Niks boos, is gewoon zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boos omdat ik je paardensite eerst afkraakte.
Je moet de beruchte muisarm niet uitvlakken natuurlijk. Acnélevel is ook gestegen. It's over 9000quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel beter. Vroeger liep je risico op allerlei enge ziektes nu moet is alleen oppassen voor je cholesterol
Wat precies is gewoon zo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks boos, is gewoon zo.
En wat kraakte je er aan af dan? De lay-out is prima, maar verder is het idd een dubieus forum met heel veel domme mensen.
Alleen bepaalde gedeeltes zijn soms handig ivm wedstrijdinformatie.
Waarom vraagt je pa zoiets?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:02 schreef Salatrel het volgende:
Mijn pa vraagt om een stoere name uit een game... Zal ik Leroy Jenkins sturen?
Moet nog steeds altijd lachen als ik aan dat filmpje denk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:02 schreef Salatrel het volgende:
Kan toch bijna niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh zo![]()
. Dacht dat je echt een account hiervoor had
.
waarom denken gewoon kijken op youtubequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet nog steeds altijd lachen als ik aan dat filmpje denk.
Niet Raidenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:02 schreef Salatrel het volgende:
Je bent toch 20? Op je 16e dan geregistreerd, kan toch dat je op je 15e al een andere username hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet?
Dan moet ik vanaf mijn 12e op FOK! zitten.
Oh, coolquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij maakt casussen voor politieacademie in spelvorm
Geen traumatische ervaring, besloot tot betere regulatie van mijn suikerspiegel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Welke traumatische ervaring heeft dit teweeg gebracht?
En dan in 1 jaar 70.000 posts ja?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent toch 20? Op je 16e dan geregistreerd, kan toch dat je op je 15e al een andere username had.
Bewonderenswaardig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen traumatische ervaring, besloot tot betere regulatie van mijn suikerspiegel.
Dus nu een italiaanse bol met pindakaas?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen traumatische ervaring, besloot tot betere regulatie van mijn suikerspiegel.
werk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom denken gewoon kijken op youtube
Italiaanse bollen zijn toch ook wit? En nee ik eet at the moment alleen gewoon volkorenbrood.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus nu een italiaanse bol met pindakaas?of gewoon een bruine kaiserbroodje met hagelslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |