Die heb ik dus gekocht maar krijg hem niet werkend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
Voor mensen met een normale PC headset, koop zo'n ding
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item20d807b4f3
?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:17 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die heb ik dus gekocht maar krijg hem niet werkend.
Ik heb geen flauw idee wat ik moet doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Valt mee. Eerste keer was hij pittig, maar als je hem speelt zoals in het filmpje is hij niet zo lastig.
Invite me danquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen
Hij geeft wel aan dat hij geluid ontvangt in dat menu maar volgens mij horen mensen mij niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
?
https://support.us.playst(...)-compatible-headsets
Is al klaar....quote:
bagger... Mijn headset heeft ook een usb-voeding nodig..quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
Voor mensen met een normale PC headset, koop zo'n ding
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item20d807b4f3
Mijne niet dus mjaquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bagger... Mijn headset heeft ook een usb-voeding nodig..
Als je in een crew wilt zitten moet je ook communiceren anders kan je net zo goed met vreemde mensen spelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik bedoel je gaat mensen toch niet dwingen om zo'n ding te kopen. Dan had je het beter niet fok crew kunnen noemen als niet iedereen welkom is.
Ik weet niet.. Vind het (hoewel het zonder headset wel lastig is) wel een beetje een debiele reden. Ik kan dan ook niet zeggen dat ik er 100% achter sta. Hoewel... Als GTA5 nou ook een normale ingame chat zou hebben, dan zou een headset helemaal niet verplicht moeten worden gesteld.quote:
Ze bedoelen tijdens missies communiceren, dan kan je niet hele tijd van ps3 naar pc wisselen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:30 schreef Seconde het volgende:
Ik dacht dat het forum de bedoeling was als communicatiemiddel.
dan kunnen ze mij er alvast uit schrappen, want ik ga echt niet zo'n ding kopen.quote:
ben wel benieuwd waar je hem hebt besteld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:27 schreef DrSnuggle het volgende:
Headset besteld, hij zwerft nu alleen ergens tussen China en Nederland dus het kan nog even duren.
Tja.. Dat heb ik ook een beetje. Ik heb een verdraaid goede headset, maar die is usb powered en werkt dus niet op de PS3.. Om er nou nog een headset bij te kopen voor alleen de Fokcrew...quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dan kunnen ze mij er alvast uit schrappen, want ik ga echt niet zo'n ding kopen.
Wel genoeg geld voor gta maar niet genoeg geld om voor 2 tientjes een headset te kopen? Lijkt me een kwestie van prioriteiten stellen. Sowieso op een console zitten zonder headset is nogal vreemd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het punt is wel even, je kan het eigenlijk niet eisen.....
Ik stel voor om het alleen met crew sessies te doen bijv...
Niet iedereen heeft genoeg geld voor handen
Dat.. Ik denk dat er zeker wel een stuk of 100 uit kunnen. (is i.i.g. vaak wel zo.)quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef Duuc-nl het volgende:
Moet sowieso eens een grote schoonmaak door de crew. Veel te veel inactieve leden, leden die niks bijdragen en die nooit jobs joinen oid, en teveel crew killers. Eigenlijk als je een echte goede crew wilt moet je de limiet veel lager zetten dan 300.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |