Heeft te maken met het geheugen van de PS3/Xbox volgens mij. Paar keer dezelfde resource renderen kost minder kracht dan allemaal verschillende. Zou op de nextgens beter moeten zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wat is omhoog dan dat ik telkens diezelfde auto's zie rijden
De ene keer zowat alleen SUV's, dan ineens alleen maar van die coupe's met een mini etc.telkens dezelfde set auto's op de weg online.
Als ze dat niet zouden doen zou de ps3 het spel niet aankunnen, ze programmeren het zo dat er maar 4/5 voertuigen tegelijkertijd gerendered hoeven te worden in het verkeer. Als je andere voertuigen wilt moet je gewoon wat verder uit een bepaald gebied rijden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar wat is omhoog dan dat ik telkens diezelfde auto's zie rijden
De ene keer zowat alleen SUV's, dan ineens alleen maar van die coupe's met een mini etc.telkens dezelfde set auto's op de weg online.
Het is in GTA V net zo slecht als in GTA SA.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft te maken met het geheugen van de PS3/Xbox volgens mij. Paar keer dezelfde resource renderen kost minder kracht dan allemaal verschillende. Zou op de nextgens beter moeten zijn.
Plus een ander voertuig nemen... het zijn vaak dezelfde "klasse" auto's...quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Als ze dat niet zouden doen zou de ps3 het spel niet aankunnen, ze programmeren het zo dat er maar 4/5 voertuigen tegelijkertijd gerendered hoeven te worden in het verkeer. Als je andere voertuigen wilt moet je gewoon wat verder uit een bepaald gebied rijden.
Ja dit dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft te maken met het geheugen van de PS3/Xbox volgens mij. Paar keer dezelfde resource renderen kost minder kracht dan allemaal verschillende. Zou op de nextgens beter moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
moet iedereen er 1000 hebben?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:24 schreef budvar het volgende:
Hebben jullie hier al grote heists gedaan? Want dat kan wel als je 1000jp punten hebt.
Weet niet zeker of iedereen 1000 moet hebben, maar je moet iig in 1 lobby blijven tot je 1000 hebt en dan je kan als het goed is de grote klussen doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
moet iedereen er 1000 hebben?
of moet de leider er 1000 hebben?
kan in de socialclub iig niet vinden hoeveel ik er heb.
Bron?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:24 schreef budvar het volgende:
Hebben jullie hier al grote heists gedaan? Want dat kan wel als je 1000jp punten hebt.
Ik wou net zeggen, zaterdag van half 11 tot half 2 zitten spelen, bijna constant races en weet ik t wat allemaal met m'n crewtje (we zijn met z'n 3enquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bron?
Dat zou namelijk wel heel lang duren, gezien je voor een job 15 JP krijgt..
Crew waar ik in zit heeft dat vannacht gedaan en op crew wall gezet, http://socialclub.rockstargames.com/crew/ganja_outlawsquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bron?
Dat zou namelijk wel heel lang duren, gezien je voor een job 15 JP krijgt..
Blijkbaar wel dus, tot 1000 sparen en dan banken overvallen.quote:
dat is kut... ik heb toch geen tijd om eerst tot 1000JP's te sparen, om daarna mezelf nog eens met heists te gaan vermakenquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:25 schreef budvar het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, tot 1000 sparen en dan banken overvallen.
Klinkt echt als onzin, nergens te vinden op youtube of het internetquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:25 schreef budvar het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, tot 1000 sparen en dan banken overvallen.
waar gaat dit over?quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:20 schreef poker4lifee het volgende:
die g litch werkt dus ook met een adder en dergelijkehmmmm
kan dan zo op 20 mill zitten maarja, gaan we maar niet doen
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:37 schreef PicoMMP het volgende:
Heists: This update will introduce full-on cooperative Heist missions that will require careful planning, teamwork and sharp execution – along with the Heist Planning Board for your apartment.
Dus snel met een groepje gaan racen ofzo voor het komende uurquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nice. Als ze je niet pakken krijg je zelf die 7K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |