Zolang je niet tegen Nederlandsche tarieven tankt...quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet echt zuinig als ik me niet vergis
het was een bijzonder slecht onderhouden autoquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef MaJo het volgende:
PS ik dacht dat je auto een oud barrel was? Een auto uit 2005 kan ik moeilijk zo zienOf heb ik het verkeerd onthouden
ik probeerde juist een beetje Amerikaanse autos te kijken. Japans beter?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:17 schreef ß het volgende:
Is er niks Japans te koop? Over het algemeen is een Honda/Toyota/Nissan betrouwbaarder dan een Dodge of Chrysler. Ik weet een hoop van auto's, maar weinig van de tweedehands markt in de USA.
okday daar heb ik geen zin in; ik rij heel veelquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef ß het volgende:
En die Taurus heeft een 3 liter V6 motor, dan sta je toch regelmatig bij de pomp.
jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik probeerde juist een beetje Amerikaanse autos te kijken. Japans beter?
of de foto is gewoon foutquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef ß het volgende:
Is het ook niet als ik de foto bekijk. Volgens mij is het een fout in de advertentie.
Kan je niet wat punniken? Gewoon, om er hier toch nog een beetje bij te horen straks...quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:55 schreef Soempie het volgende:
Oja, Secret Santa in de SC! Lijkt me ontzettend tof, maar ik doe nu ook al mee in OUD.En met baby op komst, feestdagen, aankomend nichtje, Wiebel misschien begin 2014 zonder baan, enz. denk ik niet dat ik het ga redden om hier ook mee te doen. Maar volgend jaar zeker wel, want ik vind het echt heel leuk.
Dan zou ik even iemand opsnorren die dat wel weet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik weet he-le-maal niks van autos
die verhalen ken ik ja, vandaar mijn zorgen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zou ik even iemand opsnorren die dat wel weet.
Je kent die verhalen wel van verkopers en ´domme´ blondjes...
'MPG' (Miles per Gallon) is daar trouwens het toverwoord, niet altijd geloven zonder bewijs...
Da's een Griek!!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die verhalen ken ik ja, vandaar mijn zorgen...
maar mijn baas gaat zich er nu volgens mij ook mee bemoeien
ik koop de auto verder niet van hemquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een Griek!!!![]()
Je weet hoe die gasten zijn, altijd keurig hun financiën op orde, houden zich aan afspraken, betrouwbaar en zo...
Nee, maar ze praten ook met gespleten tong...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik koop de auto verder niet van hem
hij is 3e generatie ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ze praten ook met gespleten tong...
Ugh!!
Ik geef het op...quote:
Top, dan ga ik daar even verder naar kijken want ik zie er veel voor >3000 en ik vind ze zo leukquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef het op...
Nee, wie het ook is, zorg er voor dat 'ie weet waar 'ie het over heeft.
En PT Cruisers zijn prima, zeker in de USA...
Ze zijn ook leuk, hier reden ze in het begin ook met ladingen rond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Top, dan ga ik daar even verder naar kijken want ik zie er veel voor >3000 en ik vind ze zo leuk
In het geheel niet!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zijn ook leuk, hier reden ze in het begin ook met ladingen rond.
Het is/was alleen wel een mode-auto en ze missen in de bergen iets vermogen.
Maar bij jou is het niet al te heuvelachtig, toch?
ja heb ik ook al wel een beetje gedaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:31 schreef MaJo het volgende:
PS zijn er niet autofora waar je vragen kan stellen aan kenners? Die moeten er vast wel zijn
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja heb ik ook al wel een beetje gedaan
Ik krijg net een vriendschapsverzoek op FB, en denk: waarom de neuk wil een Nederlands cafe me nou toevoegen? Duurde even tot het kwartje viel
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik krijg net een vriendschapsverzoek op FB, en denk: waarom de neuk wil een Nederlands cafe me nou toevoegen? Duurde even tot het kwartje viel
cafe nieuw centraalquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef MaJo het volgende:
Hmmm laat maar, 842 vrienden doorpluizen is me iets teveel van het goeie
Dacht dat ik je pas al had toegevoegd maar dat zal wel niet danquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sorryquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef MaJo het volgende:
Hmmm laat maar, 842 vrienden doorpluizen is me iets teveel van het goeie
Dat zoekt wat makkelijkerquote:
Ach ik heb ook 507 vriendenquote:
ik kreeg het nu net pasquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dacht dat ik je pas al had toegevoegd maar dat zal wel niet dan
Leek me duidelijk dat jij dit wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zoekt wat makkelijkerIk heb je als vriend toegevoegd
En wow je hebt al geaccepteerd
![]()
Ja dat leek me ook welquote:
Niet echt eigenlijk, alleen in de verte achter de tap maar die zie je al als het goed is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat leek me ook welMaarre, sta je ook ergens op de foto's want ben wel benieuwd wie jij nu bent natuurlijk
FB is gewoon het nieuwe Fok!...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef lubje25 het volgende:
Het gaat hard nu, MM ook als FB mattie
Voelde me best jarig een week of 2 geleden jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, al die felicitaties op je verjaardag...
Yep ik zie hetquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, alleen in de verte achter de tap maar die zie je al als het goed is.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef lubje25 het volgende:
Het gaat hard nu, MM ook als FB mattie
Meestal wel een stuk of 100 jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, al die felicitaties op je verjaardag...
Toen waren we nog geen vrienden...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voelde me best jarig een week of 2 geleden ja
Nee maar al met al , FB, Fok en real life zo'n 250 a 260 felicitaties bij elkaar voelde ik me best jarigquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen waren we nog geen vrienden...
Gezien mijn meer en meer vorderende leeftijd (quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nee maar al met al , FB, Fok en real life zo'n 250 a 260 felicitaties bij elkaar voelde ik me best jarig
Je wordt maar 1 dag ouder op die dag hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien mijn meer en meer vorderende leeftijd () wil ik me niet eens meer jarig voelen...
Zelden Nooit vertragingquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Best een gezellig treinstation ben je Lub, ik heb slechtere wachtkamers gezien
Heb er op zich ook geen moeite mee, maar het klinkt soms wat 'oud', terwijl ik me niet zo voel. Over het algemeen word ik nog steeds jonger ingeschat, dus ik kan het nog verkopen dat ik me vaak ook zo gedraag...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je wordt maar 1 dag ouder op die dag hoor![]()
Ben nu 34, heb er nog geen moeite mee. Maar dat wordt misschien anders over een paar jaar, het gevoel dan over leeftijdHoop van niet
Ah, ik was ook een monsterbaby en die zijn best lief hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:42 schreef Soempie het volgende:
Baby is te groot (en m'n baarmoeder ook) voor de termijn, denkt/ zegt de verloskundige.
Ik maak een monsterbaby.![]()
Gaat snel he! Snap dat het even heftig is allemaal maar over een paar weken heb je gewoon een klein meisje in je armenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:44 schreef Soempie het volgende:
En na dit nieuws (en met gemiddeld 5 uur slaap per nacht) heb ik de hele dag hormonale huil- en ruziebuien gehad.
Nog 10 weken...
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:46 schreef MaJo het volgende:
Gaat snel he! Snap dat het even heftig is allemaal maar over een paar weken heb je gewoon een klein groot meisje in je armen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |