L3+R3 ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:06 schreef DSS24 het volgende:
wat is godver de knop als je een race doet en je hebt raketten of een boost met je auto?
Wat gaat er vanavond eigenlijk gebeuren?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:28 schreef Divje het volgende:
et even je naam neer als je vanavond mee wilt doen met de crew sessie. Rond 21u zal ik invites uitsturen. PS3 only.
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
DivHH (vrijwillig)
We gaan Panini's met PascaldenIJs eten bij de Vanilla Unicornquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat gaat er vanavond eigenlijk gebeuren?
Ik doe wel mee trouwens ;-)
Potverdikkeme, die chick in je UI mag wel een Stuc-beurt van me hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:32 schreef MRN89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde dat een FOK! tattoo niet mogelijk is
er is wel een boostquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef SevD het volgende:
[..]
Een boost? Er is geen boost, behalve pas gas geven bij Go!
Rockets zijn L3 indrukken
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:35 schreef Multiply het volgende:
Aangezien ik eruit was gegooid:
et even je naam neer als je vanavond mee wilt doen met de crew sessie. Rond 21u zal ik invites uitsturen. PS3 only.
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 PSN: Seat_-ibiza
Ik zit nu met hem in een server. Nog niet tegengekomenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:42 schreef Abed het volgende:
paterminator is een smerige crew killer, kan hij uit de crew gepleurd worden?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef Roemeen013 het volgende:
Even RSC checken, ik ben nog bezig met een oplossing zodat er meer mensen de crew kunnen joinen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:35 schreef Multiply het volgende:
Aangezien ik eruit was gegooid:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)
Eens, twee tientjes haal je er 1.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik en de Commissioners van het FOK!forum GTA Online Crew hebben besloten om leden zonder headset uit de crew te zetten. Zonder headset is het lastig om ten eerste te communiceren, en verlopen missies, races etc. niet soepel.
Heb een DM naar TS gestuurd zodat hij het een mooi plaatsje in de OP geeft zodat het er bij de volgende delen ook in komt te staan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eens, twee tientjes haal je er 1.
Ik heb een headset, maar niet aangesloten als ik niet met fokkers zitquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik en de Commissioners van het FOK!forum GTA Online Crew hebben besloten om leden zonder headset uit de crew te zetten. Zonder headset is het lastig om ten eerste te communiceren, en verlopen missies, races etc. niet soepel.
Dit iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ik heb een headset, maar niet aangesloten als ik niet met fokkers zitDus weet niet hoe je dat kan zien?
Als je speelt zonder headset altijd dan lig je eruit. Kan best dat je batterij eens leeg is, maar als je praatschuw bent oid dan kunnen we je niet gebruiken (overigens in het algemeen)quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ik heb een headset, maar niet aangesloten als ik niet met fokkers zitDus weet niet hoe je dat kan zien?
Oke, headset it isquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je speelt zonder headset altijd dan lig je eruit. Kan best dat je batterij eens leeg is, maar als je praatschuw bent oid dan kunnen we je niet gebruiken (overigens in het algemeen)
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Fok!kers met headset (waarvan ik het weet) PSN:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze19nogwat
- ProtectedByDurex