Zou ik ook doen denk ik. Maarja, zo veel ervaring met solliciteren heb ik ook nog niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, solliciteren bij een bedrijf en dat ze dan een veld hebben waar je in moet vullen wat je gewenste salaris is![]()
![]()
Staat het raar als ik daar "in overleg" bij invul?
Mijn idee is dat we eerst eens kijken of we elkaar leuk vinden
I know, maar ik vind ze zo lief!quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I no spiek Ingliesj...
Natuurlijk weet ik dat mutsie...het is trouwens maar een Boterbloempje hoor, onkruid in de ogen van velen
Ja behalve dat mijn bruto salaris en netto salaris nu ongeveer gelijk zijn door al m'n toeslaguren... Dus ik wil bruto een stuk meerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neem je huidige bruto salaris en tel daar een slordige 100 euro bij op. Onderhandelen komt nog wel.
Kom op Google champ!quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja behalve dat mijn bruto salaris en netto salaris nu ongeveer gelijk zijn door al m'n toeslaguren... Dus ik wil bruto een stuk meer. En ik wil daar ook meer uren gaan draaien dan ik nu doe
Maar dit is een hele andere sector, heeft echt niks met elkaar te maken, is dus niet te vergelijken. Weet ik veel wat normaal is
Of redelijkheid en mee willen denkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
komen is voor iemand van 30 in de sector waarvoor je wilt gaan solliciteren.
"In overleg" Is veel te onduidelijk en getuigd van twijfel en gebr
Ook dat is geen probleem toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, ik kan bij "per wanneer ben je beschikbaar" alleen een datum invullen...
Daar had ik dus ook "in overleg". Want ik heb een opzegtermijn en ik weet niet hoe snel zij zijn met mij uitnodigen of niet.
Wat is dit voor een wazigheid?
Ja, je kent mij tochquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
Schaar..imho analyseer je de sollicitatie een beetje teveel.
Hun snappen ook wel dat je over bepaalde zaken nog geen duidelijkheid kan geven.
Wat is eigenlijk mijn voordeel vanuit de werkende positie? Gewoon benieuwdquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk, als ze willen dat je maandag begint dan gaat dat niet. Maar dan vallen er voor hun wel meer geschikte kandidaten af vanwege die reden. Dat snappen ze zelf ook wel.
Je hebt een voordeel wanneer je vanuit een werkende positie solliciteert. Een opzegtermijn is heel normaal hoor.
En geef nou ook gewoon een salarisindicatie aan. Je gaat echt geen honderdmiljoentriljoen vragen toch?
Wat voor functie is het?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk mijn voordeel vanuit de werkende positie? Gewoon benieuwd
En ik heb echt echt echt geen idee voor m'n salaris. Gewoon niet. Want het is een mbo-functie, maar ik ben een hbo-er. En het is een ander veld dan dat ik gewend ben, dus mijn huidige salaris is nauwelijks relevant (behalve dat ik meer wil verdienen). Ik wil mezelf gewoon niet in de vingers snijden door een te hoog of een te laag bedrag te noemen
Oh nou dat zou ik ook hebben hoor. Zeker als het een baan betreft die ik echt graag zou willen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Verstuurd, ik ben het zat
En dan zal je zien dat er morgenochtend een verse afwijzing in de mail zit.
Ik heb over het algemeen wel geleerd om me wat minder druk te maken over m'n sollicitaties, goed is goed. Maar van dit soort dingen word ik dan weer nerveus
Ja moet iedere dag met diabaidsverpleegkundige bellen en moet er straks ook weer heenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh lekker Dico
Word je nu wel extra goed in de gaten gehouden tot de boel goed is ingesteld?
Dafuq.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja moet iedere dag met diabaidsverpleegkundige bellen en moet er straks ook weer heen![]()
ik had wel het een en ander verwacht, maar niet dat ik van 2 naar 17 zou gaan
Yepquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jezus 2 dat zijn ook wel 2 uitersten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |