De header doet het niet, jouw schuld!quote:
Alleen maar positief he dat Linux onder een groter publiek bekend begint te wordenquote:
Is er een mogelijkheid om meerdere mail boxen aan te maken? Als ik nu mijn e-mail account allemaal toe voeg wordt alles namelijk in een en dezelfde map gestopt en dat wil ik juist graag gescheiden houden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Evolution is een goeie (was vroeger de default). Maar ik gebruik zelf altijd gewoon gmail.
ja, maar in thunderbird ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:51 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om meerdere mail boxen aan te maken? Als ik nu mijn e-mail account allemaal toe voeg wordt alles namelijk in een en dezelfde map gestopt en dat wil ik juist graag gescheiden houden.
Heb je die geinstalleerd via een aparte repo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef Starman89 het volgende:
Pfuuu, m'n hele desktopomgeving naar de klote sinds de update van Cinnamon naar 2.0![]()
![]()
(Ubuntu 12.04)
Dan maar Unity, met tegenzin
Werd automatisch geupdate vanaf de Stable Repo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
Heb je die geinstalleerd via een aparte repo?
That sucks. Las hier al dat er een hoop veranderd is in 2.0, misschien kloppen er bepaalde dependencies niet meer. Een bugje hier en daar zou niet zo'n ramp zijn, maar je zou toch verwachten dat het werkt als het in stable zit...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:13 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Werd automatisch geupdate vanaf de Stable Repo.
Downgraden is niet mogelijk...
Bij het installeren ging niets mis. Maar elke keer als ik opstart met Cinnamon, komt er een crash melding tevoorschijn. Cinnamon + PPA al verwijderd, en helemaal opnieuw erop gezet, maar zonder resultaat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:23 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
That sucks. Las hier al dat er een hoop veranderd is in 2.0, misschien kloppen er bepaalde dependencies niet meer. Een bugje hier en daar zou niet zo'n ramp zijn, maar je zou toch verwachten dat het werkt als het in stable zit...
Gaf apt of de update-applet foutmeldingen?
Dus die Cinnamon zat toch niet in de repo van Ububntu zelf? Dan kan het wel eens fout gaan helaas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Bij het installeren ging niets mis. Maar elke keer als ik opstart met Cinnamon, komt er een crash melding tevoorschijn. Cinnamon + PPA al verwijderd, en helemaal opnieuw erop gezet, maar zonder resultaat.
Welke videokaart drivers gebruik je? misschien even verwijderen en weer toevoegen? of je xorg.conf resetten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef Lod het volgende:
Vanmorgen een upgrade gedaan van 13.04 naar 13.10. Hij heeft wat moeite met externe monitoren geloof ik. Ik zie mijn achtergrond twee keer: eenmaal op de resolutie van mijn laptop (die dicht is) en eenmaal op de resolutie van de externe monitor.
En de muisaanwijzer blijft maar knipperen.
1 2 3 4 5 6 7 | [Contractor Entry] Name=Open Terminal here Icon=terminal Description=Open Terminal here MimeType=inode;application/x-sh;application/x-executable; Exec=pantheon-terminal -d %U Gettext-Domain=pantheon-terminal |
Ik heb geen antwoord op je vraag, want ik open alles al in een terminal. Maar DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 49 is het topic waar je algemene Unix/Linux vragen kan stellen. Voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:53 schreef relativity het volgende:
Misschien een beetje offtopc, maar ik heb eOS.
Ik wil een "open terminal here" script gebruiken voor pantheon-files, maar het werkt maar niet. Hij opent - onafhankelijk van welke directory ik ook zit - altijd de homedir. Snap er niks van.
Dit is mijn terminal.contract:
[ code verwijderd ]
Iemand een idee? Voorheen werkte het wel(
Ja ik ook grotendeels. Daarom vind ik dit belangrijk. Zo kan ik in elke folder gewoon een bijbehorende terminal openen, zodat ik er niet helemaal naar hoef te cd'en.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord op je vraag, want ik open alles al in een terminal. Maar DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 49 is het topic waar je algemene Unix/Linux vragen kan stellen. Voor een volgende keer.
Dolphin (KDE) heeft dat standaardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:40 schreef relativity het volgende:
[..]
Ja ik ook grotendeels. Daarom vind ik dit belangrijk. Zo kan ik in elke folder gewoon een bijbehorende terminal openen, zodat ik er niet helemaal naar hoef te cd'en.
Maar toch bedanktzal het daar proberen.
IK ben helaas niet zo'n fan van KDE. Heb het een aantal keer geprobeerd, maar was altijd teleurgesteld...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dolphin (KDE) heeft dat standaard
Jupiter wordt niet meer actief ontwikkeld he. TLP welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:38 schreef wdn het volgende:
Herinstallatie gedaan en alles werkt nu stukken beter.
Geen vreemde effecten tijdens booten.
Met Jupiter actief heb ik een battery boost. 9h met deksel dicht. 4h5 als ik niets spannends doe. 3h5 ongeveer als ik video's kijk.
Dat is genoeg voor mij
Weet ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:26 schreef relativity het volgende:
[..]
Jupiter wordt niet meer actief ontwikkeld he. TLP wel
Ahh okquote:
geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is eigenlijk gedoe met dubbele extra gebruikersnaam in / gefikst??
Bij installatie van 12.10 kreeg ik dat,terwijl ik bijna 3.5 jaar een aparte home partitie heb.
Dit was namelijk op 3 Januari van dit jaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on /dev/sda1 67G 57G 6.5G 90% / udev 1.9G 4.0K 1.9G 1% /dev tmpfs 766M 960K 765M 1% /run none 5.0M 0 5.0M 0% /run/lock none 1.9G 544K 1.9G 1% /run/shm none 100M 196K 100M 1% /run/user /dev/sda2 847G 802G 2.5G 100% /media/guest-i5RKsB/75ce5684-cfb5-4501-8be6-95857eb469fe /dev/sdb1 917G 200M 871G 1% /media/guest-i5RKsB/0852c9bb-e161-42d3-a9f4-8859de6e9cb7 none 1.9G 160M 1.8G 9% /tmp/guest-kI0soQ |
Hmm 14.04 is een LTS dus lijkt me niet meer dan logisch?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)erver-gebruiken.html
Gaat lekker met dat Mir.
...blijkbaar willen ze zich onanks alle effort toch nog 5 jaar aan X binden, dan hebben ze wel verdomd weinig vertrouwen in mir.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm 14.04 is een LTS dus lijkt me niet meer dan logisch?
Wayland draait standaard al stabiel op een aantal distro'squote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...blijkbaar willen ze zich onanks alle effort toch nog 5 jaar aan X binden, dan hebben ze wel verdomd weinig vertrouwen in mir.
Gewoon in DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies] Met verschillende WM's gaan kijken. Ik heb dit topic eigenlijk nooit gesnapt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 06:22 schreef fotostarter het volgende:
Is er een ander topic? of is dit topic gewoon dood? Of geen Ubuntu gebruikers meer?
Ik zit meer op AU dan in dit topicquote:Op zondag 19 oktober 2014 06:22 schreef fotostarter het volgende:
Is er een ander topic? of is dit topic gewoon dood? Of geen Ubuntu gebruikers meer?
okquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon in DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies] Met verschillende WM's gaan kijken. Ik heb dit topic eigenlijk nooit gesnapt.
@KDE Wallet, wat gaat er fout dan? Heb er zelf nooit last van, enige ding waarvoor het hier gebruikt wordt is volgens mij Chrome en m'n wachtwoorden voor m'n wireless AP's.
Jep hier ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit meer op AU dan in dit topic
14.10 spint hier al een 2 weken zonder problemen.
Ubuntu is al jaren niet meer de meest gebruikte versie van Linux. Canonical heeft gebruikers weggejaagd door onbegrijpelijke beslissingen te nemen. Het verschrikkelijke Unity en de onhandige volgorde van de windowsbuttons hebben veel gebruikers doen afhaken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 06:22 schreef fotostarter het volgende:
http://askubuntu.com/quote:
Dat valt wel mee. Op AU worden nog steeds vragen gesteld en beantwoord. En dat gaat nog steeds in hetzelfde tempo. http://stackexchange.com/sites 229k gebruikers op AU.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ubuntu is al jaren niet meer de meest gebruikte versie van Linux. Canonical heeft gebruikers weggejaagd door onbegrijpelijke beslissingen te nemen. Het verschrikkelijke Unity en de onhandige volgorde van de windowsbuttons hebben veel gebruikers doen afhaken.
De telefoon/tablet-versie vind ik echt geweldig (nooit geprobeerd, alleen demo's van gezien). Als er een Mubuntu komt ga ik die zeker proberen, het is de desktop waarom ik ben afgehaakt bij Ubuntu, maar ook Gnome 3 vind ik onwerkbaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Op AU worden nog steeds vragen gesteld en beantwoord. En dat gaat nog steeds in hetzelfde tempo. http://stackexchange.com/sites 229k gebruikers op AU.
Distrowatch:
1 Mint 2543
2 Ubuntu 1867
3 Debian 1597
4 Mageia 1209
5 Fedora 1156
6 openSUSE 1151
7 Arch 1091
De top 3 zijn gebaseerd op hetzelfde systeem waarbij Mint zelfs direct van Ubuntu leecht.
Buiten dat: fragmentatie vind ik geen slechte zaak
Er komt een officiele Ubuntu Mate; dat zal denk ik wel wat Mint users terugbrengen.
Voor einde van het jaar komen de Ubuntu telefoons.
Nee, er zit leven in Ubuntu.
Dat over die toetsen had ik in het begin ook last van. Of ze werkten niet na een reboot e.d.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ubuntu is al jaren niet meer de meest gebruikte versie van Linux. Canonical heeft gebruikers weggejaagd door onbegrijpelijke beslissingen te nemen. Het verschrikkelijke Unity en de onhandige volgorde van de windowsbuttons hebben veel gebruikers doen afhaken.
Ik kan me dat laatste best voorstellen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De telefoon/tablet-versie vind ik echt geweldig (nooit geprobeerd, alleen demo's van gezien). Als er een Mubuntu komt ga ik die zeker proberen, het is de desktop waarom ik ben afgehaakt bij Ubuntu, maar ook Gnome 3 vind ik onwerkbaar.
Dubbeldank daarvoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb de TT maar een update gegeven!
Heb zojuist geupdate. (duurde best lang overigens)quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Dubbeldank daarvoor
Oh en voor iedereen die 14.10 wil installeren: er zit echt n i k s nieuws in tov. 14.04. Mocht 14.04 werken en doen wat je wilt... 14.10 overslaan IS een optie zonder gevolgen.
Volgens mij heb je nieuwere software, could be wrong...quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Dubbeldank daarvoor
Oh en voor iedereen die 14.10 wil installeren: er zit echt n i k s nieuws in tov. 14.04. Mocht 14.04 werken en doen wat je wilt... 14.10 overslaan IS een optie zonder gevolgen.
Ja natuurlijk. Maar je zult geen verschil zien met 14.04quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nieuwere software, could be wrong...
Dat zal voor mij anders zijn met m'n KDE. Of niet. Maar goed, ik heb ook geen verschillen gezien tussen m'n KDE op Debian of Ubuntu.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar je zult geen verschil zien met 14.04
Ik heb het geprobeerd op mijn nexus 7 en het viel me ontzettend tegen op eigenlijk alle vlakken. Performance, grafisch, bediening... En gewoon een aantal showstopper bugs zoals een vastlopend toetsenbord enzo. En er bestaat nog totaal geen eco systeem.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De telefoon/tablet-versie vind ik echt geweldig (nooit geprobeerd, alleen demo's van gezien).
Dit dus, het idee is al heel sterk en leuk bedacht.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd op mijn nexus 7 en het viel me ontzettend tegen op eigenlijk alle vlakken. Performance, grafisch, bediening... En gewoon een aantal showstopper bugs zoals een vastlopend toetsenbord enzo. En er bestaat nog totaal geen eco systeem.
Klopt, het voelde echt ontzettend niet-af. Als ze de kwaliteit op de rit weten te krijgen kan het nog best wat worden, want het concept vind ik nog steeds wel aardig ja. Al ben ik bang dat het nooit populair gaat worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dit dus, het idee is al heel sterk en leuk bedacht.
De praktijk is dat het nog ronduit kut is.
Unity werkt prima idd. Het is grafisch nog steeds wat zwaar maar ik vind het in gebruik inmiddels de beste linux-desktop die er is.quote:Daarintegen vind ik Unity best wel oke tegenwoordig
restricted extras al geinstalleerd? (voor msttcorefonts)quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb sinds de update naar 14.10 dat fonts op sommige sites een stuk kleiner zijn.
In het menu e.d. zijn ze gewoon goed, alleen op FOK! Tweakers en een paar andere sites wisselen de fontgroottes behoorlijk.
Waar kan ik dat ergens aanpassen?
En nee, zoomen doe ik niet want dan zijn de andere letters weer abnormaal groot
Nog niet, ga hem nu proberenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
restricted extras al geinstalleerd? (voor msttcorefonts)
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
Ubuntu bestaat 10 jaar.
Allemaal gefeliciteerd.
Hoezo was 10.10 de beste versie? Dat was toch.. Maverick.. Daar heb ik de complete development release van gedraaid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]dan werk ik al zes jaar met linux en al vijf jaar windowsvrij
In het artikel bij de buren zijn er toch ook weer veel reacties van mensen die de stap naar Mint hebben gemaakt. 14.10 is laat, ik kan me nog herinneren dat 10.10 op 10/10/10 uitkwam, dat was de beste release in vergelijking met zijn voorgangers en opvolgers.
Ubuntu vanaf je usb-stick starten en boot-repair draaien.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Had op den laptop de meest recente ubuntu geinstalleerd maar vanwege geleuter met niet willen mounten van sommige portable opslag, toch windows7 erbij willen zetten.
Heb dus extra lege NTFS partitie aangemaakt, windows 7 erop geknald. Toen ik hem herstartte, verwachtte ik dus een beginscherm als deze om gewenste OS te kiezen
[ afbeelding ]
maar helaas startte hij gewoon direct Windows 7
Is hier met terugwerkende kracht iets aan te doen?
In de tussentijd dit gevonden:quote:Op woensdag 12 november 2014 15:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ubuntu vanaf je usb-stick starten en boot-repair draaien.
Windows proberen te installeren naast een ander OS is altijd ellende.
Ja Ubuntu dualboot installeren is een piece of cake, windows daarentegen...quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
In de tussentijd dit gevonden:
http://www.everydaylinuxu(...)ongside-windows.html
Later in het artikel wordt ook over een bootreparatie gerept.
Ga ik maar eens proberen vanavond...
Dit geeft wel een redelijk beeld:quote:Op donderdag 30 april 2015 11:56 schreef remlof het volgende:
Mijn testsysteem heeft zichzelf geupgrade naar 15.04 Vivid Vervet, maar ik zie geen enkel verschil eigenlijk. Wat zijn de grootste veranderingen?
Alles is eigenlijk under the hoodquote:Op donderdag 30 april 2015 11:56 schreef remlof het volgende:
Mijn testsysteem heeft zichzelf geupgrade naar 15.04 Vivid Vervet, maar ik zie geen enkel verschil eigenlijk. Wat zijn de grootste veranderingen?
Ik las het, ze zijn te druk bezig met de mobiele distro.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Alles is eigenlijk under the hood.
Fragmentatie. Normaliter heb je daar geen last van met EXT3 of 4, maar juist omdat er ruimte gereserveerd wordt om fragmentatie te voorkomen, zal als de schijf bijna vol is ineens zeer veel fragmentatie optreden.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Mijn Ubuntu was langzaam geworden ik gaf de update de schuld totdat ik een melding kreeg nog maar 500 mb vrije ruimte te hebben op mijn root-partitie.
Waarom wordt je laptop daar eigenlijk zo traag van?
Heb de boel opgeschoond hij is nu weer als nieuwquote:Op donderdag 30 april 2015 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
fragmentatie te voorkomen, zal als de schijf bijna vol is ineens zeer veel fragmentatie optreden.
12 GB zou genoeg voor / moeten zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 23:09 schreef KomtTijd... het volgende:
het blijven fijne bestandssystemen. De partitie vergroten kan ook in zo'n geval.
/home heeft een eigen partitie /tmp niet dus dat zal ook wel aantikken na verloop van tijd. Had al een jaar niks opgeruimd dus er stond 3 GB aan rommel in. En ik zie net dat die 11G is.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:16 schreef KomtTijd... het volgende:
bases en websites hebt die geen eigen partities hebben kan het toch wel aardig oplopen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | pi@phoenix ~ $ ssh nylz@192.168.1.105 nylz@192.168.1.105's password: -bash: /etc/bash.bashrc: Input/output error -bash: /usr/share/bash-completion/bash_completion: Input/output error -bash: /usr/bin/lesspipe: Input/output error -bash: /usr/bin/dircolors: Input/output error -bash: /usr/share/bash-completion/bash_completion: Input/output error Connection to 192.168.1.105 closed. pi@phoenix ~ $ |
Ehm? Fragmentatie? Ik meen dat het probleem het swappen was toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fragmentatie. Normaliter heb je daar geen last van met EXT3 of 4, maar juist omdat er ruimte gereserveerd wordt om fragmentatie te voorkomen, zal als de schijf bijna vol is ineens zeer veel fragmentatie optreden.
Lijkt me niet, gezien swap een eigen partitie heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ehm? Fragmentatie? Ik meen dat het probleem het swappen was toch?
Maar defragmentatie vind ik anders ook vreemd. Het is niet zo dat alles op de schijf ineens gedefragmeteerd is als de schijf vol begint te lopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me niet, gezien swap een eigen partitie heeft.
Jawel. Althans ik neem aan dat je gefragmenteerd bedoelt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar defragmentatie vind ik anders ook vreemd. Het is niet zo dat alles op de schijf ineens gedefragmeteerd is als de schijf vol begint te lopen.
Kun je geen live USB draaien?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:57 schreef Negenenzestig het volgende:
Goedenavond,
Ik zat te twijfelen in welk Linux topic ik zijn moet, maar ik gok dat ik hier goed zit.
Een tijdje geleden heb ik de overstap gemaakt naar Linux met mijn desktop pc. En tot nu toe bevalt het me prima. Nu wil ik ook graag Linux installeren op mijn laptop, maar ik vraag me af of dat zo makkelijk gaat.
Ik heb namelijk een Medion Akoya P2213T, laptop en tablet in 1. Voordat ik me er aan waag om Linux te installeren heb ik gekeken of andere mensen dit al geprobeerd hebben. Wellicht heb ik niet goed genoeg gezocht, maar ik vond maar weinig via Google.
Daarom vraag het graag aan jullie als expertsKan ik Ubuntu/Mint zonder problemen installeren op een hybrid laptop/tablet?
Ubuntu 16.04 is net twee dagen geleden uitgekomen. Gewoon installeren zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:06 schreef Radioheader het volgende:
Bij mn vorige werkgever heb ik weleens met Ubuntu gewerkt. Voor een nieuwe klus moet ik mogelijk Red Hat gebruiken, komt dit redelijk overeen? Wilde linux ook thuis op een overige laptop installeren, waar nu windows 8 op staat. Iemand nog aanraders?
Thx,
Radioheader
Ok ik ga nu het bekijken. Het gaat voornamelijk om de mappen te bladeren en verkennen en die tekstverwerker.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je de redhat kant op wilt, kun je misschien beter Fedora installeren. Is ook een prima gebruiksvriendelijke distro, uit de redhat stal.
Ik had een paar problemen, mariadb is extern niet meer bereikbaar, phpmyadmin borked om een vage reden en de inhoud van /var/www/html/ is vervangen door een placeholder van apache. Mede door de databaseproblemen heb ik mijn 15.10 image die ik voor de upgrade gemaakt heb weer teruggezet. Ik denk dat ik wacht met upgraden tot de eerste point release.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:43 schreef vaginabeheerder het volgende:
ik ben nu bezig om te upgraden van 15.10 naar 16.04 maar ik krijg enorm veel fouten.
hebben jullie hier toevallig ook last van?
Als dat het enige is, maakt het weinig uit. Klikken met de muis is op ieder besturingssysteem het zelfde (en zul je op een redhat systeem waarschijnlijk sowieso nooit doen).quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:29 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ok ik ga nu het bekijken. Het gaat voornamelijk om de mappen te bladeren en verkennen en die tekstverwerker.
Ik upgrade nooit. Gewoon opnieuw installeren geeft een stuk minder kans op problemen, en gaat tig keer zo snel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:43 schreef vaginabeheerder het volgende:
ik ben nu bezig om te upgraden van 15.10 naar 16.04 maar ik krijg enorm veel fouten.
hebben jullie hier toevallig ook last van?
Ik weet weer hoe het programma heet, Nano. Ik bedoel dus navigeren dmv command line en daar de basics van herhalen en kleine dingen met Nano aanpassen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als dat het enige is, maakt het weinig uit. Klikken met de muis is op ieder besturingssysteem het zelfde (en zul je op een redhat systeem waarschijnlijk sowieso nooit doen).
ik zit vooral op askubuntu als het om Ubuntu gaatquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:37 schreef cablegunmaster het volgende:
16.04voor de deur. en dit topic is zo traag als wat? Mis ik ergens slowchat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |