Dat lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:15 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Is er een game mode in Rome total war 1 waarbij je gebouwen kunt bouwen net als in de campaign van Rome total war 1 ?
RTW1 speelt als RTW1 jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:15 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Is er een game mode in Rome total war 1 waarbij je gebouwen kunt bouwen net als in de campaign van Rome total war 1 ?
dat zou eraan mankeren, dat een game niet als zichzelf speeltquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:15 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Oorlogvoeren. Legers beheren. Kan niet zelf een stad neerzetten.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef Super-B het volgende:
Waarin verschilt deze game met Civilization V en de Anno reeks?
Je kunt alleen maar oorlogvoeren en legers beheren?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oorlogvoeren. Legers beheren. Kan niet zelf een stad neerzetten.
Je zal ook je steden moeten beheren. Daar kun je weer gebouwen bouwen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar oorlogvoeren en legers beheren?
en diplomatie voeren, en je research beherenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Als je nou even een lets play opzoekt dan weet je binnen 10 min precies wat voor spel het is.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Iceni lijkt me makkelijker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:48 schreef AntiChrist7 het volgende:
Voor de achievements moet je elke campaign al drie keer spelen, dus had er toen al wat genoeg van. Heb wel een paar MP campaigns gespeeld, gewone mp battles deed ik pas vanaf Shogun 2
Pirates en raiders dlc voor als de facties je aanspreken, mij in ieder geval niet.
Ben aan het twijfelen tussen Iceni of Suebi voor een this is total war campaign
Ja dacht ik ook, maar HeirofCarthage is net een this is total war campaign begonnen met de Iceni :p Ga dus gewoon met de suebi doen op easy, in de vakantie. Misschien hebben ze tegen dan al een upgrade gekregenquote:
Gaat niet om de upgrade, maar om de start positie. Van Iceni is veel gunstiger.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:52 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar HeirofCarthage is net een this is total war campaign begonnen met de Iceni :p Ga dus gewoon met de suebi doen op easy, in de vakantie. Misschien hebben ze tegen dan al een upgrade gekregen
Weet ik. Maar er wordt regelmaat gepraat over een unit roster update voor de Suebi, daarmee dat ik nog even afhou.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gaat niet om de upgrade, maar om de start positie. Van Iceni is veel gunstiger.
Ze zeggen wel meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:43 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar er wordt regelmaat gepraat over een unit roster update voor de Suebi, daarmee dat ik nog even afhou.
op easy? really? is dat niet super saai?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:52 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar HeirofCarthage is net een this is total war campaign begonnen met de Iceni :p Ga dus gewoon met de suebi doen op easy, in de vakantie. Misschien hebben ze tegen dan al een upgrade gekregen
Gewone campaign wel, als je iedereen de oorlog verklaart op turn1 zal ik niet hoger kunnen schakelen denk ik. Ben maar een matige TW speler. Met Iceni had normal wss nog gekund (doet HeirofCarthage ook), maar mijn tijd is maar gelimiteerd, wil dus niet na 50 turns ontdekken dat helemaal geen trade hebben en in oorlog zijn langs alle kanten te moeilijk voor me is met die factie :pquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
op easy? really? is dat niet super saai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |