Zolang je niet tegen Nederlandsche tarieven tankt...quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet echt zuinig als ik me niet vergis
het was een bijzonder slecht onderhouden autoquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef MaJo het volgende:
PS ik dacht dat je auto een oud barrel was? Een auto uit 2005 kan ik moeilijk zo zienOf heb ik het verkeerd onthouden
ik probeerde juist een beetje Amerikaanse autos te kijken. Japans beter?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:17 schreef ß het volgende:
Is er niks Japans te koop? Over het algemeen is een Honda/Toyota/Nissan betrouwbaarder dan een Dodge of Chrysler. Ik weet een hoop van auto's, maar weinig van de tweedehands markt in de USA.
okday daar heb ik geen zin in; ik rij heel veelquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef ß het volgende:
En die Taurus heeft een 3 liter V6 motor, dan sta je toch regelmatig bij de pomp.
jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik probeerde juist een beetje Amerikaanse autos te kijken. Japans beter?
of de foto is gewoon foutquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef ß het volgende:
Is het ook niet als ik de foto bekijk. Volgens mij is het een fout in de advertentie.
Kan je niet wat punniken? Gewoon, om er hier toch nog een beetje bij te horen straks...quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:55 schreef Soempie het volgende:
Oja, Secret Santa in de SC! Lijkt me ontzettend tof, maar ik doe nu ook al mee in OUD.En met baby op komst, feestdagen, aankomend nichtje, Wiebel misschien begin 2014 zonder baan, enz. denk ik niet dat ik het ga redden om hier ook mee te doen. Maar volgend jaar zeker wel, want ik vind het echt heel leuk.
Dan zou ik even iemand opsnorren die dat wel weet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik weet he-le-maal niks van autos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |