Ik zei niks!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik moest er om ginnegappen. Jij denkt altijd dat ik sarcastisch ben als ik het niet ben.
![]()
Dat ik juist heel erg van clowns houd en mannelijke strippers met een west-afrikaans uiterlijk? Ohoh...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik de tekst van jouw lootje tot nu toe ook verkeerd heb opgevat?
Kursor ik ben blij dat je houdt van stolquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:55 schreef Kursor het volgende:
Kurststol, ik ben ontzettend blij met m'n kloon,
Anders gezegd: ik vind je buitengewoon! *Lekker*
Kan ik al in oktober genieten van stol,
Heerlijk zeg, ik schiet spontaan vol.
Wat hormonen al niet met me doen zeg...
ze houden me helaas ook wat bij Fok! weg (of niet?)
Vandaag druk op m'n werk bezig
en het forum is daar sindskort afwezig.
Ik moet het hebben van loze momenten hier en daar,
Maar m'n antwoorden op je vragen komen heus, echt waar
Dat durf ik echt niet. Te makkelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:00 schreef As1981 het volgende:
SantAS dat je niet kan dichten vind ik niet erg hoor. Kan ik zelf ook niet.
Heb je al een kleine hint of vind je het nog te vroeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Om even in de spirit van Xmas te blijven: wij hebben vandaag het definitieve ontwerp van onze kerstkaarten binnen
Jaja, ik weet het, cheesy as hell. Sue me! Ik heb een baby en zal stomme kerstkaarten maken ook nu!![]()
Kijk nou!
Heb je uiteindelijk toch luiers voor je hubbie gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te makkelijk. Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:10 schreef SantAS het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet. Te makkelijk.
Om even in de spirit van Xmas te blijven: wij hebben vandaag het definitieve ontwerp van onze kerstkaarten binnen
Jaja, ik weet het, cheesy as hell. Sue me! Ik heb een baby en zal stomme kerstkaarten maken ook nu!![]()
Kijk nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Jullie staan er leuk op zeg!
Ligt ook een beetje aan de hint he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:10 schreef SantAS het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet. Te makkelijk.
In dat geval zou ik inderdaad zeggen dat het iets te makkelijk te raden isquote:Deze sint's kinderen zijn tot nu toe met zijn drieën,
De laatste twee zijn van elkaar exacte meisjeskopieën.
De oudste is een lekker ding van een knul.
Wie ik ben? Ik denk dat je dat nu wel raden zult
Dat is een solidaire luier, dat zie je toch meteen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Mangostine het volgende:
Ohhhh Coco![]()
Super origineel! Ik zou er zelf niet snel voor kiezen maar jullie knallen er wel vanaf als gelukkig gezinnetje![]()
Is je oudste nou al zindelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |