Zet mij maar weer in het lijstje, nog zonder NOD. Wil je begindatum juni 2013 neerzetten?quote:
Tnx, gaat goed! Weer bijna "gewoon", alleen na een drukke dag nog een zere buik...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:36 schreef BlueEyes het volgende:
Marel hoe gaat t!? Weer beetje energie?
Absoluut maar ik zie toch wel mensen drinken die denken dat ze dat ene biertje/wijntje goed kunnen hebben en dan toch stiekem niet zo alert meer zijn als dat ze zelf denken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt een wijntje en je hebt jezelf van het padje zuipen. Maar goed, iedereen moet lekker doen waar ze zich zelf het beste bij voelt. Alleen de stelling dat je nooit meer kan drinken na je zwangerschapstest is onwaar. Dat je het niet wíl is iets anders
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Die FFF, moet dat in de OP blijven? Gebruikt iemand die term? Mijn tenen krommen steeds als ik het zie staan![]()
Edit - ik voel me een daredevil, ik doe het gewoon, als iemand daar heel geëmotioneerd door raakt dan incasseer ik de klappen wel
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Die FFF, moet dat in de OP blijven? Gebruikt iemand die term? Mijn tenen krommen steeds als ik het zie staan![]()
Edit - ik voel me een daredevil, ik doe het gewoon, als iemand daar heel geëmotioneerd door raakt dan incasseer ik de klappen wel
Go your gang!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Van mij mag ie weg hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Die ook ja denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sowieso al die afkortingen er uit? Als iemand het niet weet vragen ze het vlgs mij altijd in het topic ipv dat het opgezocht wordt in de OP.
Ik denk door een beetje stress, beetje ziek zijn en gewoon ongesteld willen worden. Stom lichaam zo....quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:35 schreef BlueEyes het volgende:
Die snottebel-visualisatie van Sq deed mn hypochondermoment van steken onderin mn buik spontaan doen verdwijen![]()
Was idd al bang voor de mama's die wacht maar zouden zeggen...
Die cluster heb ik frequent last van helaas, wisselend in lengte en hevigheid ook. Toen ik die paar weken zwanger was had ik zowaar 7 weken nergens last van, hoop dat dat met een volgende zwangersxhap ook zo mag zijn (toch klinkt het vreemd dat te zeggen.. dat ik zwanger was, alsof ik al een kindje heb)
Bleh MevrouwCactus, komt het door stress oid? Of vaker onregelmatig?
Ik is weer ik, met goede zin en onzin, alles een plekje kunnen geven qua emoties en nu een hypochonder en google-monster geworden bij elk krampje/dingetje/vreemdgevoel in mn lijf. Ben wel een klein beetje het vertrouwen in mn lichaam kwijt, denk dat dat wel weer komt na een goeie ongesteldheid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:19 schreef marel88 het volgende:
[..]
Tnx, gaat goed! Weer bijna "gewoon", alleen na een drukke dag nog een zere buik...
Met jou? Weer je oude zelf?
Dat klinkt heel goed, BlueEyes! En dat vertrouwen komt vast weer, steeds een beetje meer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik is weer ik, met goede zin en onzin, alles een plekje kunnen geven qua emoties en nu een hypochonder en google-monster geworden bij elk krampje/dingetje/vreemdgevoel in mn lijf. Ben wel een klein beetje het vertrouwen in mn lichaam kwijt, denk dat dat wel weer komt na een goeie ongesteldheid.
Ik had bij het openen van het vorige topic al een stuk of wat spel- en taalfouten uit de OP gehaald, maar ik durfde het niet aan ook nog die tenenkrommende afkortingen te verwijderen. Fijn dat jij dat wel hebt gedaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
begrijpelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat pvoess zegt. En heb zelf al wat te veel ervaring met drinkende ouders, dus heb me altijd voorgenomen het niet te doen.
jij bent mijn held van de dag!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht er nog opquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het vooral knap dat je het voor elkaar hebt gekregen zonder rel
of je autoritaire uitstralingquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht er nog op![]()
Misschien is het mijn aggressieve aura?
Het is dat ik mobiel tussen mn werk door aan het pielen ben, anders had er een Cartman-plaatje gestaan nuquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:18 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het is dat ik mobiel tussen mn werk door aan het pielen ben, anders had er een Cartman-plaatje gestaan nu
als je dat wil delen met de wereld kun je altijd nog naar KPDquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef Skittles het volgende:
Grrrr, waar is de FFF gebleven? Hoe moet ik nu uiten dat ik niet in een vruchtbare periode zit, maar nog wel zit te ketsen/batsen/klussenzonderei?
Maar serieus: Ik vroeg me ook al af wie dat ooit gebruikt(e).
serieusquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:49 schreef Burdie het volgende:
Ik had het ook ooit voorgesteld te schrappen, maar toen kwamen er vanuit allerlei uithoeken mensen roepen dat ze de term meer dan dagelijks bezigden.
idd, mijn man zou zeggen, zoek jij het lekker uit!! Het moet wel leuk blijven he! Klussen voor kindje is dus wel funtioneel neuken he! Batsen jonguh!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Fucken doe je maar voor de fun. Als ik een ei heb doen we aan "klussen voor kindje"
Mijn man zou meteen in celibaat duiken.
ja heerlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:56 schreef BlueEyes het volgende:
Leuk is dat he LMN?
Ik werd spontaan nog beetje meer verliefd op mijn vriend toen ik merkte hoe hij er mee bezig is. Komt dan aan met linkjes en weetjes waarvan ik denk WTF wat zoek jij allemaal uit! Hij was er in het begin meer mee bezig dan ik
Wat irritant. Ik lees hier vaak dat zodra mensen ineens voor "het echie" bezig zijn de cyclus raar gaat doen. Hopelijk valt dat hier meequote:
Dat kan, in de ronde dat het hier raak was, was ik vanaf 4dpo enorm misselijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:16 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Wat irritant. Ik lees hier vaak dat zodra mensen ineens voor "het echie" bezig zijn de cyclus raar gaat doen. Hopelijk valt dat hier mee
Rana, kun je zo vroeg al symptomen hebben dan? Ik dacht altijd dat dat een paar weken duurde!
Een zegen en een vloek, want beide keren 'wist' ik (ook zonder test) dat het raak was, maar alle andere rondes ben je dan gewoon 10 dagen aan het hypochonderenquote:
Exact hetzelfde, drie keer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had de vorige keer 3 dagen lang voor mn NOD kramperig gevoel in mn baarmoeder dat ik dacht nu ga ik ongesteld worden. Tot m'n vriendin tegen me zei dat past bij zwanger zijn, had ik niets in de gaten.
En bij het doen van de test hadden mijn vriend en ik bij het zien van een wazig streepje ook echt zoiets van dat klopt niet...
Vraagje voor degene die een 2e hebben/krijgen :
De tweede zwangerschap voelde die hetzelfde of heb je ineens klachten en dingetjes waar je de eerste keer geen last van had?
Yes please!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:07 schreef BlueEyes het volgende:
Moeten we je weer in je hok sturen blob??![]()
(Early pregnancytest al gedaan? Just to be sure?)
Bizar inderdaad en zó herkenbaar wat je schrijft!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef BlueEyes het volgende:
Irritant eigenlijk dat je 2,5/3 weken kan functioneren en dat je dan volledig op de hobbel gaat in gedachten, dingen voelen, overal wat in zien.
En dan kan je nog zo sterk zijn, denk dat we het allemaal doen
Okay okay dan doen we het eerderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:22 schreef BlueEyes het volgende:
Jahmaar dan zit ik in Thailand en kan ik niet meejubelen
Al die mannen die ineens heel geinteresserd zijn in hoe het vrouwlijk lichaam werkt en hoe alles voeltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:20 schreef LaLouchi het volgende:
Ik denk dat ik gister mijn eisprong had, en mijn vriend vraagt de hele tijd, en voel je al wat? Hahaha wel heel lief.
Bedankt voor het warme welkom
Ja echt heel leukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Al die mannen die ineens heel geinteresserd zijn in hoe het vrouwlijk lichaam werkt en hoe alles voelt
Ja probeer het van me af te zetten... Heb wel wat dingetjes waar mijn hersens steeds van die zwangerschaps-uitroeptekens bij zetten, hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:36 schreef Rana83 het volgende:
Spannend Fee, bijna je NOD! Heb je er een voorgevoel over of probeer je het zoveel mogelijk van je af te zetten??
Dit is wel heel herkenbaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef BlueEyes het volgende:
Irritant eigenlijk dat je 2,5/3 weken kan functioneren en dat je dan volledig op de hobbel gaat in gedachten, dingen voelen, overal wat in zien.
En dan kan je nog zo sterk zijn, denk dat we het allemaal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |