quote:Nintendo heeft de Brievenbus op de 3DS, waarin spelers teksten en tekeningen naar elkaar konden sturen, uitgeschakeld vanwege "aanstootgevend materiaal".
De Brievenbus, die in Amerika en Japan Swapbox heet, kan gratis worden gebruikt om berichten naar elkaar te sturen. Nintendo laat weten dat minderjarigen de applicatie regelmatig gebruikten om "aanstootgevend materiaal" naar elkaar te sturen.
De Brievenbus kan nog wel geopend worden, maar er kunnen geen berichten of tekeningen meer naar vrienden worden gestuurd. Nintendo verontschuldigt zich aan alle mensen die het programma wel verantwoordelijk gebruikten. Mogelijk gaat het bedrijf naar een manier zoeken waardoor dit niet meer kan gebeuren, alvorens het programma opnieuw te lanceren.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 07:54 schreef CoExist het volgende:
Ik heb dit jaar mijn zwager van 8 een 3DS gegeven. Kreeg ik een keer eens een brief van hem op mijn 3DS. Staat er in slow-motion hand geschreven: "HOMO". Ik ging helemaal stuk van het lachen toen.
Lego City Undercover, topgame voor zowel de 3DS als de Wii Uquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:10 schreef Klonk het volgende:
En terwijl de hele wereld met allerlei ingewikkelde jrpg's en monsters aan de slag is vermaak ik me helemaal kapot met Lego City Undercover: The Chase begins
Soms twijfel ik wel eens of ik echt al 42 ben en geen 12 ofzo
Die Lego games zijn dan ook altijd verrassend goed, terwijl niemand het eigenlijk verwacht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:10 schreef Klonk het volgende:
En terwijl de hele wereld met allerlei ingewikkelde jrpg's en monsters aan de slag is vermaak ik me helemaal kapot met Lego City Undercover: The Chase begins
Soms twijfel ik wel eens of ik echt al 42 ben en geen 12 ofzo
Ze zijn wel geinig hoor, maar egewoon echt mijn ding niet. Als ik Lego City Undercover met GTA V vergelijk, tsja... alsof je een K3 concert tegenover Lowlands zet. Niet dat K3 per sé slecht is, maar ik val compleet buiten de doelgroep. Lego city lijkt gewoon geheel voor kinderen gemaakt, zowel wat het stijltje als de moeilijkheidsgraad betreft. Ook leuk voor mensen met legonostalgie maar verder zou ik eerlijk gezegd niet weten wat iemand van ouder dan 12 jaar in dat spel te zoeken heeftquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die Lego games zijn dan ook altijd verrassend goed, terwijl niemand het eigenlijk verwacht.
ik hen zelf beide nu, en moet zeggen dat de XL een stuk relaxter is, de gewone krijg je ook nogal snel kramp in je handen van. bouwkwalitiet voelt ook beter,quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zit er aan te denken om een DS aan te schaffen. Nu wil ik wel meteen voor een van de nieuwste versies gaan. Ik wil eigenlijk wel 3D spellen gaan spelen, dus het wordt sowieso een 3DS of een 3DS XL. Er zit echter wel een prijsverschil tussen de twee. Is het beter om wat bij te leggen voor een XL, of voldoet een 3DS ook gewoon? Zijn er grote verschillen naast de grotere accu en het grotere scherm?
Je moet dan ook niet een game als Lego City Undercover gaan vergelijken met GTA Vquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Thanatos45 het volgende:
In de categorie "nutteloze zelfpijniging": Net aan MH3 Ultimate begonnen op de 2DS, dat wordt dus de Lagiacrus neerhalen met de touchscreen-vierpuntsdruktoets als zwemcontrols
[..]
Ze zijn wel geinig hoor, maar egewoon echt mijn ding niet. Als ik Lego City Undercover met GTA V vergelijk, tsja... alsof je een K3 concert tegenover Lowlands zet. Niet dat K3 per sé slecht is, maar ik val compleet buiten de doelgroep. Lego city lijkt gewoon geheel voor kinderen gemaakt, zowel wat het stijltje als de moeilijkheidsgraad betreft. Ook leuk voor mensen met legonostalgie maar verder zou ik eerlijk gezegd niet weten wat iemand van ouder dan 12 jaar in dat spel te zoeken heeft![]()
Maar goed, ieder zijn meug
En op een of andere manier werkt 3D beter op de 3DS XL, de sweetspot om te kunnen kijken lijkt groter te zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
ik hen zelf beide nu, en moet zeggen dat de XL een stuk relaxter is, de gewone krijg je ook nogal snel kramp in je handen van. bouwkwalitiet voelt ook beter,
Dit. Daarbij zit er dusdanig veel humor en verwijzingen naar films/games/literatuur dat het juist voor volwassenen vaak leuker is omdat ze de grappen daadwerkelijk snappen. Maar jaquote:Op zondag 3 november 2013 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet een game als Lego City Undercover gaan vergelijken met GTA V
Animal Crossing?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:21 schreef videonatic het volgende:
Iemand die Kid Icarus verkoopt? Heb nu luigi mansion en mario kart 7, leek me een goeie aanvulling. Overige 2de handsjes ook welkom.
3DS en XL zijn dezelfde lader volgens mij, en die is weer anders dan de lader van de NDS Lite. Maar die lader kost een tientje bij de Mediamarkt.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:09 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ga een 3ds XL kopen, nu komt deze zonder oplader. Ik heb een oplader voor mijn NDS lite (2e model NDS dus), is dit dezelfde of moet ik toch een nieuwe kopen?
Oh en is de charger voor de 3ds hetzelfde als de 3ds XL
dankje!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
3DS en XL zijn dezelfde lader volgens mij, en die is weer anders dan de lader van de NDS Lite. Maar die lader kost een tientje bij de Mediamarkt.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:36 schreef Volksrepubliek- het volgende:
2DS + Pokemon X gekocht voor 145 op bartsmit.com
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef KingLysandus het volgende:
[..]![]()
116,99 + 42,49? Ik zie geen andere bedragen en dit is met de korting eraf.
De BS-webshop is altijd extreem duur.
Moet goed gaan bedenken welke ik straks eerst speel, Wind Waker HD of Link Between Worlds.quote:Surprised at Nintendo's willingness to shake up Zelda formulas
Loved the item rental/purchase system; makes it genuinely scary when you're about to die
Heart piece puzzles are still clever despite having access to all the items whenever you want
No more map items to grab in dungeons, layout is shown right away; doesn't dumb down the experience
Seemed to really love the turning-Link-into-a-drawing mechanic; says it forces you to look at the entire game from a different point of view instead of just solving puzzles and moving on
"As if some of the best dungeons in Zelda history weren't enough, they typically end with some of the best bosses Link has ever encountered"
Some bosses return from LttP, most are brand new
Completely free to do dungeons in whatever order, no number system or NPCs that tell you where to go next
Freeing to wander the map and explore at your leisure
World map laid out in same manner as LttP, but not copy-paste job; lots of tweaks to aid traversal and exploration
"I wouldn't change anything about this game"
Edit: oh yeah 10/10
lolwhutquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:40 schreef videonatic het volgende:
Er komen niet echt veel games meer uit he?
Hmm, zeldaquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lolwhut
Grote jongen als je alle toppers van 2013 al uitgespeeld hebt. Bovendien deze maand Zelda.
is die game een beetje de moeite? (ik krijg pas de 22e mijn 3dsquote:
Moet de demo nog spelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is die game een beetje de moeite? (ik krijg pas de 22e mijn 3ds)
Dat hangt af van of er random encounters zijn (en hoe veel) daar heb ik het niet zo opquote:Op donderdag 14 november 2013 09:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Moet de demo nog spelen.
BD is een traditionele JRPG dus het ligt er aan of je daarvan houdt
Een vogeltje zegt mij dat de review van zelda vanavond om 19:00 online staat op FOK!.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb AC sinds ik Pokémon heb echt links laten liggen. Ik denk dat ik me er toch aan erger dat je niet gewoon die-hard door kunt spelen wanneer je dat wil. En dat ik niet perse een doel voor ogen heb in dat spel. Dat heeft twee week geduurd, denk dat ik wel kan vaststellen dat AC gewoon niet echt mijn ding is.
Kijk vooral uit naar uiteraard Zelda en de nieuwe Layton.
Ze zijn er, maar het spel is HEEL erg fastpaced gemaakt. Fastforwarden door gevechten, snelle en overzichtelijke menu's en het zijn niet overdreven veel random encounters in mijn ervaringquote:Op donderdag 14 november 2013 09:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat hangt af van of er random encounters zijn (en hoe veel) daar heb ik het niet zo op
Nice!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vogeltje zegt mij dat de review van zelda vanavond om 19:00 online staat op FOK!.
waarom ga je niet gewoon naar de winkel, hou je ze allebei ff vast en kijk je dan wel beeld / 3D effect je mooier vindt?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:52 schreef HostiHawaii het volgende:
Dag leute,
Ik wil een 3DS gaan kopen, maar ik twijfel tussen de XL en de normale.....
XL heeft een groter scherm, maar sommige games zullen er dan wat pixelachtig uitzien vergeleken met de normale 3DS heb ik het idee...
Pluspunt is dat het 3D effect volgens mij wat beter tot zijn recht komt.
Zijn bovenstaande 2 valide argumenten om te twijfelen?
Verschilt per game, dus ja.....quote:Op donderdag 14 november 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom ga je niet gewoon naar de winkel, hou je ze allebei ff vast en kijk je dan wel beeld / 3D effect je mooier vindt?
De hotspots gaan vanaf nu de laatste zes hits doorgeven. Dus op een station kun je van alles tegenkomen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:28 schreef Reintji het volgende:
Vanochtend een Streetpass hit bij een bekende KPN hotspot, alleen had ik vandaag weer drie hits ipv de gebruikelijke één. Ook opvallend vond ik dat deze uit andere provincies kwamen, daar ook wat in gewijzigd?
De hotspots interacteren ook met alle hotspots verspreid in Europa, kan dus ook van alle landen mensen tegenkomenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hotspots gaan vanaf nu de laatste zes hits doorgeven. Dus op een station kun je van alles tegenkomen.
En een 8 bij FOK!, door mijquote:Op donderdag 14 november 2013 22:22 schreef KingLysandus het volgende:
Reviews van Zelda lopen uiteen. Van een 6,5 bij Destructoid tot een 10 bij Nintendolife.
Eerste review die ik pak (Mario en Sonic) heeft een 6/10, bullshit dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Alles van Nintendo heeft hoog bij Nintendolife
Zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De hotspots interacteren ook met alle hotspots verspreid in Europa, kan dus ook van alle landen mensen tegenkomen
Jij vindt de puzzels niet bijzonder terwijl ik op een andere site een review tegenkwam waar ze de puzzels wel uitdagend vonden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een 8 bij FOK!, door mijVeel lol aan gehad en nu dan eindelijk street pass, die ik niet in de review mocht noemen (embargo's
).
Dan heeft diegene nog nooit een Zelda gespeeld. Er wordt echt heel veel hergebruikt op de een of andere manier. Ik heb alle hartjes, bottles en inktvisjes zonder problemen kunnen vinden en bereiken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Jij vindt de puzzels niet bijzonder terwijl ik op een andere site een review tegenkwam waar ze de puzzels wel uitdagend vonden.
Meeste reviews? Welke lees jij dan? Meeste die ik lees noemen het een nieuwe klassieker die de spirit van ALttP goed voortzet. Vandaar ook de hoge gemiddelde cijfers die gegeven worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:37 schreef KingLysandus het volgende:
Meeste reviews noemen het ook een afgezwakte versie van LttP.![]()
Ik begin wel een beetje te twijfelen daardoor.
het is duidelijk geinsireerd op LttP. Maar twijfel niet, vind je die tof, dan vind je dez ook tof. Het is korter, en zoals ik al beschreven heb komt dat door de instant beschikbaarheid van wapens. Maar ik ben er blij mee, ik heb serieus steeds na het werk nonstop gespeeld omdat het zo lekker wegspeelt. Alles vinden kost je ongeveer twintig uur, denk ik. Inclusief de paar minigames om hartjes etc te verzamelen. Ik ben nu vooral benieuwd naar street pass, want dat was logischerwijs niet te spelen. Twee links tegen elkaar met achievements. Dat verlengt de speeltijd denk ik bij mij welquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:37 schreef KingLysandus het volgende:
Meeste reviews noemen het ook een afgezwakte versie van LttP.![]()
Ik begin wel een beetje te twijfelen daardoor.
Staat op een al grote to-do, de wil is er, d emiddelen wat minder. We hebben geen HUB, Sanoma, of wie dan ook achter ons met een grote zak geld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:48 schreef KingLysandus het volgende:
Wanneer gaan ze hier op Fok nou eens videoreviews maken?
Alles verzamelen duurt ongeveer twintig uur, maar hij is korter dan ALttP? Als je daar langer dan 20 uur bezig was deed je iets erg fout hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is duidelijk geinsireerd op LttP. Maar twijfel niet, vind je die tof, dan vind je dez ook tof. Het is korter, en zoals ik al beschreven heb komt dat door de instant beschikbaarheid van wapens. Maar ik ben er blij mee, ik heb serieus steeds na het werk nonstop gespeeld omdat het zo lekker wegspeelt. Alles vinden kost je ongeveer twintig uur, denk ik. Inclusief de paar minigames om hartjes etc te verzamelen. Ik ben nu vooral benieuwd naar street pass, want dat was logischerwijs niet te spelen. Twee links tegen elkaar met achievements. Dat verlengt de speeltijd denk ik bij mij wel
Misschien kun je die mensen van Youtube eens bellen. Daar staan altijd wel aardig wat filmpjes op, ook door amateurs.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat op een al grote to-do, de wil is er, d emiddelen wat minder. We hebben geen HUB, Sanoma, of wie dan ook achter ons met een grote zak geld.
Of Danny lief aankijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien kun je die mensen van Youtube eens bellen. Daar staan altijd wel aardig wat filmpjes op, ook door amateurs.
Dat kan, als ze een telefoonnummer erbij zetten. Ik ben alleen persoonlijk blij dat we games van bv Nintendo tegenwoordig al veel eerder krijgen. Tijd is bij mij een groot probleem om iets in elkaar te knutselenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien kun je die mensen van Youtube eens bellen. Daar staan altijd wel aardig wat filmpjes op, ook door amateurs.
Reviews die een 10 geven sla ik meestal direct overquote:Op donderdag 14 november 2013 22:22 schreef KingLysandus het volgende:
Reviews van Zelda lopen uiteen. Van een 6,5 bij Destructoid tot een 10 bij Nintendolife.
Hier sluit ik mij bij aan, zelfde geld voor 9,5 en hoger, dan zou het een "perfecte" game moeten zijn die gewoon niet beter had gekundquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Reviews die een 10 geven sla ik meestal direct over
Ik lees liever een wat kritischer verslag.
10/10 is ook geen representatie voor perfectie. Daarnaast zit er altijd wel bias in reviews: het zijn immers persoonlijke meningen. Beetje onzin dus die over tr slaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik zie 10 als een maximale score waarbij men geen enkele negatief punt kon vinden. Als ik de keus heb tussen 20 recensies waarvan een paar een geven 10 lees ik er liever een paar die bijvoorbeeld een 8 geven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
10/10 is ook geen representatie voor perfectie. Daarnaast zit er altijd wel bias in reviews: het zijn immers persoonlijke meningen. Beetje onzin dus die over tr slaan
Ze zitten structureel boven het gemiddelde als het om nintendo-games gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Eerste review die ik pak (Mario en Sonic) heeft een 6/10, bullshit dus.
Pas bij The Wonderful 101 had iemand een 10 gegeven. Eerste zin van de conclusie: "True, it’s flawed ... "quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat is weer iets heel anders. Boven gemiddeld =/= altijd hoog.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ze zitten structureel boven het gemiddelde als het om nintendo-games gaat.
Heel erg mee eens. Raportcijfers geven slaat eigenlijk nergens op, iedere game probeert iets anders te bereiken. Een review moet vooral de indruk van de recensent weergeven waar je als consument een oordeel voor jezelf uit kan halen. Games die een 7 krijgen kunnen soms een betere aankoop zijn dan een 9.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cijfers zouden eigenlijk sowieso overboord gegooid moeten worden.
Ik experimenteer op FOK! met verschillende stijlen en de reacties zijn niet negatief. Voor nu zijn het vooral de VC games en overige downloadgames, maar misschien doe ik het vaker.
De tekst is belangrijker dan het cijfer.
Mee eens, maar laten we eerlijk zijn, het is allemaal wel een kwestie van smaak wat voor jezelf een game echt goed maakt. Ik heb me met sommige gratis/paar euro games meer vermaakt dan met "toptitels" van 60 euro.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Heel erg mee eens. Raportcijfers geven slaat eigenlijk nergens op, iedere game probeert iets anders te bereiken. Een review moet vooral de indruk van de recensent weergeven waar je als consument een oordeel voor jezelf uit kan halen. Games die een 7 krijgen kunnen soms een betere aankoop zijn dan een 9.
Alsof iemand ze leest, we kijken alleen maar naar de cijfers.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cijfers zouden eigenlijk sowieso overboord gegooid moeten worden.
Ik experimenteer op FOK! met verschillende stijlen en de reacties zijn niet negatief. Voor nu zijn het vooral de VC games en overige downloadgames, maar misschien doe ik het vaker.
De tekst is belangrijker dan het cijfer.
Eerlijk gezegd kijk ik tegenwoordig meestal alleen naar de conclusie, plus- en minpunten en het cijfer.quote:Op zondag 17 november 2013 18:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alsof iemand ze leest, we kijken alleen maar naar de cijfers.
Op metacritic
Ik vind ze meestal nog steeds niets, al dat gewauwel er doorheen. Plus mensen op werk hebben meestal wat problemen om videoreviews te bekijken, dan lees ik liever een tekstquote:Op zondag 17 november 2013 22:30 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kijk ik tegenwoordig meestal alleen naar de conclusie, plus- en minpunten en het cijfer.
Behalve als er een videoreview is. En dat terwijl ik vroeger videoreviews niets vond.
Op de Saturnsite voor 30 euro.quote:Op maandag 18 november 2013 01:25 schreef CoExist het volgende:
In de (online) folder van Media-Markt staat "The Legend Of Zelda: A Link Between Worlds" voor ¤ 36,- met een release datum op 21/11/2013.
Just so you know.
zojuist ook besteld, thanks!quote:Op maandag 18 november 2013 08:30 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Op de Saturnsite voor 30 euro.![]()
Zal ik m'n pre-order van 33 pond annuleren? Of zal het een foutje zijn?
Ik weet wel dat de game er pas sinds dit weekend op staat.
Edit: Ik herinner me nu dat m'n vorige pre-order (Pokemon X) bij Saturn maar niet geleverd werd en dat ik die een paar dagen na de release maar heb geannuleerd. Dus ik annuleer m'n pre-order bij Amazon maar niet. In de folder staat ook niet voor wat voor prijs het in de winkel komt te liggen.
Edit 2: Of zal ik hem wel daar bestellen? Aangezien het sinds kort op de site staat neem ik aan dat het niet uitverkocht is. Aarhhg
Heeft denk ik niets met die actie te maken hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 09:12 schreef Pierrre het volgende:
[..]
zojuist ook besteld, thanks!
Er staat een sterretje bij de actie 2 halen 3 betalen: Voordeel is online reeds in de prijs verwerkt. Dus er is gewoon een derde van de prijs af terwijl ik maar 1 product heb besteld
Voor mario 3d world werkte het trouwens helaas niet, die is gewoon ¤50.
denk het wel, gezien bij call of duty en battlefield ook precies een derde van de prijs af isquote:Op maandag 18 november 2013 09:43 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Heeft denk ik niets met die actie te maken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |