1 2 3 4 5 6 7 | [Contractor Entry] Name=Open Terminal here Icon=terminal Description=Open Terminal here MimeType=inode;application/x-sh;application/x-executable; Exec=pantheon-terminal -d %U Gettext-Domain=pantheon-terminal |
Ik heb geen antwoord op je vraag, want ik open alles al in een terminal. Maar DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 49 is het topic waar je algemene Unix/Linux vragen kan stellen. Voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:53 schreef relativity het volgende:
Misschien een beetje offtopc, maar ik heb eOS.
Ik wil een "open terminal here" script gebruiken voor pantheon-files, maar het werkt maar niet. Hij opent - onafhankelijk van welke directory ik ook zit - altijd de homedir. Snap er niks van.
Dit is mijn terminal.contract:
[ code verwijderd ]
Iemand een idee? Voorheen werkte het wel(
Ja ik ook grotendeels. Daarom vind ik dit belangrijk. Zo kan ik in elke folder gewoon een bijbehorende terminal openen, zodat ik er niet helemaal naar hoef te cd'en.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord op je vraag, want ik open alles al in een terminal. Maar DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 49 is het topic waar je algemene Unix/Linux vragen kan stellen. Voor een volgende keer.
Dolphin (KDE) heeft dat standaardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:40 schreef relativity het volgende:
[..]
Ja ik ook grotendeels. Daarom vind ik dit belangrijk. Zo kan ik in elke folder gewoon een bijbehorende terminal openen, zodat ik er niet helemaal naar hoef te cd'en.
Maar toch bedanktzal het daar proberen.
IK ben helaas niet zo'n fan van KDE. Heb het een aantal keer geprobeerd, maar was altijd teleurgesteld...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dolphin (KDE) heeft dat standaard
Jupiter wordt niet meer actief ontwikkeld he. TLP welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:38 schreef wdn het volgende:
Herinstallatie gedaan en alles werkt nu stukken beter.
Geen vreemde effecten tijdens booten.
Met Jupiter actief heb ik een battery boost. 9h met deksel dicht. 4h5 als ik niets spannends doe. 3h5 ongeveer als ik video's kijk.
Dat is genoeg voor mij
Weet ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:26 schreef relativity het volgende:
[..]
Jupiter wordt niet meer actief ontwikkeld he. TLP wel
Ahh okquote:
geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is eigenlijk gedoe met dubbele extra gebruikersnaam in / gefikst??
Bij installatie van 12.10 kreeg ik dat,terwijl ik bijna 3.5 jaar een aparte home partitie heb.
Dit was namelijk op 3 Januari van dit jaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on /dev/sda1 67G 57G 6.5G 90% / udev 1.9G 4.0K 1.9G 1% /dev tmpfs 766M 960K 765M 1% /run none 5.0M 0 5.0M 0% /run/lock none 1.9G 544K 1.9G 1% /run/shm none 100M 196K 100M 1% /run/user /dev/sda2 847G 802G 2.5G 100% /media/guest-i5RKsB/75ce5684-cfb5-4501-8be6-95857eb469fe /dev/sdb1 917G 200M 871G 1% /media/guest-i5RKsB/0852c9bb-e161-42d3-a9f4-8859de6e9cb7 none 1.9G 160M 1.8G 9% /tmp/guest-kI0soQ |
Hmm 14.04 is een LTS dus lijkt me niet meer dan logisch?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)erver-gebruiken.html
Gaat lekker met dat Mir.
...blijkbaar willen ze zich onanks alle effort toch nog 5 jaar aan X binden, dan hebben ze wel verdomd weinig vertrouwen in mir.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm 14.04 is een LTS dus lijkt me niet meer dan logisch?
Wayland draait standaard al stabiel op een aantal distro'squote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...blijkbaar willen ze zich onanks alle effort toch nog 5 jaar aan X binden, dan hebben ze wel verdomd weinig vertrouwen in mir.
Gewoon in DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies] Met verschillende WM's gaan kijken. Ik heb dit topic eigenlijk nooit gesnapt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 06:22 schreef fotostarter het volgende:
Is er een ander topic? of is dit topic gewoon dood? Of geen Ubuntu gebruikers meer?
Ik zit meer op AU dan in dit topicquote:Op zondag 19 oktober 2014 06:22 schreef fotostarter het volgende:
Is er een ander topic? of is dit topic gewoon dood? Of geen Ubuntu gebruikers meer?
okquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon in DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies] Met verschillende WM's gaan kijken. Ik heb dit topic eigenlijk nooit gesnapt.
@KDE Wallet, wat gaat er fout dan? Heb er zelf nooit last van, enige ding waarvoor het hier gebruikt wordt is volgens mij Chrome en m'n wachtwoorden voor m'n wireless AP's.
Jep hier ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit meer op AU dan in dit topic
14.10 spint hier al een 2 weken zonder problemen.
Ubuntu is al jaren niet meer de meest gebruikte versie van Linux. Canonical heeft gebruikers weggejaagd door onbegrijpelijke beslissingen te nemen. Het verschrikkelijke Unity en de onhandige volgorde van de windowsbuttons hebben veel gebruikers doen afhaken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 06:22 schreef fotostarter het volgende:
http://askubuntu.com/quote:
Dat valt wel mee. Op AU worden nog steeds vragen gesteld en beantwoord. En dat gaat nog steeds in hetzelfde tempo. http://stackexchange.com/sites 229k gebruikers op AU.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ubuntu is al jaren niet meer de meest gebruikte versie van Linux. Canonical heeft gebruikers weggejaagd door onbegrijpelijke beslissingen te nemen. Het verschrikkelijke Unity en de onhandige volgorde van de windowsbuttons hebben veel gebruikers doen afhaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |