Eenheidsworst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Selfies, olifantenmeisjes, Gekleurde rotkoppen op feesten, in the mirror with the ipad pictures, foto's met op ELKE foto 2 wijven waardoor je dus niet weet wie het is, Emo's, techno sloeries, hipsters, je ex, Afrikanen helpers, geile donders, wanhopige sletten etc.
Het is net Fok!.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Selfies, olifantenmeisjes, Gekleurde rotkoppen op feesten, in the mirror with the ipad pictures, foto's met op ELKE foto 2 wijven waardoor je dus niet weet wie het is, Emo's, techno sloeries, hipsters, je ex, Afrikanen helpers, geile donders, wanhopige sletten etc.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
techno sloeries, hipsters, geile donders, wanhopige sletten etc.
Wat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef Badger. het volgende:
Vriend van mij die net gedumpt is gebruikt het voornamelijk als egobooster. Hoe serieus je het moet nemen weet ik niet, want hij is niet bepaald moeders mooiste maar hij schijnt matches te hebben met de mooiste dames..
Spreekt ook wel vaak met ze af, maar hij valt dan ook wel op het type onzeker naïef inhoudsloos vespa iphone meiske..
Of er ook normale chicks zonder imagoproblemen of een uitgestelde puberteit opzitten betwijfel ik..
Die worden hier standaard weggedrukt zodra ik een paard op die foto's ontdek. Ik moet het eerste mooie paardenmeisje nog tegenkomenquote:
Wat is er nou weer mis met wanhopige sletten en geile donders?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan jij refereren naar het deel van mijn post waar iets negatiefs staat over hun ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:05 schreef Happel het volgende:
Wat is er nou weer mis met wanhopige sletten en geile donders?
Je hele post ademt negativiteit vandaar mijn aanname dat je ook moeite had met hetgeen ik aanstipte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan jij refereren naar het deel van mijn post waar iets negatiefs staat over hun ?
Ik had laatst 3 friends en 40 interessesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef japiedevlugge het volgende:
18 shared interesses en 3 shared friends, wel een record hier
Klinkt bekend, de app werkt nog niet feilloosquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
Ik kreeg een persoon, match en nu doet hij de hele avond niks
Erg jammer, het is de enige handige app als hij werktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt bekend, de app werkt nog niet feilloos
Joh, jij vindt ten minste mensenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:32 schreef Photomorti het volgende:
alweer 40 matchesmoet nu steeds door me matches lijst heenscrollen op me telefoon pffffff im exhausted.
maar dat ziet ze niet hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:36 schreef Gatenkaas het volgende:
Net een vriendin van me voorbij zien komen op de app. Maar geliked, zal ze vast blij mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |