Kots terug op je, tikje op je witte kond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef Dqod het volgende:
Nee is goed met jullie.. vieze bisjes.. ik kots op jullie en ga werken doei
Ja, hier ook al bij verschillende mensenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Heb vroeger ook wel eens een opmerking gekregen om facebook. Hij is zelf de enige die de hele dag op facebook mag zitten.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Werkte ik nu maar bij de ah. 14 euro per uuroneindige stroom 16 jarige meisjes
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Werkte ik nu maar bij de ah. 14 euro per uuroneindige stroom 16 jarige meisjes
Haha, hier kan het niet geblokt worden want dan kan hij zelf helemaal niets meer doen de hele dag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hier ook al bij verschillende mensenfacebook is ook een tijdje geblockt geweest
Ja, als je baas dat wel wil dan heeft de rest daar ook wel baat bijquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, hier kan het niet geblokt worden want dan kan hij zelf helemaal niets meer doen de hele dag.
Nouja, niet echt, want hij herkent het direct en het mag dus niet. FOK! en tweakers en CG persia enzo herkent hij toch niet als zijnde NSFW.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, als je baas dat wel wil dan heeft de rest daar ook wel baat bij
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:46 schreef Chai het volgende:
Bokt.nl heeft een speciale office lay-out
Lijkt heel excelachtig dan.
Hypocriete lulquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, niet echt, want hij herkent het direct en het mag dus niet. FOK! en tweakers en CG persia enzo herkent hij toch niet als zijnde NSFW.
.........quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:46 schreef Chai het volgende:
Houd je bek, Chai.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:46 schreef Chai het volgende:
Seriouslyquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:46 schreef Chai het volgende:
kkharde protesten en stakingen dan hier mattiequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso dat ik FOK! zou blokkeren als werkgever om paupers als jullie productief te laten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |