Die velden van Faja Lobi zijn mooi johquote:
Cool. Schrijf je team ook in voor de Sranang Cup in Enschede april/mei volgend jaar. Is 1 groot feest.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die velden van Faja Lobi zijn mooi joh![]()
En ze hebben complete Surinaamse maaltijden![]()
Ik ga een cursus Surinaams volgen zodat ik volgend jaar daar kan gaan voetballen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vond deze gister in KLB: http://www.sbs6.nl/video/k1XrDB4fV7Wa/reportage-volwassen-baby-s
Had hem al eens gezien, maar het blijft enorm
Cool. Gooi het in de groep. We spelen waarschijnlijk al een toernooi in Dusseldorf dus kleine kans maar kan het proberenquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool. Schrijf je team ook in voor de Sranang Cup in Enschede april/mei volgend jaar. Is 1 groot feest.
Ging zeker over die tientallen topics van je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:49 schreef JanCees het volgende:
3 notes van een stel azijnzeikers gekregen
Dat Unterwelten museum was best tof trouwensquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Gooi het in de groep. We spelen waarschijnlijk al een toernooi in Dusseldorf dus kleine kans maar kan het proberen
Ik kan geen andere verklaring verzinnen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ging zeker over die tientallen topics van je?
ik nog 0quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kan geen andere verklaring verzinnen.
Museum? Welke tour heb je gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat Unterwelten museum was best tof trouwens
Weet ik veel, was al geregeld door de organisatie, wilde eigenlijk op eigen houtje gaan maar er was al geboektquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Museum? Welke tour heb je gedaan?
Ah ja, die heb ik ook gedaan. Tof als ze het licht uitzetten hequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet ik veel, was al geregeld door de organisatie, wilde eigenlijk op eigen houtje gaan maar er was al geboekt
Geloof de eerste tour trouwens, onder Gesundbrunnen beetje die bunker checken
Is dat Tritium? Kon me niets anders verzinnen maar hij wist het niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah ja, die heb ik ook gedaan. Tof als ze het licht uitzetten he
Jaloers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag en in mindere mate met je abo.
Radium en fosforquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah ja, die heb ik ook gedaan. Tof als ze het licht uitzetten he
Ik vind deze reactie nogal kinderachtig.quote:
Naar de TU geweest voor een project over smart grids. Naar een lab dat zich bezig houdt met 3D technologie, was wel tof, 180 graden scherm, 10 meter breed ongeveer, waar je middenin stond en ze een wedstrijd van Dortmund speelden. Echt kankertjevet. En naar de Nederlandse ambassade geweestquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de rest nog toffe dingen gedaan of alleen gezopen?
NL ambassade is ook wel een mooi gebouw toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Naar de TU geweest voor een project over smart grids. Naar een lab dat zich bezig houdt met 3D technologie, was wel tof, 180 graden scherm, 10 meter breed ongeveer, waar je middenin stond en ze een wedstrijd van Dortmund speelden. Echt kankertjevet. En naar de Nederlandse ambassade geweest
Jep, ontwerp van Koolhaas, heel vetquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
NL ambassade is ook wel een mooi gebouw toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |