quote:Ik heb altijd leuk met hem gewerkt. En het was (of hij het nu is weet ik niet) een aardige man.
In zijn vrije tijd reed hij in een gehuurd busje met gehandicapte kinderen om ze een leuke dag te bezorgen. Dan zag hij hoe vreselijk het publiek was. Dan gingen ze pannenkoeken eten. En liepen de mensen weg omdat ze dat maar hinderlijk vonden. Daar trok hij zich niets van aan. Hij bezorgde die kinderen een mooie dag
en nu rijdt hij in een busje met virgien?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef Ole het volgende:
Laatst sprak ik iemand die met hem gewerkt heeft. Was wel 30 jaar geleden.
Wacht even, ik quote hem even!
[..]
Ik denk hetquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en nu rijdt hij in een busje met virgien?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Copycat het volgende:
Tot straks Peter Jan ook in een Leidense flat komt te wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
een andere zwangerschap ja..die op moment al was geëindigd in een miskraamquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:28 schreef Olf het volgende:
Was hij niet zo overtuigd dat ze een zoon zouden krijgen of was dat een ander?
quote:Peter Jan Rens komt de laatste jaren bijna alleen maar negatief in het nieuws. Met zijn deelname aan Sterren Springen bevindt de presentator zich eindelijk eens aan de andere kant van het spectrum.
"Eindelijk weer eens positief in het nieuws", zegt hij in De Telegraaf.
De 63-jarige voormalige Meneer Kaktus had zichzelf niet opgegeven voor het SBS 6-programma. "Mijn vriendin Virginia had me opgegeven. Ze deelde me mee: 'Je doet mee.' En ja, dan ben ik zo'n type dat gedwee volgt, haha." Hij vervolgt: "Ik vind het een intrigerend programma. Of misschien is bizar beter, want er valt niets te faken. Je doet het goed of niet. Daarbij moet ik ook nog zorgen dat ik mijn hoogtevrees onder controle krijg. Daarvan heb ik al een paar nachten wakker gelegen."
Peter Jan hoopt dat Sterren Springen hem weer op televisie gaat helpen. Al is de tv niet meer zoals vroeger. Hij heeft het bovendien nog druk met allerlei andere dingen. "Ik ben nooit gestopt met muziek maken en heb nu een roman geschreven en een theaterstuk dat de titel heeft Hoe het is om Peter Jan Rens te zijn. Daarin vertel ik over mijn leven en vooral over hoe de buitenwereld heeft gereageerd op alles wat ik heb meegemaakt."
Ondanks dat hij het liefst 'zijn show' Doet-ie 't of doet-ie 't niet nieuw leven zou willen inblazen, ligt daar niet zijn prioriteit. "Die ligt bij het onder ogen komen van mijn grootste angst: de tien meter hoge duikplank afkomen. Want dat is de enige manier om een kans te maken op de winst."
RTL Boulevard/ANP
Echt?!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:35 schreef DrDentz het volgende:
Lol ik ga kijken. Marijke Helwegen doet ook mee.
Het is een wetenschappelijk experiment om te zien wat er overblijft als zij van een duikplank gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Die valt uit elkaar zodra ze het water raakt.
Zou hij dat echt denkenquote:Peter Jan hoopt dat Sterren Springen hem weer op televisie gaat helpen
Ben bang van wel,quote:
Daarom heeft Virginia hem ook (tegen beter weten in) aangemeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |