in het algemeen stromen er wel coureurs door van het WSR naar GP2. Maar ik had het specifiek over Red Bull coureurs. Vettel, Alguersarie, Riccardo en Vergne allemaal vanuit WSR. De laatste die vanuit GP2 naar de F1 is gegaan is Scott Speed volgens mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien GP2, dat doen er veel als ze niet vanuit de WSR naar de F1 gaan. En als dat niet werkt gaan ze weer terug (zoals Aleshin). En de afgelopen jaren leek de GP2 toch meer doorstroming naar de F1 te geven (alhoewel ik de kampioen ook dit jaar niet in de F1 zie).
Misschien als hij een paar Johnny Walker neemt dat hij dat wel doet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef Marks het volgende:
Hulkenberg en Valsecci moet het dan maar worden.
Of als ik Boullier was:
Grosjean en Valsecci.
Alsjeblieft zeg.quote:
Tegen Ide en Albers bij Ferrari.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Karthikeyan en Chandhok bij McLaren?
Dat wordt in ieder geval al gezegd op het Internet: In 2015 Alonso en Magnussen bij McLaren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:50 schreef Peterselieman het volgende:
maar even serieus: Ik verwacht in 2015 Alonso bij McLaren. De vraag is of Button daar dan nog rijdt. Kan me best voorstellen dat als Magnussen het goed doet bij Marussia hij de overstap zal gaan maken.
davide verdient een kans, zeker als die kyvat een stoeltje krijgt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Misschien als hij een paar Johnny Walker neemt dat hij dat wel doet.
Respect voor albers graag, neerlands meest onderschatte f1 coureurquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Ide en Albers bij Ferrari.
Ik vind Doornbos beter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:43 schreef Marks het volgende:
[..]
Respect voor albers graag, neerlands meest onderschatte f1 coureur
Dit dus.quote:
Ik vind Doornbos overschat.quote:
Goh doe kon pas na een aantal seizoenen de GP2 winnen, in ook nog eens de beste auto. Neuh, dat is niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:41 schreef Marks het volgende:
[..]
davide verdient een kans, zeker als die kyvat een stoeltje krijgt.
andy tilly,die met beiden samenwerkte gaat voor albers.... en ik zal ook niet vergeten hoe hij op suzuka met de spyker doornbos inhaalde in zn red bull:-)http://www.formule1.nl/ni(...)1-uit-naar-doornbos/quote:
Ik vind ze beiden niet super en in de F1 ontliepen ze elkaar niet veel, maar heb meer respect voor Doornbos, die in de F3000 (3de met een overwinning en een paar podia) beter presteerde dan Albers (die toen volledig door de mand viel, door welgeteld 0 punten te halen met een auto waarmee zijn teamgenoot (Webber) 3de werd) en ook in de ChampCar goede dingen liet zien. Albers heb ik alleen een seizoen goed zien presteren in de DTM.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:16 schreef Marks het volgende:
[..]
andy tilly,die met beiden samenwerkte gaat voor albers.... en ik zal ook niet vergeten hoe hij op suzuka met de spyker doornbos inhaalde in zn red bull:-)http://www.formule1.nl/ni(...)1-uit-naar-doornbos/
Helemaal waarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden niet super en in de F1 ontliepen ze elkaar niet veel, maar heb meer respect voor Doornbos, die in de F3000 (3de met een overwinning en een paar podia) beter presteerde dan Albers (die toen volledig door de mand viel, door welgeteld 0 punten te halen met een auto waarmee zijn teamgenoot (Webber) 3de werd) en ook in de ChampCar goede dingen liet zien. Albers heb ik alleen een seizoen goed zien presteren in de DTM.
Daarbij mist Doornbos (net zoals bijvoorbeeld Bruno Senna) de ervaring van het karten. Dus vind ik wat hij gepresteerd heeft in dat perspectief gezien nog beter.
Je hebt de feiten weer mooi op een rijtje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:16 schreef Marks het volgende:
[..]
andy tilly,die met beiden samenwerkte gaat voor albers.... en ik zal ook niet vergeten hoe hij op suzuka met de spyker doornbos inhaalde in zn red bull:-)http://www.formule1.nl/ni(...)1-uit-naar-doornbos/
ben ik niet met je eens. Doornbos is in de basis beter. Helaas hebben zowel Albers als RD Te weinig tijd in de F1 gehad om hun volle potentieel te benutten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:43 schreef Marks het volgende:
[..]
Respect voor albers graag, neerlands meest onderschatte f1 coureur
Die ook, maar het was een mooi gevecht, waarbij Albers hetzelfde dus ook deed bij Doornbos. In een mindere auto, maar ik denk dat daar geen beelden van zijn helaasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je hebt de feiten weer mooi op een rijtje.
Mooie inhaalactie was dat idd
quote:Felipe Massa has agreed a five-year deal to stay in formula one next year with the British team Williams, a Brazilian website is reporting.
'Diario Motorsport' said the Brazilian, who has lost his Ferrari race seat, will replace Pastor Maldonado, who could take his lucrative PDVSA backing to Lotus.
The report said the news, with 32-year-old Massa to be "paid a wage" by Williams rather than become a pay-driver, will be announced "in the next days or even hours".
But for now, it remains just a rumour, even though it is interesting that, only very recently, Massa decided to 'follow' Oxfordshire based Williams on Twitter.
5 jaar? Lijkt me stugquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:13 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens een Braziliaanse website zou Felipe Massa voor 5 jaar getekend hebben bij Williams. Hij zou de plaats innemen van Pastor Maldonado.
[..]
Pfff altijd wel iets met die Russische sponsoren. Hebben die niet altijd al gefaald met betalen sinds Gazprom bij Minardi?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:38 schreef sasquatsch het volgende:
Petrov aast op het stoeltje van Sirotkin bij Sauber(duits)
Sirotkins sponsoren zouden vooralsnog in gebreke blijven. Petrov zou 30 miljoen dollar aan sponsorgeld tot zijn beschikking hebben. Daarnaast is het de vraag of Sirotkin op tijd klaar is voor de F1. Hij zou ook test- en reserverijder kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |