Wutquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, ik zat er aan te denken om Foxy uit het UD Naked2 palette los bij te bestellen omdat het de fijnste highligter aller tijden is. Zie ik dat 1,5 gram Foxy 16,50 kost en het Naked Basics palette (waar ook een 1,3 gram foxy in zit) 23,50 kost!
Ja, ik ben eens aan het kijken maar 5 van de 6 zijn tinten die ik veel gebruik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wut
Ik gebruik zelf die matte highlighter uit het TF natural eyes palette echt superveel. Foxy eigenlijk maar heel weinig, kan die ook wel eens proberen.
Naked Basics is sowieso de aanschaf wel waard trouwens vind ik. De meeste tinten zijn heel erg nude, maar ideaal om 's ochtends ff snel op te smotsen met een eyeliner waardoor ik er toch net wat wakkerder uitzie
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ben eens aan het kijken maar 5 van de 6 zijn tinten die ik veel gebruik.
Dus.... *buy now*
Ja daar snap ik ook niks vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
wel bizar dat die losse oogschaduws ongeveer evenveel bevatten als een trip uit een palette en ook bijna net zo veel kosten als een compleet palette
Dat was het eerste wat ik dachtquote:
Daar ben je toch zo mee klaar? Gewoon vakken indelen per dag en een fictief aantal uur aan besteden. Elke week kopieren, BAM klaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:58 schreef Diconnected het volgende:
een fucking jaarplanning maken voor het huiswerk dat je moet doen. alsof ik al weet wat ik in april aan huiswerk krijg ffs
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik staar de hele dag al naar mn nagels nu ik TMWTGG op heb, nu vind ik dat ik die witgouden ook moet
Dank, die hoef ik niet.quote:
Zo'n kruisje wordt echt baas als hij zo groot isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TMWTGG is mooier, dus nee, zonde van t geld
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vind het een bijzonder geile lak. Ik vraag me alleen af of het net zo'n topcoat-effect heeft als de gouden, aangezien dat het grootste voordeel schijnt te zijn.
En ik vind hem nog steeds velen duur
Je was vanmorgen al bezig met jezelf overhalen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuu, blijkbaar echt iets raars gedaan afgelopen weekend, last van m'n poot.En ik had mezelf eindeljk overgehaald om te gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |