Ik zei niks!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik moest er om ginnegappen. Jij denkt altijd dat ik sarcastisch ben als ik het niet ben.
![]()
Dat ik juist heel erg van clowns houd en mannelijke strippers met een west-afrikaans uiterlijk? Ohoh...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik de tekst van jouw lootje tot nu toe ook verkeerd heb opgevat?
Kursor ik ben blij dat je houdt van stolquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:55 schreef Kursor het volgende:
Kurststol, ik ben ontzettend blij met m'n kloon,
Anders gezegd: ik vind je buitengewoon! *Lekker*
Kan ik al in oktober genieten van stol,
Heerlijk zeg, ik schiet spontaan vol.
Wat hormonen al niet met me doen zeg...
ze houden me helaas ook wat bij Fok! weg (of niet?)
Vandaag druk op m'n werk bezig
en het forum is daar sindskort afwezig.
Ik moet het hebben van loze momenten hier en daar,
Maar m'n antwoorden op je vragen komen heus, echt waar
Dat durf ik echt niet. Te makkelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:00 schreef As1981 het volgende:
SantAS dat je niet kan dichten vind ik niet erg hoor. Kan ik zelf ook niet.
Heb je al een kleine hint of vind je het nog te vroeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Om even in de spirit van Xmas te blijven: wij hebben vandaag het definitieve ontwerp van onze kerstkaarten binnen
Jaja, ik weet het, cheesy as hell. Sue me! Ik heb een baby en zal stomme kerstkaarten maken ook nu!![]()
Kijk nou!
Heb je uiteindelijk toch luiers voor je hubbie gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te makkelijk. Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:10 schreef SantAS het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet. Te makkelijk.
Om even in de spirit van Xmas te blijven: wij hebben vandaag het definitieve ontwerp van onze kerstkaarten binnen
Jaja, ik weet het, cheesy as hell. Sue me! Ik heb een baby en zal stomme kerstkaarten maken ook nu!![]()
Kijk nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Jullie staan er leuk op zeg!
Ligt ook een beetje aan de hint he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:10 schreef SantAS het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet. Te makkelijk.
In dat geval zou ik inderdaad zeggen dat het iets te makkelijk te raden isquote:Deze sint's kinderen zijn tot nu toe met zijn drieën,
De laatste twee zijn van elkaar exacte meisjeskopieën.
De oudste is een lekker ding van een knul.
Wie ik ben? Ik denk dat je dat nu wel raden zult
Dat is een solidaire luier, dat zie je toch meteen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Mangostine het volgende:
Ohhhh Coco![]()
Super origineel! Ik zou er zelf niet snel voor kiezen maar jullie knallen er wel vanaf als gelukkig gezinnetje![]()
Is je oudste nou al zindelijk?
misschien is santAs gewoon een soort karikatuur van zichzelfquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de hint he?
[..]
In dat geval zou ik inderdaad zeggen dat het iets te makkelijk te raden is
oh sorry, ik dacht dat dat je oudste zoon wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dank allen! Wij zijn ook echt heel blij met het resultaatIk zie nu al de blij verraste gezichten van onze familie en vrienden voor me
Mango, mijn oudste is al láng zindelijk![]()
Spees, ik heb zelf een paar luiers van Saar aan elkaar genaaid. Bijna niet van echt te onderscheiden he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog niet eens wat dat betekend maar dat ga ik opzoeken als me googel weer werktquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
misschien is santAs gewoon een soort karikatuur van zichzelf![]()
Spees?![]()
Kijk nou!
Leuk! Wat is Saar ook donker geworden. Staat haar goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er in ieder geval niks mee van doen gehadquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is dat echt mijn SS? Geloof ik niks van.
Kijk nou!
Sexy, maar toch stijlvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, met dat niks is wat het lijkt weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval niks mee van doen gehadEcht niet!
Heb geen nep SS's aangemaakt, eerlijk niet!
Ging er dan ook gewoon van uit dat het jouw ss is
Ik denk echt bij elke SS dat jij het bentquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval niks mee van doen gehadEcht niet!
Ging er dan ook gewoon van uit dat het jouw ss is
Trust me. Op pakjesdag wordt alles duidelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef As1981 het volgende:
[..]
Te makkelijk. Je maakt me nieuwsgierig.
Coco wauw! Ik wil nu ook zo'n kaart.
Zeg dat maar tegen Spees-Eendquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:59 schreef danceric het volgende:
Wie danst er hier het topic binnen?
van wie zou deze kloon zijn, om te beginnen.
Het is voor jou Danic
rijmt jou usernaam eigenlijk op fiets of op uniek?
Da's voor deze Santa nog steeds een vraag
jaja ook deze is van begrip wat traag.
en dan is er nog de kwestie van je lijstje
wat moet ik toch beginnen zonder, meisje
en gelijk daarbij dan je adres
anders wordt het al met al nog geen succes
nou ja, je zal wel denken wat een ontzettende zeur
maar daar kan ik best mee leven heur.
Zeg Vlindur, let je even op?quote:
IK ZEG JE, NIKS IS WAT HET LIJKT!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, met dat niks is wat het lijkt weet ik het ook niet meer hoor.
Ik wil wel graag wat bewijs.
(zonder dat meteen mijn adres hier neer wordt gepleurd dan)
Ja een hint.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:26 schreef SantAS het volgende:
[..]
Trust me. Op pakjesdag wordt alles duidelijk.
Oké, vooruit. *hint*
Ik heb kinderen.
Ik zou die zonder kinderen ook wegstrepenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:28 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ja een hint.
*iedereen met 1 kind wegstreept*
Oh. Ff terug lezen. Ik ben Castle aan het kijken, maar het nieuwste seizoen is niet zo leuk meerquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:28 schreef Sintur_Vlindur het volgende:
[..]
Zeg Vlindur, let je even op?
Ik had me in het vorige topic al gemeld, en heus niet voor nop
Misschien heb ik zelfs al wat gehint
Maar misschien strooi ik gewoon wat onzin rond, ik maak je gewoon GEK m'n kind_o-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |