De andere helft van Nederland heet geloof ik Lotte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:12 schreef Greye het volgende:
Wat komt de naam "Quirine" hier overigens belachelijk vaak voor o0
matches zijn wederzijds. Je was alleen later met likenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
Nou 1 volle dag bezig en pas 2 matchesen dat waren in beide gevallen pas matches toen ik hun een like gaf... dus van alle likes die ik zelf tot nog toe uitgedeeld heb is er gewoon geen 1 die teruggeliked heeft
daar gaat mn positieve zelfbeeld...
Mensen die in een kansenwijk wonenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:12 schreef Greye het volgende:
Wat komt de naam "Quirine" hier overigens belachelijk vaak voor o0
je komt toch via de achterdeur binnen bij die chimeids?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:04 schreef MultiBanaan het volgende:
Al mensen die flink aan het neuken zijn dankzij Tinder? En dan gewoon zo keihard over haar heen spuiten, je lul aan haar haar afvegen, je kleren aan doen, en zeggen: "Je moet de groeten van Tinder hebben, kut!" en daarna door de achterdeur verdwijnen
Ik heb wel eens een Amerikaanse gehad die toevallig in Nederland was (toen de app aan stond) en een stewardess. Die is ook regelmatig 3000 mile ver weg ofzo. Maar als het echt structureel is klopt er iets niet inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:57 schreef AntiCasanova het volgende:
Heey ik snap dus helemaal niets van Tinder..
Ik heb nu een foto wat mijn fb profiel foto is. ls ik in de app op foto's toevoegen klik dan zegt hij album waar niks in staat.
En dan de matches. Voor ik iemand heb geliked of niet klik ik op profiel en staat er bijvoorbeeld 60km bij mij vandaan omdat ik hem op max 60km afstand heb gezet. Wanneer ik dan like en t is een match. En ik kijk weer dan staat er ineens dat ze 5000km bij mij vandaan woont...
Hebben meer mensen hier last van? Al mijn matches wonen in Amerika..
Ik kreeg net ook een "Quirine" als suggestiequote:
Dat klopt inderdaad, hoewel ik het alleen binnen Nederland heb. En dan is het evt. nog niet zo'n probleem, dan is het juist handig, extra match erbij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:57 schreef AntiCasanova het volgende:
Heey ik snap dus helemaal niets van Tinder..
Ik heb nu een foto wat mijn fb profiel foto is. ls ik in de app op foto's toevoegen klik dan zegt hij album waar niks in staat.
En dan de matches. Voor ik iemand heb geliked of niet klik ik op profiel en staat er bijvoorbeeld 60km bij mij vandaan omdat ik hem op max 60km afstand heb gezet. Wanneer ik dan like en t is een match. En ik kijk weer dan staat er ineens dat ze 5000km bij mij vandaan woont...
Hebben meer mensen hier last van? Al mijn matches wonen in Amerika..
Toch juist handig als je de Q nog moet in het alfabet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kreeg net ook een "Quirine" als suggestie
Hoe bedoel je? Krijg ik dan geen melding als ik later was met liken of...?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:53 schreef n8n het volgende:
[..]
matches zijn wederzijds. Je was alleen later met liken
Jij liked iemand en ziet niks: dat kan twee dingen betekenen: ze heeft je nog niet gezien, of ze heeft je wel gezien en op het kruisje gedrukt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Krijg ik dan geen melding als ik later was met liken of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |