tattoo'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil mijn tattoo uitbreiden over mijn heup naar mijn rug.. En hoe ver/groot weet ik dus nog nietDaarom probeer ik alvast wat inspiratie op te doen.. Want het is toch nog niet voor het komend half jaar
Vlg mij heb ik em niet meer online; maar die wil ik deels laten meecoverenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tattoo's
heb je een pic avn wat je nu hebt priem?
Ja goedkoop is t nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij heb ik em niet meer online; maar die wil ik deels laten meecoverenHeb nu een soort tribal achtig op mijn rechterheup.. Komt maar iets over mijn broek uit
![]()
Maarrrr zolang ik er sowieso nog niet uit ben wát ik wil en in welke stijl; blijft het voorlopig bij enkel inspiratie opdoenOwjah en geld... ook redelijk belangrijk
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik maak atm eerst wel mijn piercings af, dan pas weer tattoo's
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
is er toch ìets waar ik geld op bespaar
ik wil teveelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Jij al een idee wat je wil sjaan?En waar?
Godsamme.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, ik dacht dat een flamingo met een lampenkap wanstaltig was, maar we hebben ook nog een flamingo met een gewei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De lamp zou ik an sich best kunnen waarderen voor op mijn make-up tafel
Welke laat je nog meer zetten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil teveelmaar daarom wil ik atm ook nog even niets omdat ik dus wel zeker wil zijn van wat ik laat zetten
dus eerst maar de piercings :v mijn forward helix is nu wer helemaal okay en ik kan er gewoon op slapen enzo dus wat mij betreft mag de voglende binnenkort erin geramd worden
Ik denk dat je eerst moet kijken wat je precies wilt en dan pas waar je het laat zetten want t verschilt echt hoop per persoon waar ze goed in zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke laat je nog meer zetten?
Ja idd... ik wil ook niet iets zetten waar ik niet zeker over benIk weet wel de plek... Nu nog de stijl en thema.. Schijnt ook belangrijk te zijn
Alhoewel mijn voorkeur nog steeds gaat naar tattoo mania.. En tjah feit dat je daar 2 jaar van te voren moet reserveren heb ik nog wel even
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst moet kijken wat je precies wilt en dan pas waar je het laat zetten want t verschilt echt hoop per persoon waar ze goed in zijn
Ik wil nog wat kraakbeenpiercings maar lastig uit te leggen wat ze vallen allemaal onder kraakbeenpiercing dus niet precies de plek
er komt een drolletje uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel er volgens mij iets niet klopt aan z'n reet
te kleinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het mooi![]()
Op markplaats staat een neon-flamingo voor een tientje![]()
[ afbeelding ]
ik hebn gister de kachel ook aangezetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ennnn toch maar de verwarming aangezet. Nadat ik al met een shirt, trui en een sjaal om zit
Thuis loeit de verwarming al een ruime week of zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hebn gister de kachel ook aangezetnu k er over nadenk ben ik hem volgens mij vergeten uit te zetten meh, daar moet ik ok weer ff aan wennen
Verwarming is hier ook nog niet aan geweest.. Volgens de thermostaat is het 19 graden nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thuis loeit de verwarming al een ruime week of zo
Maar we hebben de thermostaat zo ingesteld dat ie naar 19 graden gaat op de tijden dat we doorgaans thuis zijn en anders blijft hij op 15 graden staan. En aangezien ons huis niet echt geweldig goed geïsoleerd is en we ook nog 3 buitenmuren hebben, moet de verwarming dus al wel aan om het op 19 graden te houden 's avonds.
Terwijl mijn pa vrolijk zei dat het bij hem binnen nog steeds 21 graden was en de verwarming nog helemaal niet aan is geweest
Wij zitten gewoon in een koud hokquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Verwarming is hier ook nog niet aan geweest.. Volgens de thermostaat is het 19 graden nu
Niet per se een schande, maar bij ons thuis moet het al relatief vroeg voor niet eens een gek hoge temperatuur.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
het is toch ook geen schande om half oktober de kachel aan te zetten of het koud te hebben buiten of een trui aan te doen? Of mis ik iets?
ik vind het helemaal niet vroeg hoor, zeker niet als je de temperaturen buiten kijkt. Het is onmogelijk om warmte wekenlang vast te houden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet per se een schande, maar bij ons thuis moet het al relatief vroeg voor niet eens een gek hoge temperatuur.
Ik vond het gewoon frappant dat bij ons pa thuis de verwarming nog helemaal niet aan is geweest en het bij hem gewoon lekker warm is binnen. Dat verschil met ons huis is best groot zeg maarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet vroeg hoor, zeker niet als je de temperaturen buiten kijkt. Het is onmogelijk om warmte wekenlang vast te houden.
Dat ligt volledig aan je huis. Mijn vorige huis was altijd koud, ook tijdens de hittegolf. Begane grond, hoekhuis.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon frappant dat bij ons pa thuis de verwarming nog helemaal niet aan is geweest en het bij hem gewoon lekker warm is binnen. Dat verschil met ons huis is best groot zeg maar
En wat ik al zei, ik heb altijd een shirt + fleecevest aan bij ons binnen omdat ik het er zelfs in de zomer meestal koud heb als het buiten 20 graden is of zoB noemt het dan 'lekker koel' binnen, I do not agree
Dat komt omdat je amper vetjes hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon frappant dat bij ons pa thuis de verwarming nog helemaal niet aan is geweest en het bij hem gewoon lekker warm is binnen. Dat verschil met ons huis is best groot zeg maar
En wat ik al zei, ik heb altijd een shirt + fleecevest aan bij ons binnen omdat ik het er zelfs in de zomer meestal koud heb als het buiten 20 graden is of zoB noemt het dan 'lekker koel' binnen, I do not agree
Wij hebben dus ook een hoekhuis begane grondquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ligt volledig aan je huis. Mijn vorige huis was altijd koud, ook tijdens de hittegolf. Begane grond, hoekhuis.
Nu zitten we onder een plat dak bovenin, altijd warm in de zomer. In de winter hoeven we ook weinig te stoken, ik vermoed dat onze buren fanatieke stokers zijn. De energierekening is hier ook veel lager dan in mijn oude huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mijn ouders stond de kachel ook zo hoog, dat was voor mijn moeder met haar reuma prettiger. En ook daar had ik altijd een vest aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je amper vetjes hebt![]()
Maar nee, iedereen heeft zo z'n eigen thermostaat. Bij mijn ouders stond de kachel altijd op 21 en dan word ik dus naar, dat is me thuis echt te warm. Sommige mensen doe dan nog een trui aan omdat ze het koud hebbenDus of de verwarming wel of niet al aan moet is erg persoonlijk
Same herequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik thuis kom doe ik meestal eerst joggingbroek aan en een trui, en warme slofjes
als ik het dan og koud heb zet ik de kachel aan
Ja ik doe het ook vanwegek attenhaar en t zit lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn ouders stond de kachel ook zo hoog, dat was voor mijn moeder met haar reuma prettiger. En ook daar had ik altijd een vest aanIk probeer het me op kantoor wel aan te wennen om wat minder dik gekleed te gaan, door hier een poncho te hebben liggen die ik altijd nog aan kan doen als ik het koud heb. En thuis probeer ik me ook gewoon prettig te voelen bij die 19 graden.
[..]
Same hereSowieso is het lekker hangen in de bank met een joggingbroek aan en die is tenminste kat-proof. Anders kan ik de kleding die ik nog een dag wil dragen elke avond met een roller bewerken, heb ik ook geen zin in
Dat automagische hebben wij ook, echt ideaal. En dan 's ochtends om 6 uur ook nog ff, want das net wat prettiger opstaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
op kantoor red ik het nog prima met een t-shirt met blouse / jurk / vestje er boven.
Volgens de thermostaten is het 22 graden maar dat geloof ik niet, ik gok een graad of 20.
De verwarming slaat thuis dagelijks aan omdat we een automagisch programma hebben ingesteld dat ie tussen 17:00 en 23:00 altijd 19 graden geeft. En dat is ons huis niet, zonder kachel
bb heeft 'm ook voor 's morgens, voor mij hoeft dat niet zo, vind dat verkwisting maar goed, hij gelukkig, ik ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat automagische hebben wij ook, echt ideaal. En dan 's ochtends om 6 uur ook nog ff, want das net wat prettiger opstaan
Wij zitten hier in de koudste hoek van het gebouw, helaas. De temperatuur wordt centraal geregeld en is 18 graden, maar dat wordt ergens in het midden gemeten. Hier is het vaak kouder. Schijnbaar zijn er ook kantoren waar ze in de zomer kapot gaan van de warmte, dat kan ik me haast niet voorstellen
Bij ons staat ie 's ochtends ook speciaal voor mij aan want B hoeft het ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb heeft 'm ook voor 's morgens, voor mij hoeft dat niet zo, vind dat verkwisting maar goed, hij gelukkig, ik ook.
Ja, da's het nadeel van die centraal gereguleerde verwarming. Vroeger in die oude kantoorgebouwen kon je per kantoor nog de verwarming regelen(hoewel je dat snel bezuurt als je een Surinamer als collega hebt
)
Ook dat nog inderdaad... Als ik hier bibberend onder een deken lig met m'n dikke vest aan, zit Fred in een tshirt te miepen dat hij het warm heeftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je amper vetjes hebt![]()
Maar nee, iedereen heeft zo z'n eigen thermostaat. Bij mijn ouders stond de kachel altijd op 21 en dan word ik dus naar, dat is me thuis echt te warm. Sommige mensen doe dan nog een trui aan omdat ze het koud hebbenDus of de verwarming wel of niet al aan moet is erg persoonlijk
Dan zou ik het ook wel weten, ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, ik zat er aan te denken om Foxy uit het UD Naked2 palette los bij te bestellen omdat het de fijnste highligter aller tijden is. Zie ik dat 1,5 gram Foxy 16,50 kost en het Naked Basics palette (waar ook een 1,3 gram foxy in zit) 23,50 kost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |