, gaat om een 41212 Frans team, dus cissoko is geen optie, Cabbaye heeft te lage defensive stats voor op de enige CDM positie. Vooral interceptions en passing zijn wmb belangrijk op die positie.
Ga maar voor Pogba dus, enorme held IRL.
Die IF inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet cissoko maar Sissoko van Newcastle. vorig jaar een held op CDM zeker zijn IF
Wat doet die RB daar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
FC nektasjeKijken hoe dit uitpakt
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denk je ?quote:
Goeie keeper.. jammer dat er maar 1 Marokkaanse RB is en die is 55-rated.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
3atb dan, anders is FC Nektasje niet gegrond.quote:
Speel jij 3atb met 2 cb's van 45 en 54 pacequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
3atb dan, anders is FC Nektasje niet gegrond.
Ps3?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pricefix Depay incomming
Puristquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
3atb dan, anders is FC Nektasje niet gegrond.
Ohh die had ik niet eens gezien, die C was een typfoutje maar dacht dat je die van PSG bedoelde. Die strength is ook wel lekker. Alleen passing iets minden. Ga hem rouleren met Pogba, kosten toch allebei niets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet cissoko maar Sissoko van Newcastle. vorig jaar een held op CDM zeker zijn IF
FC Bontkraag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
staat geen op de marktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die LCB is wel echt te traag lijkt mij. El Kaoutari is gek genoeg nog niks waard.
Verbaast mij dat er uberhaubt spelers in dat team zitten met "High" workrates.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/player/8455quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Speel jij 3atb met 2 cb's van 45 en 54 pace
Is een Algerijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/player/8455
deze heeft vast 2 paspoorten en kan dus nog door de beugel.
Godverquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Verbaast mij dat er uberhaubt spelers in dat team zitten met "High" workrates.
Dat is toch ook Noord-Afrika. Allemaal hetzelfde tuig man.quote:
Die Marokkaanse CB van Lensquote:
Pato zijn finishing is echt kut.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef Jorwol het volgende:
Iemand die al met Pato en Lamela hebben gespeeld?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:45 schreef Reemi het volgende:
Ik moet bijna de deur uit en het begint te plenzen, top
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]ik zit lekker op m'n warme kamer aan een verslagje te werken
Klopt. Maar daar zit dan weer geen mogelijkheid in om te traden, te glitchen en je eigen team te maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Maoist het volgende:
H2H seasons is bijna een ander spel. Tempo ligt echt veel lager en er zijn veel meer manieren om aan te vallen omdat teams veel gebalanceerder zijn (Zeker als je met 4 sterren teams speelt) en mensen zijn veel sportiever. Geen replay die 5x herhaald wordt met een celebration van een minuut lang
eerlijk bij elkaar geglitchedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je die spelers hebt, heb ik geen medelijden met je
Geef 'm batta danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet tegen iemand met een AZ logo en een ajax tenue
als 2e kit feyenoord kit neem ik aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
Stadion met weerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:57 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Inter Classic away
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeker veel gestolen overwinningen of niet?
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeker veel gestolen overwinningen of niet?
Ik vond het ook leuk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Maoist het volgende:
H2H seasons is bijna een ander spel. Tempo ligt echt veel lager en er zijn veel meer manieren om aan te vallen omdat teams veel gebalanceerder zijn (Zeker als je met 4 sterren teams speelt) en mensen zijn veel sportiever. Geen replay die 5x herhaald wordt met een celebration van een minuut lang
quote:■Als België op dit moment een vriendschappelijke wedstrijd wint van Spanje daalt hun rating.
■Als Nederland dinsdag wint in Turkije, levert ze dit meer dan 6 keer zoveel punten op dan een vriendschappelijk gelijkspel thuis met Brazilië. De kans dat Nederland uit wint bij Turkije is echter veel kleiner dan dat zij thuis niet verliezen van Brazilië.
■Spanje verloor in de Finale van de Confederations Cup met 3-0 van de toenmalige nummer 20. Dit heeft nauwelijks invloed gehad op de rating van Spanje.
■Het thuisland van een groot internationaal toernooit speelt geen kwalificatiewedstrijden. De FIFA licht toe in de FAQ dat dit kan leiden tot een daling in de wereldranglijst. Als de Wereldranglijst serieus genomen wil worden, dan moet het organiseren van een groot toernooi geen invloed kunnen hebben op de ranking van een voetbalteam.
■0-1 verliezen van Spanje, heeft precies dezelfde invloed op je rating als elke ander verliezende partij, van welke belangrijkheidsgraad dan ook. 4-3 uit verliezen van Spanje is dus net zo goed voor je ranking als 0-18 thuis verliezen van Tahiti.
■Als je twee wedstrijden met gelijke eindstand speelt tegen Spanje en tegen Noorwegen levert het in het eerste geval slechts 25% meer punten op.
Je komt steeds teams tegen met max. een halve ster verschil..PSV is 4* en Colombia 4.5 toch? Dus niet heel vreemd danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk.
Tot ik in de finale van de EA Cup tegen Colombia moest met PSV, een team met op elke positie een speler met een hogere rating (zeker als je de beesten die op de bank zitten als Guarin en Jackson in de basis zet). Bedankt matchmakinghelemaal kleurenblind gespeeld
Ik snap ook echt niet hoe België hoger dan Nederland kan staan, we doen het in de kwalificatie net zo goed als de Belgen en hebben uit de vorige jaren toch veel meer punten over zou je zeggen, zelfs met een flop EK (Belgen hadden uberhaupt geen EK en dus ook minder punten in de kwalificatie).quote:
Omdat België tegen landen moest met een hogere FIFA ranking.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe België hoger dan Nederland kan staan, we doen het in de kwalificatie net zo goed als de Belgen en hebben uit de vorige jaren toch veel meer punten over zou je zeggen, zelfs met een flop EK (Belgen hadden uberhaupt geen EK en dus ook minder punten in de kwalificatie).
Niemand houdt je tegen om dat te gaan spelen ipv UTquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Maoist het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:57 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Inter Classic away
Zit je op Xdoos?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Maoist het volgende:
Ik heb gewoon, heel origineel, de PSV kits+badgequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gebruik ik ATM
Ik heb normaal ook gewoon Ajax shirts maar die zijn dit jaar echt lelijk dus jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb gewoon, heel origineel, de PSV kits+badge
Ze zijn best wel vet ingame trouwens.
Altidore scoort toch gemiddeld 3 per wedstrijd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
0-1 verloren. Teamnaam was FC Bayern
home is toch gewoon normaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook gewoon Ajax shirts maar die zijn dit jaar echt lelijk dus ja
Dat roze gedrocht is echt het lelijkste shirt wat ik in al die jaren heb gezien van Ajax
Die groene is ook niet bestquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
home is toch gewoon normaal![]()
en ja ik vond die groene idd vetter
gek, dit was met het team Gomezquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Altidore scoort toch gemiddeld 3 per wedstrijd?
Wat doe je, toefmans.
die away heb ik ookquote:
Ik moet zaterdag als het goed is tegen AZ voetballenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
Die heb ik ook en toen ik die hier liet zijn was ik een Gayquote:
Had waarschijnlijk niets met die kits te makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heb ik ook en toen ik die hier liet zijn was ik een Gay
G-team?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag als het goed is tegen AZ voetballen
Score!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk niets met die kits te maken
Ogay....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde kits en ik ben niet gay. Gr grquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rangers away?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Moet dus nog een alternatief zoeken voor dat witte shirt (iets lichts zonder reclame).
Die vind ik echt niks bijzonders hebben eigenlijk...quote:
Sowieso geen clubs waar ik een hekel aan hebquote:
gratis reclame voor de werkgeverquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die vind ik echt niks bijzonders hebben eigenlijk...
Ik weet niet aan welke clubs je een hekel hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso geen clubs waar ik een hekel aan hebmaar vroeg niet om suggesties, dat zoek ik zelf wel een keertje uit
http://www.futhead.com/14(...)ite/solid/small/all/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso geen clubs waar ik een hekel aan hebmaar vroeg niet om suggesties, dat zoek ik zelf wel een keertje uit
Wanneer ben je thuis om coop te spelen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag als het goed is tegen AZ voetballen
rond de 20 a 23 K moet lukken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wanneer ben je thuis om coop te spelen?
Ik zit nu in de trein. Even kijken voor hoeveel ik mijn Depay kan verkopen atm.
afgelopen weekend 5 rond de 10 a 12 K gekochtquote:
15:30quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wanneer ben je thuis om coop te spelen?
Ik zit nu in de trein. Even kijken voor hoeveel ik mijn Depay kan verkopen atm.
Ik had m ook voor 12k gekocht toentertijd. Maar ik was wel redelijk klaar met mijn zilveren NL squad, speelde heel matig vond ik. Alleen Beerens was een baas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
afgelopen weekend 5 rond de 10 a 12 K gekochtallemaal de deur uit voor 18 a 19
daarna nog ff 5K op 1 gepakt toen de PF er net was
Niet weten wat een G team isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar het is de B2 had je ook gewoon kunnen vragen
Niet zoveel, behalve alles wat uit Holland (= de twee provincies) of van de Britse eilanden komt met een paar uitzonderingen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet aan welke clubs je een hekel hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet zoveel, behalve alles wat uit Holland (= de twee provincies) of van de Britse eilanden komt met een paar uitzonderingen.
Verder nog o.a. het lokale clubje NEK
Nigga nigga nigga nigga, I'm 100% nigger.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand die even keiharde niggarap muziek opzet hier in de stiltecoupé.
Klopt, schatjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk niets met die kits te maken
In welke trein zit je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Afschieten dat soort mensenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sprinter Groningen-Zwolle. Hij zet vrolijk het volgende nummer op
Ik ga morgen naar Zwollequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sprinter Groningen-Zwolle. Hij zet vrolijk het volgende nummer op
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nigga nigga nigga nigga, I'm 100% nigger.
En volgens mij is er nog geen eens een HH geweest dit jaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
Sakho 2300 coins. De prijzen sowiesoDe crash is vroeg gekomen dit jaar
Muziek categoriseren onder een etniciteitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat krijg ik van je als ik van az win ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
Sakho 2300 coins. De prijzen sowiesoDe crash is vroeg gekomen dit jaar
Komt ook omdat er maar weinig goede zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat Belgische LBs en RBs wat waard zijn.. komt dat door de hype of was dit eerst ook al zo?
Ik kan Vanden Borre niet vinden op de markt.. ik had laatst Verboom in een 400c pack en die bleek ook nog wat waard te zijn door zijn 81 pace als LB.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt ook omdat er maar weinig goede zijn
Vanden Borre was ooit een heel groot talent had net zoveel hype achter hem als Kompany bijvoorbeeld. Is er nooit helemaal uitgekomenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan Vanden Borre niet vinden op de markt.. ik had laatst Verboom in een 400c pack en die bleek ook nog wat waard te zijn door zijn 81 pace als LB.
Ik vraag me af hoe Djeetje zijn presentaties doet op school. Ik heb dan altijd gewoon wat steekwoorden op papier (als het niet al die van de powerpoint zijn) en freestyle er dan een verhaal omheen, want ik weet toch alle ins-en-outs van het onderwerp.quote:
Toevallig had ik er een vandaag en de leraar vond dat ik heel goed kon sprekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Djeetje zijn presentaties doet op school. Ik heb dan altijd gewoon wat steekwoorden op papier (als het niet al die van de powerpoint zijn) en freestyle er dan een verhaal omheen, want ik weet toch alle ins-en-outs van het onderwerp.
sommige mensen hebben daar iets meer moeite mee of zijn bang dat ze het verhaal vergeten. gewoon veel oefenen gaat het vanzelf beter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Djeetje zijn presentaties doet op school. Ik heb dan altijd gewoon wat steekwoorden op papier (als het niet al die van de powerpoint zijn) en freestyle er dan een verhaal omheen, want ik weet toch alle ins-en-outs van het onderwerp.
Een knal op je bekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als ik van az win ?
Forster Caskey?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:37 schreef BDIL het volgende:
Wie CAM uit de Championship ? Die workrates van Fabbrini
Davies, enige Engelse CAM met 4*quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:37 schreef BDIL het volgende:
Nope Fabbrini ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Davies, enige Engelse CAM met 4*
Bryson IF?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:37 schreef BDIL het volgende:
ben je in FUT toch mooi goedkoper uit om heel Inter te kopenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef _NZT_ het volgende:
Weet niet of het al gepost is, maar Inter Milan is overgenomen door Erick Thohir. Indonesische media magnaat met een vermogen van 1,25 miljard dollar.
Fabbrini is niet Engels.. vorig jaar had Davies bijna dezelfde stats dacht ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nope Fabbrini ookMaar Davies heeft kutstats ivm vorige jaar
Ook een paar golds.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
O lol, Championship heeft natuurlijk ook zilveren spelers
Ik vraag een speler uit de Championship, is niet gelijk aan Engels.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fabbrini is niet Engels.. vorig jaar had Davies bijna dezelfde stats dacht ik.
Maar hoe bereidt je je presentaties voor dan? Want als je je presentatie ook voorleest van het blaadje, dan liegt die leraar of is hij niet wijs. Zie het becommentariëren van die filmpjes ook als een presentatie, waarbij je natuurlijk overkomt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toevallig had ik er een vandaag en de leraar vond dat ik heel goed kon spreken
Eens ja, dat zei ik laatst ook al tegen hem.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar hoe bereidt je je presentaties voor dan? Want als je je presentatie ook voorleest van het blaadje, dan liegt die leraar of is hij niet wijs. Zie het becommentariëren van die filmpjes ook als een presentatie, waarbij je natuurlijk overkomt.
Hij zit op de middelbare school gastquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar hoe bereidt je je presentaties voor dan? Want als je je presentatie ook voorleest van het blaadje, dan liegt die leraar of is hij niet wijs. Zie het becommentariëren van die filmpjes ook als een presentatie, waarbij je natuurlijk overkomt.
Het enigste wat ik doe is powerpoint maken en in dit geval dus het boek lezen (boekpresentatie) 1x samenvatting van het internet lezen om wat dingen weer te herinneren en dan bedenk ik het daar gewoon zelf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat leer je toch al op de basisschool bij je spreekbeurt..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zit op de middelbare school gast
Alleen in het engels is dat wel moeilijk voor me.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens ja, dat zei ik laatst ook al tegen hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |