SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Beide toestellen vastgehouden op vakantie in VS. Baal echt dat 5S nergens unlocked te krijgen was.
5C wel maar gewicht en uiterlijk hielden me toch echt tegen.All management is Strategic Management.![]()
Goh..1 van de weinige keren dat ik iemand het niet over de belachelijke hoge prijs als rechtgeaarde Nederlander hoor hebben. Nee...of de iPhone locked of unlocked is,het uiterlijk en het gewicht.![]()
![]()
Niet iedereen is een gierigaard.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
Telefoon is een investering voor de mensen die niet elk jaar een nieuwe halen en voor de mensen die dat wel doen maakt het kennelijk geen kut uit want geld als water.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:27 schreef Iwanius het volgende:
Goh..1 van de weinige keren dat ik iemand het niet over de belachelijke hoge prijs als rechtgeaarde Nederlander hoor hebben. Nee...of de iPhone locked of unlocked is,het uiterlijk en het gewicht..
![]()
Op de manier dat een halfje witbrood ook een investering is ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Telefoon is een investering voor de mensen die niet elk jaar een nieuwe halen en voor de mensen die dat wel doen maakt het kennelijk geen kut uit want geld als water.![]()
Het is een uitgave geen investering.![]()
Een halfje brood hoeft geen twee-drie jaar mee te gaan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op de manier dat een halfje witbrood ook een investering is ja.![]()
Het is een uitgave geen investering.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Een iPhone ook niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een halfje brood hoeft geen twee-drie jaar mee te gaan...
Investeringen betalen zich uit op de lange termijn. Een smartphone is gewoon een aankoop.![]()
Lees mijn eerste commentaar nog eens: als ik daar 3 jaar mee wil doen, dan is het een investering en wil ik dat ik die drie jaar daar ook geen last van heb.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een iPhone ook niet.
Investeringen betalen zich uit op de lange termijn. Een smartphone is gewoon een aankoop.
Als ik een aankoop wil doen, haal ik wel een budget android
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Leg uit? Had je 'm nog in de verpakking?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef GodsSon het volgende:
Beide toestellen vastgehouden op vakantie in VS. Baal echt dat 5S nergens unlocked te krijgen was.
5C wel maar gewicht en uiterlijk hielden me toch echt tegen.![]()
Als je er drie jaar mee doet, is het een aankoop waar je drie jaar mee doet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees mijn eerste commentaar nog eens: als ik daar 3 jaar mee wil doen, dan is het een investering en wil ik dat ik die drie jaar daar ook geen last van heb.
Als ik een aankoop wil doen, haal ik wel een budget android
Nooit economie gehad op school?quote:Een investering is een opoffering in tijd, geld (hierbij spreek men vaak van een kapitaalsinjectie) of mankracht (personeel) ten behoeve van een doel dat pas op lange termijn wordt behaald.![]()
Een aankoop is het per definitiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je er drie jaar mee doet, is het een aankoop waar je drie jaar mee doet.
Nooit economie gehad op school?
Echter is het voor mensen met minder geld wel iets waar een afweging aan vast zit, wat tijd X mee moet gaan en waar je geen spijt van wil hebben.
Als je geld als water hebt maakt het allemaal minder uit.
Magoed, tegen wie heb ik het nu eigenlijk
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat maakt het nog steeds geen investering. Het is dan alleen geen impulsaankoop.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een aankoop is het per definitie
Echter is het voor mensen met minder geld wel iets waar een afweging aan vast zit, wat tijd X mee moet gaan en waar je geen spijt van wil hebben.![]()
Je kan wel verontwaardigd gaan doen dat je de verkeerde termen gebruikt om je uit te drukken maar daar leer je niks van.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een aankoop is het per definitie
Echter is het voor mensen met minder geld wel iets waar een afweging aan vast zit, wat tijd X mee moet gaan en waar je geen spijt van wil hebben.
Als je geld als water hebt maakt het allemaal minder uit.
Magoed, tegen wie heb ik het nu eigenlijk
Er is gewoon een definitie voor het woord investering. Jij past het op een manier toe die niet correct is. Dat is geen kwestie van een mening.
Dan kan je net zo goed zeggen: Telefoon is een banaan voor de mensen die niet elk jaar een nieuwe halen en voor de mensen die dat wel doen maakt het kennelijk geen kut uit want geld als water.
Dat klopt namelijk ook niet.![]()
Een JSF wordt ook een investering genoemd maar levert je niets op, een computer wordt ook een investering genoemd maar kost alleen geld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan wel verontwaardigd gaan doen dat je de verkeerde termen gebruikt om je uit te drukken maar daar leer je niks van.
Er is gewoon een definitie voor het woord investering. Jij past het op een manier toe die niet correct is. Dat is geen kwestie van een mening.
Dan kan je net zo goed zeggen: Telefoon is een banaan voor de mensen die niet elk jaar een nieuwe halen en voor de mensen die dat wel doen maakt het kennelijk geen kut uit want geld als water.
Dat klopt namelijk ook niet.
Dat het economisch gezien de verkeerde term is, soit.
Maar ga niet doen alsof het een aankoop is die verwaarloosbaar is voor iedereen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Met een Sim-only abonnement wel.quote:Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Jij en een paar andere onwetenden zijn de enige mensen die dit een investering noemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een JSF wordt ook een investering genoemd maar levert je niets op, een computer wordt ook een investering genoemd maar kost alleen geld."The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein![]()
Zoiets heet volksmond he...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:31 schreef WH141 het volgende:
[..]
Jij en een paar andere onwetenden zijn de enige mensen die dit een investering noemen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat wordt ook niet gedaan. Maar dat verandert er niets aan dat het geen investering is. Jij doet net alsof mensen een hypotheek af moeten sluiten om maar een iPhone te kunnen kopen. Dat slaat gewoon nergens op. Elke debiel met een salaris kan een iPhone kopen. Sommigen moeten er alleen even voor sparen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een JSF wordt ook een investering genoemd maar levert je niets op, een computer wordt ook een investering genoemd maar kost alleen geld.
Dat het economisch gezien de verkeerde term is, soit.
Maar ga niet doen alsof het een aankoop is die verwaarloosbaar is voor iedereen.![]()
Ik zou earpods nemen, zijn fijnerHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
ja.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Zit even op de Apple site te kijken.
Wat is het verschil tussen de earpods 29 euro en de in-ear-koptelefoon van 79 euro?![]()
Ga dan ook terug naar het begin van die discussie ipv halverwege te happen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gedaan. Maar dat verandert er niets aan dat het geen investering is. Jij doet net alsof mensen een hypotheek af moeten sluiten om maar een iPhone te kunnen kopen. Dat slaat gewoon nergens op. Elke debiel met een salaris kan een iPhone kopen. Sommigen moeten er alleen even voor sparen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De earpods zijn schijnbaar gewoon earbuds, en de in-ear in-ear headphones.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat is het verschil tussen de earpods 29 euro en de in-ear-koptelefoon van 79 euro?![]()
Apple winkel... op demo barquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Leg uit? Had je 'm nog in de verpakking?All management is Strategic Management.![]()
De kwaliteit. De inears zijn dual driver earphones.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef ShinobizWinter het volgende:
Er zijn veel betere te krijgen qua geluid. Ik zou voor dat geld even verder kijken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef ShinobizWinter het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
De kwaliteit. De inears zijn dual driver earphones.Thanks, maar de standaard earpods zijn voldoende voor mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef Dutchguy het volgende:
Er zijn veel betere te krijgen qua geluid. Ik zou voor dat geld even verder kijken.![]()
Ik zoek nog een nieuwe of zo goed als nieuwe iPhone 5 met ongebruikte EarPods. Iemand iets in de aanbieding?
¤500 max![]()
Arme oren...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
[..]
Thanks, maar de standaard earpods zijn voldoende voor mij.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
iPhone 4S inmiddels verkochtDeze jongen mag zich trotse bezitter van een Nokia 710 noemen..
surfen met IE10 mobile ftw!How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
"Trots"
Ik twijfel over een Nexus 5. Voor de leuk.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
iPhone 4S inmiddels verkochtDeze jongen mag zich trotse bezitter van een Nokia 710 noemen..
surfen met IE10 mobile ftw!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik heb een 64GB iPhone 5, EarPods nog ongebruikt. Ik moet er alleen even over nadenken of ik hem voor 500 weg wil doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe of zo goed als nieuwe iPhone 5 met ongebruikte EarPods. Iemand iets in de aanbieding?
¤500 max![]()
http://www.telecomvergeli(...)t-mobile-bekend.html
Flink schrikken, vanaf:
¤59,- /maand en eenmalig nog ¤230All management is Strategic Management.![]()
Ik weet nog wel dat ik een iPhone 3GS nam bij m'n abonnement van 35 euro in de maand met onbeperkt internet. De telefoon was gratisquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef GodsSon het volgende:
Flink schrikken, vanaf:
¤59,- /maand en eenmalig nog ¤230![]()
gewoon los kopen is waarschijnlijk goedkoper, helemaal in het begin.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef GodsSon het volgende:
Flink schrikken, vanaf:
¤59,- /maand en eenmalig nog ¤230Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zou een goede deal zijn. Voor mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb een 64GB iPhone 5, EarPods nog ongebruikt. Ik moet er alleen even over nadenken of ik hem voor 500 weg wil doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. Meeste gevallen is dat ook zo, maar 700¤ apart hebben liggen is wat lastiger na de vakantiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gewoon los kopen is waarschijnlijk goedkoper, helemaal in het begin.
Abo van 15-16¤ per maand dat ik nu heb blijft ideaal, dan kan ik de 5S 2x afbetalen
All management is Strategic Management.![]()
Fucking hell wat een prijzenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef GodsSon het volgende:
Flink schrikken, vanaf:
¤59,- /maand en eenmalig nog ¤230.
![]()
Voor de meeste mensen wordt een iPhone echt onbetaalbaar. Vind het niet zo gek dat het marktaandeel op deze manier blijft dalen. Ik snap niet dat Apple vast blijft houden aan die enorme marges. Als ze de iPhone per stuk goedkoper zouden verkopen dan zou ik denken dat ze er uiteindelijk meer van verkopen en dus meer winst makenquote:![]()
De abonnementen worden natuurlijk ook duurder doordat providers hun verdienmodel moeten aanpassen omdat er niemand meer belt of SMSt.For great justice!![]()
Precies. Google doet dat wel goed met hun Nexus-lijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen wordt een iPhone echt onbetaalbaar. Vind het niet zo gek dat het marktaandeel op deze manier blijft dalen. Ik snap niet dat Apple vast blijft houden aan die enorme marges. Als ze de iPhone per stuk goedkoper zouden verkopen dan zou ik denken dat ze er uiteindelijk meer van verkopen en dus meer winst maken
Nexus 4 heeft mij 390 gekost, sim-only met onbeperkt internet erbij voor een tientje per maand en je bent klaar.
En dat zullen wel veel meer mensen zo doen.![]()
Ik zie nu echt het voordeel van een 2 jarig abonnement bij T-Mobile niet meer in. Voor die paar tientjes die van de telefoonprijs af gaan bij het abonnement wat ik wil koop ik hem liever lost met een sim-onlyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies. Google doet dat wel goed met hun Nexus-lijn.
Nexus 4 heeft mij 390 gekost, sim-only met onbeperkt internet erbij voor een tientje per maand en je bent klaar.
En dat zullen wel veel meer mensen zo doen.![]()
Natuurlijk een goede ontwikkeling dat paupers die krom moeten liggen om zo een device te betalen het nu echt niet meer kunnen. Het beste hangen ze er een inkomenstoetsing aan voor je hem mag kopen.![]()
Dat is er toch al? Bureau Krediet Registratie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
Natuurlijk een goede ontwikkeling dat paupers die krom moeten liggen om zo een device te betalen het nu echt niet meer kunnen. Het beste hangen ze er een inkomenstoetsing aan voor je hem mag kopen.![]()
Kwam trouwens gisteren op marktplaats een advertentie van een iPhone tegen waar bij stond:
Zit in de schulden dus kon m'n abonnement niet meer betalen. Dus doe de telefoon ook maar weg.![]()
![]()
Vooral ook dat ze de toestellen niet meer mogen subsidieren dacht ik...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:55 schreef Q. het volgende:
De abonnementen worden natuurlijk ook duurder doordat providers hun verdienmodel moeten aanpassen omdat er niemand meer belt of SMSt.
Nu wordt je als consument dubbel genaaid: dure toestellen én dure abonnementen...
Dat ze jarenlang woekerprijzen hebben kunnen vragen en dat nog steeds denken vol te houden is gewoon naief en blind.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Maandelijkse kostenpost zou er niet om mogen veranderen om er een elitetoestel van te moeten maken, right?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
Natuurlijk een goede ontwikkeling dat paupers die krom moeten liggen om zo een device te betalen het nu echt niet meer kunnen. Het beste hangen ze er een inkomenstoetsing aan voor je hem mag kopen.
Of wil je zeggen dat je alleen een iPhone mag als je 1.5 modaal of meer verdient?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daar wordt door veel telecombedrijven niet meer naar gekeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is er toch al? Bureau Krediet Registratie?Tap tap tap![]()
Wel iets aan de lage kant. Modaal is zo modaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Of wil je zeggen dat je alleen een iPhone mag als je 1.5 modaal of meer verdient?![]()
Dat zijn vaak ook sim-only bedrijven of met budgettoestellen. Met als reden die BKR tractatie en dat ze bij niet betalen per direct je abonnement op de rem gooien tot je aflost. Net zo efficient in dat aspect, maar je peutert er geen iPhone los.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt door veel telecombedrijven niet meer naar gekeken.Je snapt best wat ik bedoel. Al snap ik de behoefte van sommige mensen ook echt niet het nieuwste van het nieuwste te moeten hebben...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel iets aan de lage kant. Modaal is zo modaal
Voor wie dan?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Excuus als deze vraag al eens gesteld is, maar ik zie op Belsimpel.nl dat de iPhone 5s al te bestellen is en binnen 24 uur kan worden geleverd. Hoe kan dit aangezien de iPhone 5s nog niet officieel released is in Nederland?
http://www.belsimpel.nl/a(...)_source=50586&cntd=1
Heeft iemand m al?![]()
Clumsy Ninja is gereleased
Bijna een jaar na de aankondiging en alleen in Singapore, maar goed
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Verouderd en traag?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou gewoon deze Nokia Lumia 710:
[ afbeelding ]
Het is net een 3GS..![]()
Grijze import wellicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:33 schreef Vermecelli het volgende:
Excuus als deze vraag al eens gesteld is, maar ik zie op Belsimpel.nl dat de iPhone 5s al te bestellen is en binnen 24 uur kan worden geleverd. Hoe kan dit aangezien de iPhone 5s nog niet officieel released is in Nederland?
http://www.belsimpel.nl/a(...)_source=50586&cntd=1
Heeft iemand m al?![]()
Volgens mij wel, ik heb die messenger app er gelijk weer afgeflikkert aangezien die niks toevoegde en krijg nog steeds gewoon m'n berichten door.ze zijn fucking nice.![]()
Vreemd, ik krijg niks door.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:09 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Volgens mij wel, ik heb die messenger app er gelijk weer afgeflikkert aangezien die niks toevoegde en krijg nog steeds gewoon m'n berichten door.![]()
waar haal je dat als ik vragen mag? zelfs tele2 geeft je voor 10 euro maar 100 minuten + 500 mb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies. Google doet dat wel goed met hun Nexus-lijn.
Nexus 4 heeft mij 390 gekost, sim-only met onbeperkt internet erbij voor een tientje per maand en je bent klaar.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Dat sim-only abootje? Bij Vodafone, ergens in 2011.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef RDMKR het volgende:
[..]
waar haal je dat als ik vragen mag? zelfs tele2 geeft je voor 10 euro maar 100 minuten + 500 mb.![]()
ftfyquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik laat net mijn iPhone 4 vallen en nu leest ie de simkaart niet meer. Heb hm eruit gehaald en weer erin gedaan. Nog steeds niets.
Wat nu?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: