tattoo'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil mijn tattoo uitbreiden over mijn heup naar mijn rug.. En hoe ver/groot weet ik dus nog nietDaarom probeer ik alvast wat inspiratie op te doen.. Want het is toch nog niet voor het komend half jaar
Vlg mij heb ik em niet meer online; maar die wil ik deels laten meecoverenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tattoo's
heb je een pic avn wat je nu hebt priem?
Ja goedkoop is t nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij heb ik em niet meer online; maar die wil ik deels laten meecoverenHeb nu een soort tribal achtig op mijn rechterheup.. Komt maar iets over mijn broek uit
![]()
Maarrrr zolang ik er sowieso nog niet uit ben wát ik wil en in welke stijl; blijft het voorlopig bij enkel inspiratie opdoenOwjah en geld... ook redelijk belangrijk
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik maak atm eerst wel mijn piercings af, dan pas weer tattoo's
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
is er toch ìets waar ik geld op bespaar
ik wil teveelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Jij al een idee wat je wil sjaan?En waar?
Godsamme.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, ik dacht dat een flamingo met een lampenkap wanstaltig was, maar we hebben ook nog een flamingo met een gewei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De lamp zou ik an sich best kunnen waarderen voor op mijn make-up tafel
Welke laat je nog meer zetten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil teveelmaar daarom wil ik atm ook nog even niets omdat ik dus wel zeker wil zijn van wat ik laat zetten
dus eerst maar de piercings :v mijn forward helix is nu wer helemaal okay en ik kan er gewoon op slapen enzo dus wat mij betreft mag de voglende binnenkort erin geramd worden
Ik denk dat je eerst moet kijken wat je precies wilt en dan pas waar je het laat zetten want t verschilt echt hoop per persoon waar ze goed in zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke laat je nog meer zetten?
Ja idd... ik wil ook niet iets zetten waar ik niet zeker over benIk weet wel de plek... Nu nog de stijl en thema.. Schijnt ook belangrijk te zijn
Alhoewel mijn voorkeur nog steeds gaat naar tattoo mania.. En tjah feit dat je daar 2 jaar van te voren moet reserveren heb ik nog wel even
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst moet kijken wat je precies wilt en dan pas waar je het laat zetten want t verschilt echt hoop per persoon waar ze goed in zijn
Ik wil nog wat kraakbeenpiercings maar lastig uit te leggen wat ze vallen allemaal onder kraakbeenpiercing dus niet precies de plek
er komt een drolletje uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel er volgens mij iets niet klopt aan z'n reet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |