abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132144308

Total War is een reeks van turn-based strategy computerspellen die ontwikkeld zijn door Creative Assembly en Activision. De Total War-reeks is vooral bekend om haar grootschalige oorlogsvoering waarbij tot wel 10.000 manschappen betrokken zijn. Er zijn onlangs 4 games ontwikkeld. De titel "Total War" slaat op de term Totale oorlog die een staat van oorlog aanduidt waarin alle mogelijke middelen worden gebruikt om de vijand te verslaan.

Vorige delen:
Shogun: Total War
Medieval: Total War
Rome: Total War
Medieval II: Total War
Empire: Total War
Napoleon: Total War
Total War: Shogun 2

En nu ook Total war: Rome 2

Video's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Rome

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carthage

SPOILER
Macedon

SPOILER
Iceni

SPOILER
Arverni

SPOILER
Suebi

SPOILER
Parthia

SPOILER
Egypt

SPOILER
DLC Factions

Pontus

SPOILER
Athens

SPOILER
Epirus

SPOILER
Sparta

SPOILER
The Seleucids

SPOILER
pi_132148110
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:50 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

13 of the 104 judges....
Dat is niet erg veel :P Wat je er aan kan doen geen idee. met rome heb ik 80% van alle senators. Dus blijkbaar doe ik wat goed daar. Al hou ik me nooit echt bezig met die families enzo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_132149154
Ik heb ook een grote meerderheid senatoren. Geen idee wat ik goed doe. Op een gegeven moment had ik ook een burgeroorlog die me m'n net veroverde Frankrijk snel afhanden maakte. Uiteindelijk heb ik die met 3 legers nog redelijk snel weggekregen.
pi_132322440
This is sparta!!

Steamworkshop werkt nu btw! :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_132325986
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:35 schreef over_hedge het volgende:
This is sparta!!

[ afbeelding ]

Steamworkshop werkt nu btw! :)
Nieuwe campange?
of oude
pi_132327892

Laatste charge in een naval/land battle. Als ze werken, blijf ik ze toch echt awesome vinden. _O_

10 seconden na deze charge lag Egypte en het rijke Oosten open voor me.

kwaliteit in deze afbeelding valt trouwens erg tegen, maar het spel had mijn settings naar beneden gezet omdat deze battle een beetje te zwaar was. (40 schepen, 30 land-units).
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_132328207
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:06 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Nieuwe campange?
of oude
2 dagen geleden of zo begonnen :) op hard. Gaat wel lekker. :D
pi_132359866
Als je in je workshop kijkt moet je zeker closecombat 3.2 subscriben.
Je gevechten zien er stuk beter uit :9
pi_132360302
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
Zien er beter uit. Maar werkt het ook beter? Wat veranderd aan
pi_132360401
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat is niet erg veel :P Wat je er aan kan doen geen idee. met rome heb ik 80% van alle senators. Dus blijkbaar doe ik wat goed daar. Al hou ik me nooit echt bezig met die families enzo
Je moet het in balans houden. Na mijn civil war was de balans 51% in mijn voordeel.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_132365086
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zien er beter uit. Maar werkt het ook beter? Wat veranderd aan
Ja, het zorgt ervoor dat als de units met elkaar vechten dat ze niet in elkaar bundelen

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?618795

[ Bericht 11% gewijzigd door Dientje12 op 20-10-2013 18:30:05 ]
pi_132365144
Mijn Parthian campange gaat ten onder..
  FOK!fotograaf zondag 20 oktober 2013 @ 21:54:42 #13
364681 over_hedge
pi_132375664
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:51 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ja, het zorgt ervoor dat als de units met elkaar vechten dat ze niet in elkaar bundelen

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?618795
Nice :) ga ik zeker eens proberen. Morgen mijn spartaanse rijk maar eens uitbreiden. Weet alleen nog niet welke kant ik op ga. Asia of europa.
pi_132378474
Toch wel benieuwd wanneer we nu eindelijk die Seleucids gaan krijgen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_132379478
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Rhalius het volgende:
Serieus?

Die zijn er al
  FOK!fotograaf zondag 20 oktober 2013 @ 23:55:22 #16
364681 over_hedge
pi_132380813
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Rhalius het volgende:
Die hebben we vrijdag gekregen ;)
  maandag 21 oktober 2013 @ 00:05:20 #17
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132381173
Elke keer wanneer ik 'm opstart stopt hij ermee :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 21 oktober 2013 @ 05:03:34 #18
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132383913
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nice :) ga ik zeker eens proberen. Morgen mijn spartaanse rijk maar eens uitbreiden. Weet alleen nog niet welke kant ik op ga. Asia of europa.
Europa. Als je te vroeg het oosten ingaat, wordt je echt kapotgemaakt. :')

Anyway, net mijn 1e campaign uitgespeeld. ^O^

Ik had niet zo'n zin meer dus heb ik met mijn 60k inkomen per turn de spanjaarden, engelsen en die oranje bonjo's in het oosten omgekocht om mijn allies te worden, toen had ik ineens + 25 regions. :')
pi_132385387
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
Lijkt me een hele verbetering ^O^
Maar draait deze ook goed in combinatie met radious mod?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_132387656
quote:
9s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:53 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn Parthian campange gaat ten onder..
Kijk..ik ben dus niet de enige die dat is overkomen. Toch hoor ik graag wat ik dan fout doe dat ik het nu voor een tweede keer verlies.
pi_132419321
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Kijk..ik ben dus niet de enige die dat is overkomen. Toch hoor ik graag wat ik dan fout doe dat ik het nu voor een tweede keer verlies.
Je moet alliance met baktria maken..
En dan zorgen dat je het noorden veroverd en de satrapies van de seleucids verslaat
pi_132427068
Ah! kijk. Dat is een goeie tip. Dank!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:58:58 #23
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_132429144
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Lijkt me een hele verbetering ^O^
Maar draait deze ook goed in combinatie met radious mod?
Ja, in plaats van heel radious mod te downloaden, gewoon zijn aparte pakketjes pakken en dan de battle mod er niet bij doen.
pi_132437324
Nieuwe DLC uit, Nomadic Tribes Pack, gratis als je hem voor 29 oktober download
pi_132439321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:43 schreef Young_David het volgende:
Nieuwe DLC uit, Nomadic Tribes Pack, gratis als je hem voor 29 oktober download
Wilde het net gaan posten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')