SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.
[ Bericht 2% gewijzigd door bobbernaut op 14-10-2013 19:29:48 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ja als niemand een nieuw topic maakt gvdOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik was bezig het lijstje er in te krijgen handige harryquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:23 schreef bobbernaut het volgende:
Ja als niemand een nieuw topic maakt gvdhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
godverark. we hebben een mod nodig tenzij harry de OP kan edittenhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Stuur code dan? sorry schat, make up sex als we online zijn xxxquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik was bezig het lijstje er in te krijgen handige harryOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kan de OP edittenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Grielen het volgende:
godverark. we hebben een mod nodig tenzij harry de OP kan edittenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
dat snapt bobje allemaal niet, hij is dan ook pas 13..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik was bezig het lijstje er in te krijgen handige harry![]()
hey, liev doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Painore het volgende:
[..]
dat snapt bobje allemaal niet, hij is dan ook pas 13..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Orgy bij Durexquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Stuur code dan? sorry schat, make up sex als we online zijn xxx
Wordt waarschijnlijk circle-fappen.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Even een mededeling: Mensen met een headset blijven in de crew, maar graag wel Skype gebruiken als dat van je gevraagd wordt.We zijn bezig met een schoonmaak, dat houdt in dat de niet actieve spelers die gekicked worden uit de crew.
![]()
![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25[spoiler]
Fok!kers met headset:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonis
- nielswinsen
- phuctivity
[/spoiler]hier schreef kensei: haha komen
Yeah, voldoet in ieder geval. Je krijgt langzamerhand groepsvorming, en diegenen hebben vaak een communicatie tool. De overigen boeit het niet en spelen liever alleen, maar willen wel het gevoel dat ze ergens bijhoren behouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Is Skype gebruiken dan misschien iets?If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Roemeen013 het volgende:
Even een mededeling: Mensen met een headset blijven in de crew, maar graag wel Skype gebruiken als dat van je gevraagd wordt.We zijn bezig met een schoonmaak, dat houdt in dat de niet actieve spelers die gekicked worden uit de crew.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Roemeen013 het volgende:
MentionedDCMJ![]()
Ik denkt dat er meer gekeken moet worden naar activiteit/gedrag tegenover andere crewleden dan het wel of niet hebben van een headset.
Er zijn genoeg studenten/mensen-met-wat-minder-geld die dat simpelweg niet kunnen/willen uitgeven maar wel vaak spelen en om die dan te "straffen" vind ik een beetje jammer.
Er zijn trouwens ook crewmembers die niet eens lid zijn van Fok, sterker nog er zijn zelfs buitenlandse mensen in de crew - kijk daar eerst eens naar.
Just my 2 cents![]()
![]()
Ik game op mijn bed in een onverantwoorde houding, ik heb geen plek voor mijn laptop. Als sinterklaas langskomt koop ik een grote tv die ik aan mijn muur hang, zodat ik achter mn bureau kan gamen, met m'n laptop ernaast. Dus voor mij nog even geen skypequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Roemeen013 het volgende:
hier schreef kensei: haha komen
Dat laatste riep ik net ook al... Maar ga maar eens na wie er op het forum zit en wie nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
Ik denkt dat er meer gekeken moet worden naar activiteit/gedrag tegenover andere crewleden dan het wel of niet hebben van een headset.
Er zijn genoeg studenten/mensen-met-wat-minder-geld die dat simpelweg niet kunnen/willen uitgeven maar wel vaak spelen en om die dan te "straffen" vind ik een beetje jammer.
Er zijn trouwens ook crewmembers die niet eens lid zijn van Fok, sterker nog er zijn zelfs buitenlandse mensen in de crew - kijk daar eerst eens naar.
MentionedDCMJ![]()
als dit zo is, weet je meteen al wie er gekicked moet wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
Er zijn trouwens ook crewmembers die niet eens lid zijn van Fok, sterker nog er zijn zelfs buitenlandse mensen in de crew - kijk daar eerst eens naar.mee bekant vangde gin haas.![]()
Zien wij ook in, we zijn er momenteel mee bezig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
Just my 2 cents![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
Just my 2 cents![]()
En Nederlandse fokkers in het buitenland?
If not now, then when.![]()
Online gamen zonder headset is als auto rijden zonder stuurwiel, het kan wel maar ver kom je niet.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
PVV'er gespot. Viese rasistquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef SevD het volgende:
sterker nog er zijn zelfs buitenlandse mensen in de crew - kijk daar eerst eens naar.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: