quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat FOK! niet zo'n lay-out heeft.
En je baas dan denkt dat je zit te chatten.
[ afbeelding ]
Normaal staat je usernaam ook bovenaan, maar in de office lay-out niet.
Triest dat FOK! dit niet heeft. Kutsite.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! faalt sws. Vroeger lag het er elke maand wel een keer uit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Triest dat FOK! dit niet heeft. Kutsite.
Van een afstand stukken minder verdacht dan FOK!. Ze zouden ook een optie moeten hebben dat smileys gewoon tekst blijvenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, voordeel van de twijfel, enigszins grappig. 6,02/10quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
barre momenten waren dat altijd ja. 100.000 man ook aan het F5'enquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK! faalt sws. Vroeger lag het er elke maand wel een keer uit.
Is in die lay-out idd ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Van een afstand stukken minder verdacht dan FOK!. Ze zouden ook een optie moeten hebben dat smileys gewoon tekst blijven
Die 6,02/10 van hierboven mag wel ge-upt worden naar 8,02/10quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Is in die lay-out idd ook.Geen enkele afbeelding zichtbaar voordat je het zelf aan klikt.
Die is wel goed ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
Ze zouden ook een optie moeten hebben dat smileys gewoon tekst blijven
Paard trilt en heeft het koud..quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
'Vroeger'quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK! faalt sws. Vroeger lag het er elke maand wel een keer uit.
Zou warmwrijven met kadetjes.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Paard trilt en heeft het koud..
Hond rilt tijdens koudere dagen
Krio rilt en heeft het koud tijdens koudere dagen
Best lang geleden, in die tijd speelde ik nog met kutjes in plaats van joysticks, controllers en bordspelpionnetjesquote:
Boos omdat ik je paardensite eerst afkraaktequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor toen had ik met mijn vorige account 70.000 posts, dus toen maar een nieuwe gemaakt.
Wel volkorenkadetjes graag, heb witbrood verbannen uit mijn leven.quote:
Waarom stoppen op zo'n aantal? Veel trouwens. Ik post onmin veel en sta volgens mij niet eens in de top1000 terwijl ik al 3 jaar lid ben. Kom trouwens al zes jaar op FOK maar post pas serieus sinds 2 jaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor toen had ik met mijn vorige account 70.000 posts, dus toen maar een nieuwe gemaakt.
wel beter. Vroeger liep je risico op allerlei enge ziektes nu moet is alleen oppassen voor je cholesterolquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Best lang geleden, in die tijd speelde ik nog met kutjes in plaats van joysticks, controllers en bordspelpionnetjes
Waarom zo'n ingrijpende verandering?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Best lang geleden, in die tijd speelde ik nog met kutjes in plaats van joysticks, controllers en bordspelpionnetjes
Je had hiervoor nog een account met 70.000 godverkanker zeg chaiquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Welke traumatische ervaring heeft dit teweeg gebracht?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel volkorenkadetjes graag, heb witbrood verbannen uit mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |