Geen kanker ditmaal ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
Al-al-alweer een aidstopic.
Ringdingdingdingding
ik ben je grootste fanquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Glij je ook overheen bij een dik dak.
[ afbeelding ]
quote:
Ga me zo bezatten potverdomme.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef remlof het volgende:
Ben je vandaag jarig tong?
In dat geval: gefeliciteerd!
Iig beter dan de inval in Irak, valt me nu te binnen.quote:
Je onderschat jezelf. Ieders homo zijn mening is relevant in dit topic.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Claudia de Brij vind ik een vervelende pot, maar ik besef terdege dat mijn mening totaal niet relevant is.
Dus dan is die van mij niet relevant, daar ik hetero ben.. ben alleen van mening dat Claudia de Breij de pot op kan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf. Ieders homo zijn mening is relevant in dit topic.
Dat schijnt ze dan ook regelmatig te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dus dan is die van mij niet relevant, daar ik hetero ben.. ben alleen van mening dat Claudia de Breij de pot op kan.
Dat idee had ik al..daarom maakte ik die geweldige woordgrapquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat schijnt ze dan ook regelmatig te doen.
Na het zwartepietendebat nu een paardendebat.quote:
Laat je niet naaien, zou Claudia zeggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef Muto het volgende:
Zullen we maar een eind aan dit topic breien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |