Mooi man. Wil je nog wat privé informatie voor de eerste date, of is deze allang achter de rug?quote:
Ik ga ze ook even lezen.quote:
Zoals Karina het gister mooi verwoordde.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga ze ook even lezen.
Je bent een pareltje hoor
Uh, oke.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb maar twee noten volgens mij
3quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb maar twee notes volgens mij
Hij had er liever 3 gewild.quote:
Zelfs ik heb er 32. Dan weet je gelijk hoe serieus je het moet nemen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had er liever 3 gewild.
Kanker bedoel jequote:Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan heel eerlijk zijn. 90% van mijn notes is voor gekanjer.
Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:44 schreef Typisch het volgende:
en nu ga ik een boterhammetje maken
ik weet nog niet wat ik er op ga doen
later meer
Doe nou niet, knul.quote:
Joepie Nog meer posts.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het beste van abo is dat je geen 10 seconde hoeft te wachten.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'riches heb', maar alvast bedankt iig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik riches heb krijg je van mij
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met 'riches heb', maar alvast bedankt iig.
Niet waar. De 4 blijft in een 2 veranderen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Hé wat gek, al die biljetten hebben hetzelfde nummer
Autistquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet waar. De 4 blijft in een 2 veranderen.
Waar kan je eigenlijk een netflix overzicht vinden van alles wat ze aanbieden? Dat menu werkt maar bagger.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar kan je eigenlijk een netflix overzicht vinden van alles wat ze aanbieden? Dat menu werkt maar bagger.
Ja, niet echt eigenlijk. Dat is wel kut geregeld idd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar kan je eigenlijk een netflix overzicht vinden van alles wat ze aanbieden? Dat menu werkt maar bagger.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heino heeft ook Rammstein gecoverd. Wat een uber talent is het toch ook.
Wtf, Heino heeft ook meegedaan op Wacken Open Air(Grootste metal festival)
Toen ie net uitkwam stond hier een linkje met een document waar het wel overzichtelijk wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, niet echt eigenlijk. Dat is wel kut geregeld idd.
Frans Bauer heeft ook een nummer van Rammstein gecoverd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heino heeft ook Rammstein gecoverd. Wat een uber talent is het toch ook.
Wtf, Heino heeft ook meegedaan op Wacken Open Air(Grootste metal festival)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |