De header doet het niet, jouw schuld!quote:
Alleen maar positief he dat Linux onder een groter publiek bekend begint te wordenquote:
Is er een mogelijkheid om meerdere mail boxen aan te maken? Als ik nu mijn e-mail account allemaal toe voeg wordt alles namelijk in een en dezelfde map gestopt en dat wil ik juist graag gescheiden houden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Evolution is een goeie (was vroeger de default). Maar ik gebruik zelf altijd gewoon gmail.
ja, maar in thunderbird ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:51 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om meerdere mail boxen aan te maken? Als ik nu mijn e-mail account allemaal toe voeg wordt alles namelijk in een en dezelfde map gestopt en dat wil ik juist graag gescheiden houden.
Heb je die geinstalleerd via een aparte repo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef Starman89 het volgende:
Pfuuu, m'n hele desktopomgeving naar de klote sinds de update van Cinnamon naar 2.0![]()
![]()
(Ubuntu 12.04)
Dan maar Unity, met tegenzin
Werd automatisch geupdate vanaf de Stable Repo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
Heb je die geinstalleerd via een aparte repo?
That sucks. Las hier al dat er een hoop veranderd is in 2.0, misschien kloppen er bepaalde dependencies niet meer. Een bugje hier en daar zou niet zo'n ramp zijn, maar je zou toch verwachten dat het werkt als het in stable zit...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:13 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Werd automatisch geupdate vanaf de Stable Repo.
Downgraden is niet mogelijk...
Bij het installeren ging niets mis. Maar elke keer als ik opstart met Cinnamon, komt er een crash melding tevoorschijn. Cinnamon + PPA al verwijderd, en helemaal opnieuw erop gezet, maar zonder resultaat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:23 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
That sucks. Las hier al dat er een hoop veranderd is in 2.0, misschien kloppen er bepaalde dependencies niet meer. Een bugje hier en daar zou niet zo'n ramp zijn, maar je zou toch verwachten dat het werkt als het in stable zit...
Gaf apt of de update-applet foutmeldingen?
Dus die Cinnamon zat toch niet in de repo van Ububntu zelf? Dan kan het wel eens fout gaan helaas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Bij het installeren ging niets mis. Maar elke keer als ik opstart met Cinnamon, komt er een crash melding tevoorschijn. Cinnamon + PPA al verwijderd, en helemaal opnieuw erop gezet, maar zonder resultaat.
Welke videokaart drivers gebruik je? misschien even verwijderen en weer toevoegen? of je xorg.conf resetten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef Lod het volgende:
Vanmorgen een upgrade gedaan van 13.04 naar 13.10. Hij heeft wat moeite met externe monitoren geloof ik. Ik zie mijn achtergrond twee keer: eenmaal op de resolutie van mijn laptop (die dicht is) en eenmaal op de resolutie van de externe monitor.
En de muisaanwijzer blijft maar knipperen.
1 2 3 4 5 6 7 | [Contractor Entry] Name=Open Terminal here Icon=terminal Description=Open Terminal here MimeType=inode;application/x-sh;application/x-executable; Exec=pantheon-terminal -d %U Gettext-Domain=pantheon-terminal |
Ik heb geen antwoord op je vraag, want ik open alles al in een terminal. Maar DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 49 is het topic waar je algemene Unix/Linux vragen kan stellen. Voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:53 schreef relativity het volgende:
Misschien een beetje offtopc, maar ik heb eOS.
Ik wil een "open terminal here" script gebruiken voor pantheon-files, maar het werkt maar niet. Hij opent - onafhankelijk van welke directory ik ook zit - altijd de homedir. Snap er niks van.
Dit is mijn terminal.contract:
[ code verwijderd ]
Iemand een idee? Voorheen werkte het wel(
Ja ik ook grotendeels. Daarom vind ik dit belangrijk. Zo kan ik in elke folder gewoon een bijbehorende terminal openen, zodat ik er niet helemaal naar hoef te cd'en.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord op je vraag, want ik open alles al in een terminal. Maar DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 49 is het topic waar je algemene Unix/Linux vragen kan stellen. Voor een volgende keer.
Dolphin (KDE) heeft dat standaardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:40 schreef relativity het volgende:
[..]
Ja ik ook grotendeels. Daarom vind ik dit belangrijk. Zo kan ik in elke folder gewoon een bijbehorende terminal openen, zodat ik er niet helemaal naar hoef te cd'en.
Maar toch bedanktzal het daar proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |