Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Vergeleken met dat meisje van vanmiddag wel ja. Maar zoals ik al zei, ik heb niks met lange vrouwenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klein man. Ik had altijd de illusie dat ik langer was
Zeker wel 3cm
Geen idee, ik denk dat het geen zak uit maakt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn langere mannen over het algemeen ook groter geschapen?
Langste mensen wonen in Nederland, maar de gemiddelde Nederlandse penis is niet enorm lang ofzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jou Bioloog collega Freek daar niet een keer een docu over kunnen makenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Langste mensen wonen in Nederland, maar de gemiddelde Nederlandse penis is niet enorm lang ofzo.
Als het hem publiciteit oplevert, doet hij alles.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jou Bioloog collega Freek daar niet een keer een docu over kunnen maken
Niet meer toch? De Noren waren ons geloof ik voorbij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Langste mensen wonen in Nederland, maar de gemiddelde Nederlandse penis is niet enorm lang ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve op fok natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.... Gewoon neequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik twijfelde over de OP babe
Die in de OP of dezeDe eerste is mooier. Zo kleurrijk met die tatts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zou wel kunnen. Maar de Noren staan ook niet bovenaan qua penissen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer toch? De Noren waren ons geloof ik voorbij.
Even kijken of ik dat plaatje nog heb.,quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik twijfelde over de OP babe
Die in de OP of dezeDeze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
En dan in de stijl van Steve Erwinquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het hem publiciteit oplevert, doet hij alles.
Marokkanen hebben gemiddeld de langste piemels.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel kunnen. Maar de Noren staan ook niet bovenaan qua penissen.
[..]
Even kijken of ik dat plaatje nog heb.,
Irwin.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan in de stijl van Steve Erwin
Hahaha, nee hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Marokkanen hebben gemiddeld de langste piemels.
Ik ga 3 maanden naar noorwegen volgend jaar, goed om te weten dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer toch? De Noren waren ons geloof ik voorbij.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat plaatje nog heb.,
Oops ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |