Probeer deze link eens.quote:Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, mijn One is inmiddels een week geleden opgehaald door een gast van Dynalogics. In de e-mail die ik van HTC had gekregen staat een linkje waar ik op kan bekijken waar op dit moment de telefoon is. Volgens deze site is mijn telefoon nog steeds niet aangekomen in het reparatiecenter![]()
. Gebruiken ze deze website überhaupt wel? Want ik weet nog steeds niet wat ze nu met mijn telefoon aan het uitspoken zijn.
quote:
quote:Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 7-11-2013 4:17:39
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 7-11-2013 4:17:40
Garantie: laat ze maar bewijzen dat het jouw eigen schuld is. Als ze dat kunnen, kan je alsnog je verzekering aanspreken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:46 schreef MartiniNL het volgende:
Mijn microfoon lijkt er mee opgehouden te zijn.. :/
Toestel is drie maanden oud, wat is nu wijsheid, toestel is verzekerd (45e eigen risico) of moet ik het op garantie gooien?
Bekend probleem, oplossing is er nog niet. Het lijkt erop dat de hitte van de telefoon de sensor beschadigd. HTC (Dynafail) kan hem voor je fixen maar het probleem komt weer terug.quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Curlbrah het volgende:
Sup broeders, heb sinds vandaag het volgende probleem:
mijn HTC maakt allerlei vage kleuren aan als ik fotos maak
iemand bekend met dit probleem?
[ afbeelding ]
Lijkt me stug hoor, want dan zouden alle foto's zo'n gare kleur hebben en dat is niet zo. Alle digitale camera's hebben dat probleem van verkleuring. Heb ik ook in extreem donkere omstandigheden met mijn compactcamera. Het extreem zoeken van licht heeft nou eenmaal een naar bijeffect op de kwaliteit van de foto.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bekend probleem, oplossing is er nog niet. Het lijkt erop dat de hitte van de telefoon de sensor beschadigd. HTC (Dynafail) kan hem voor je fixen maar het probleem komt weer terug.
Nee, zo werkt dat niet. Bij weinig licht zit er altijd ruis in het beeld. Via software kan dat gecorrigeerd worden. Echter de sensor wordt onder invloed van hitte steeds slechter, dus komt er steeds meer ruis op bij weinig licht. Op gegeven moment valt dat niet meer te corrigeren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lijkt me stug hoor, want dan zouden alle foto's zo'n gare kleur hebben en dat is niet zo. Alle digitale camera's hebben dat probleem van verkleuring. Heb ik ook in extreem donkere omstandigheden met mijn compactcamera. Het extreem zoeken van licht heeft nou eenmaal een naar bijeffect op de kwaliteit van de foto.
quote:Reparatie Intern - Wacht op informatie klant
Verbinden via Bluetoothquote:Op donderdag 14 november 2013 14:02 schreef Aikara het volgende:
Klein vraagje:
Ik heb van HTC hun Boombass speaker binnen gekregen, maar ik krijg het niet voor elkaar dat mijn One zowel geluid via de Boombass als via de normale telefoon speakers afspeelt. Kan ik dat ergens instellen? Aangezien de Boombass alleen een subwoofer is, is het dus nog wel noodzakelijk de gewone speakers te gebruiken.
Ze hebben inmiddels al contact opgenomen. Ze konden het probleem alleen niet vinden. Heb ze wat foto's en een filmpje teruggestuurd.quote:
22 jaar? wow.quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Vodafone RED Essential 22 jaar; 400 minuten / onbeperkt (10.000) smsjes / 1GB internet
kost me ¤ 35 per maand, toestel gratis
wel bij Studentmobiel, Vodafone zelf vraagt bij hetzelfde abonnement ¤ 141,04 voor het toestel
Elke RED heeft 4G.quote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Iemand91 het volgende:
Vodafone: alle klanten kunnen over anderhalf jaar op 4g-netwerk.
Fijn, dan loopt mijn 4G abonnement juist af...
Hoewel wat zij daar tonen voor april 2014 misschien wel wat positief uitvalt voor mij.
Ik weet niet wat je hier bedoeld.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier bedoeld.
Dat?quote:Trouwens ook lullig van ze. Eerst alleen 4G aanbieden voor de duurste RED abonnement; klanten binnengraaien en vervolgens elke RED abbo met 4G uitrusten.
Sorry. Dat zeg ik ook altijd en nu doe ik het zelfquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een geklaag over abonnementen.. dacht dat het een HTC one topic was?
Heb je voorspellende gaven wat iemand later gaat posten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |