Waarom zit je uberhaupt op dit forum dan als je niet met andere mensen in contact wil komenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef fotostarter het volgende:
Nieuwe TT : [GTA ONLINE] #37 Waar een headset verplicht is voor crewleden
Lol, zie net dat we wel zo'n ding hebben. Maar ga gewoon dat ding niet gebruiken.
Een echte fokkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zit je uberhaupt op dit forum dan als je niet met andere mensen in contact wil komen
Ja dat zeg ik, doordat alle straaljagers al kapot zijn is het geen doen. Eerst iedereen killen> 1 iemand pakt cargobob en als die in de lucht is blaast de andere de straaljagers op. Het liep een beetje door elkaar, en 1 vreemde in ons potje was aan de andere kant van de map bezig :pquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja je ging toen al veels te snel dood toen je @ basis was.
Ja wilde kijken of ik wat FOK! tattoos kon zetten.. nee dus
Ik kan prima communiceren via het typen op PSn, en ingame met de telefoon. Kom om te gamen, niet om te typen of wat dan ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zit je uberhaupt op dit forum dan als je niet met andere mensen in contact wil komen
Ik herken het, maar het is voor mij ongeveer twee jaar geleden geweest dat ik daar iets heb besteld dus hopelijk is er in de tussentijd veel veranderd. De status was wel binnen een dag: 'shipped', dus ik heb goede hoop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij de chinezen halen kan prima.. Ben zelf alleen niet zo'n fan van DX (nogal onbetrouwbaar qua levertijd)
Autistquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan prima communiceren via het typen op PSn, en ingame met de telefoon. Kom om te gamen, niet om te typen of wat dan ook.
Jawel hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt wel met z'n drieën in het vliegtuig, maar een vierde persoon lukt dan weer niet.
Nieuwe singleplayer starten, en vanuit het begin filmpje naar de multiplayer. En de rest van http://gtaforums.com/topi(...)ch-ps3/?p=1063740739 werkte voor mij. De SP deed 't 'm.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:36 schreef -Menn0- het volgende:
Adder glitch werkt niet bij mij, heb nu een auto van een miljoen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef PicoMMP het volgende:
Een echte Fok!ker zit op zolder en kan dus prima een headset gebruiken zonder anderen daarmee lastig te vallen. Zit je niet op een zolder? Dan hoor je niet in de crew.
Heeft er toch niks mee te maken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Ga dan singleplayer doen als je het niet aankan
Waarom denk je dat ik een huiskamer-autist benquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat doen we hiermee Roemeen? Dit kan toch niet.
Voeg mij maar aan dat lijstje toe (barry_bigfoot)quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Grielen het volgende:
Fok!kers met headset (waarvan ik het weet) PSN:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
-TheThoryd__
Je wilt wel online met andere mensen spelen, je wilt wel in een crew zitten, je bent steeds actief in het topic aan het posten & je hebt gewoon een headset liggen. Maar alsnog wil je niet met andere mensen pratenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heeft er toch niks mee te maken?
Ik speel gewoon niet met een headset. Dat jij daar niet mee kan leven, jammer voor je.
Jij bepaalt toch niet wat en wanneer en hoe ik iets speel? Als je er last van hebt ga je zelf maar weg, of je negeert me. Opgelost.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Ga dan singleplayer doen als je het niet aankan
ja ik kreeg bij solo sessie dus een smsje van je hebt een bounty van 5k. Maar nu vraag ik me af of ik die dan bij een online sessie ook hebquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je krijgt een smsje van "unknown".
Ja, die hou je de hele ingame dag in elke sessie (behalve missies, races, etc).quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja ik kreeg bij solo sessie dus een smsje van je hebt een bounty van 5k. Maar nu vraag ik me af of ik die dan bij een online sessie ook heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |