divideetimperaquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn vaak verschillende facties. Sta je dan met je 3k tegen 7/9k. Kan dan best lastig worden.
http://store.steampowered.com/app/261050/quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Iemand die een leuk linkje heeft voor Caesar in Gaul?
Niet leuk genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/261050/
Ga in ieder geval niet betalen voor een uitbreiding terwijl het originele spel nog een puinzooi is.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is het inderdaad niet waard kan ik je vertellen.
Het draait niet om een enkel persoonquote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef Rhalius het volgende:
Lijkt me meer iets om te kopen wanneer het flink in de aanbieding is, en dan nog alleen voor de extra factions in de campaign.
Zo'n egotrip van caesar boeit me niet, napoleon en alexander boeiden me ook niet. Te saai als het allemaal draait om een enkele persoon.
Heeee.... wordt er iemand wakker. Kopen? Of heb je 'm zelf? (j/k...quote:Op zondag 8 december 2013 16:36 schreef Rhalius het volgende:
Toch triest dat Rome 1 total war nog steeds een veel betere game is.
is ie al wat aggresiever in campaign? Heb twee maand niet gespeeld met ACIV en CK2. Wacht wss tot patch 9 voor ik opnieuw begin (dat de campaign al korter is al goed). Dus als iemand kan zeggen wat er veranderd is, hoor ik het graag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:32 schreef 2Happy4U het volgende:
AI is nog steeds bedroevend slecht ja.
In ieder geval ietsjes. Mij is namelijk wel de oorlog verklaard ... al kwam dat ook vooral omdat mijn reputatie niet al te best was nadat ik een handelspartner met een non-agressiepact aanviel.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:04 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
is ie al wat aggresiever in campaign? Heb twee maand niet gespeeld met ACIV en CK2. Wacht wss tot patch 9 voor ik opnieuw begin (dat de campaign al korter is al goed). Dus als iemand kan zeggen wat er veranderd is, hoor ik het graag.
Ik heb inmiddels wel gewoon gevechten van 15/20 minuten zonder mods (langer eigenlijk, want ik gebruik de halve snelheid knop vaak)quote:Op zondag 29 december 2013 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat de neuk, probeer het weer eens met wat mods als Sparta. Vecht ik tegen Epirus zijn er na 15 minuten vechten bij elkaar misschien 100 man dood. Leuk hoor dat het vechten nu wat langer duurt maar wat is dit
Die kokende olie is wel een beetje apart inderdaad, iets te overpowered.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef Catkiller het volgende:
Verdedigen sowieso als je een muur hebt.
Als ze al siege naar je muur krijgen dan breken ze vaak nog de aanval af in plaats van alles over die route te sturen of je schiet ze neer waardoor ze routen en vervolgens gaan ze direct naar je poort waar je ze nog verder naar de klote schiet, breken ze de poort wel af dan staan er rijen vol met troepen om ze tegen te houden, al dan niet met kokende olie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |