Oh nou dat zou ik ook hebben hoor. Zeker als het een baan betreft die ik echt graag zou willen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Verstuurd, ik ben het zat
En dan zal je zien dat er morgenochtend een verse afwijzing in de mail zit.
Ik heb over het algemeen wel geleerd om me wat minder druk te maken over m'n sollicitaties, goed is goed. Maar van dit soort dingen word ik dan weer nerveus
Ja moet iedere dag met diabaidsverpleegkundige bellen en moet er straks ook weer heenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh lekker Dico
Word je nu wel extra goed in de gaten gehouden tot de boel goed is ingesteld?
Dafuq.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja moet iedere dag met diabaidsverpleegkundige bellen en moet er straks ook weer heen![]()
ik had wel het een en ander verwacht, maar niet dat ik van 2 naar 17 zou gaan
Yepquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jezus 2 dat zijn ook wel 2 uitersten
Is dat niet wat weinig? Is t een fulltime baan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga gewoon 2200 bruto invullen, want daar zat ik al aan te denken. Daar doe ik het voor.
Als het volledig onrealistisch is hoor ik het vanzelf
het is zorg, MBOquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig? Is t een fulltime baan?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zorg, MBO
Wij zijn in onze IT- banen daar geen referentie voor...
Ietsjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij verdient toch wel meer dan 2200 bruto?
Of reken ik zo krom?
Waarom ben je onderbetaald als een ander meer verdient dan jij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben jaren onderbetaald geweest als ik dit zo lees
Maarja geen opleiding en geen vastgekaderde functie. Gewoon lekker vaag houden en dan kunnen ze betalen wat jij accepteert zonder dat je gaat miepen dat het onder de norm ligt
oh, dus het komt niet door wat hier gezegd wordtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Nou dat wist ik al vanwege mensen in vergelijkbare functies. Het ging op het eind ook wel de goede richting op maar toen gingen ze failliet
Nu zit ik op hetzelfde niveau voor 32 uur.
Ja overheid is idd totaal geen vergelijking wat dat betreftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en Sjaan werkt bij overheid, die liggen sowieso veel hoger qua salaris. Mijn instaploon was daar al 2500 bruto met amper ervaring in een aanloopschaal. Voor 36 uur.
Dit is geen zorgquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zorg, MBO
Wij zijn in onze IT- banen daar geen referentie voor...
is het de hulplijn voor mensen zonder psychische ziekte?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is geen zorg. Dit is klantencontact binnen de overheid, om het maar mooi vaag te houden
.
Maar ik ben hier niet specifiek voor opgeleid, dus feitelijk een starter. Ik denk dat het niet onreeel is wat ik heb gesteld, misschien zelfs aan de hoge kant![]()
The bottom line is dat het werk me leuk lijkt en dat ik van dat geld prima kan leven.. Stapjes verder kan altijd nog. Heb besloten me er niet meer druk om te maken, laat ze me eerst maar uitnodigen voor een gesprek, ga ik me daarna wel druk maken
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het de hulplijn voor mensen zonder psychische ziekte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |