SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Wat doet Sako daar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van ?
Een hoop spelers uit de Engelse competitie en 1 Engelsman. Verder vrij standaard. Al maakt die zilveren het super origineel en vet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik niet want ik kom toch nooit in de buurt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ik hoop meer als je mij op mijn bek wil gaan slaan.
Jovetic en Benteke lijken me niet zogoed samen zou Jovetic en Sturridge doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Ajacied is hij goed en heb hem zelf ook nu speelt wel degelijk, maar geef hem nog wat tijd anders komt daar Willianquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een hoop spelers uit de Engelse competitie en 1 Engelsman. Verder vrij standaard. Al maakt die zilveren het super origineel en vet.
Echt een beesten koppel hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jovetic en Benteke lijken me niet zogoed samen zou Jovetic en Sturridge doen als ik jou was
Benteke manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jovetic en Benteke lijken me niet zogoed samen zou Jovetic en Sturridge doen als ik jou was
Zelf speel ik nu met Vucinic in mijn Serie A team en zijn dribbel is zo lekkerquote:
Ze zijn ook wel goed alleen zou ik ze nooit samen gebruikenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benteke man
Sturridge doet het wel goed bij mij, maar op een of andere manier speelt hij niet goed
[ afbeelding ]
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel goed alleen zou ik ze nooit samen gebruiken
Dat is exact mijn team op Jovetic, Nani en Cech na.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Bedankt dat ik je tekst mocht nakijken Djeetje![]()
Zelfde soort spelers, als ik met twee spitsen speel dan heb ik liever twee verschillende typesquote:
Klopt, ik ben net eto'o zeer veel pace.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet want ik kom toch nooit in de buurt.
Jovetic is wel een ander soort dan Benteke toch ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde soort spelers, als ik met twee spitsen speel dan heb ik liever twee verschillende types
Die gesprekken tussen julliequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben net eto'o zeer veel pace.
Dit was echt close ja..gelukkig was ik dodelijk in de eerste helft al..daarna had ik het echt moeilijk. Mijn spitsen zijn wel echt idioot goed gewoon..zo snel en toch zo sterk..en allebei 4* skill ook nog eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef wonton het volgende:
ahahahah shit GG. Deze had ik echt 3x moeten scoren.
Ben er nou wel klaar mee
Jouw spitsen hebben zeker allebei 90 pace. Die verdedigers zijn ook niet bij te houden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Zieke slotfase![]()
Echt nog bijna die 3-3 tegen, die kut Wook is echt niet af te stoppen in de lucht joh
Die 3-1 van mij was wel echt bullshit zeg..terwijl ik op de grond lig cross ik nog vanaf de cornervlag ofzo en de reus Quintero kopt binnen
Is dat het team met Riascos (quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was echt close ja..gelukkig was ik dodelijk in de eerste helft al..daarna had ik het echt moeilijk. Mijn spitsen zijn wel echt idioot goed gewoon..zo snel en toch zo sterk..en allebei 4* skill ook nog eens.
Nee 87 en 85quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef wonton het volgende:
[..]
Jouw spitsen hebben zeker allebei 90 pace. Die verdedigers zijn ook niet bij te houden.
bronze bank knuppelsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik mag tegen een team met IF Neymar - IF Alan - IF Hulk.. en dat met mijn zilveren teamkut single matches.
Ja die shootingstatsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee 87 en 85
http://wefut.com/en/player/9425
http://wefut.com/en/player/454
Ze zijn echt wendbaar ook, dat scheelt veel. Verdedigers zijn Perea en Olave 84 en 75 pace. Echt een heerlijk team dit. Flanken ook allebei 4* skills en mega goed. Enige minpunten zijn de keeper (al deed hij het wel goed tegen jou), de backs en het feit dat ik 2 vrij aanvallende CDM's heb met defending in de 60's.
Jup, Riascos + Johnson is gewoon cheatenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat het team met Riascos () voorin? En Perea achterin.
Deze man met 65 curve draaide hem ook aardig binnen in het eerste potjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja die shootingstatskan noooooooit
Leip team.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, Riascos + Johnson is gewoon cheaten
12 uit 9 en 13 uit 9 nu
[ afbeelding ]
Je bent gehypnotiseerd..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ZHIRKOV IN EEN PACK:D:D:D:D
Erg fijn allebei. Quintero was vorig jaar al zoooo goed en speelt eigenlijk hetzelfde. Die 5* gebruikte ik toch niet..alleen 4* skills eigenlijk. In deze FIFA is het gewoon heerlijk om naar binnen te kunnen komen met je CAMs en daar zijn ze echt perfect voor. Allebei ook een prima cross met hun weak foot en een degelijke pass en aan de bal zijn ze sowieso echt heel erg goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leip team.Hoe spelen je CAM´s, Sanchez en Quintero?
Neem Nani man die scoort bij mij echt veel op RWquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
433(2) eerste potje 0-0
Verdediging en middenveld stond goed. Aanval bakte er geen flikker van. Waarom ik Deulofeu ofzo ook als RW heb is een raadsel
Tim coop dan maar?
Eerst Barfaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem Nani man die scoort bij mij echt veel op RW
die Deulofeu is zo tyfusslecht hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
433(2) eerste potje 0-0
Verdediging en middenveld stond goed. Aanval bakte er geen flikker van. Waarom ik Deulofeu ofzo ook als RW heb is een raadsel
Tim coop dan maar?
Ja is goed, ff xbox aanzettenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
433(2) eerste potje 0-0
Tim coop dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |