Toch apart he.. Kunnen ze niet zoiets fokken ook zo groot enzo.. Maar dan met het karakter van een Labrador ofzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja, ik moet zeggen, ik ben blij dat ik m nu als pup gezien heb. Ik heb er buiten mee gelopen, en binnen ook een paar keer heen en weer door de ring en door de hal. Volgende keer kan ik er denk ik mss al niet meer aankomen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toch apart he.. Kunnen ze niet zoiets fokken ook zo groot enzo.. Maar dan met het karakter van een Labrador ofzo
Dat buikjeeequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ierse wolfshond FTW
![]()
Oh kijk, zo lag ie de hele dag he.
Niet wakker te schoppen![]()
[ afbeelding ]
microvezeldoekjes voor de win.. Ze kwijlen idd wel. Maar dat doen zo onderhand alle honden die ik leuk vind ^^quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, doggen worden zo niet oud, en ze kunnen zo kwijlen, niks voor mij.
Oh ja, ach, ik kom ze ook maar zo tegen he!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:03 schreef No.name.for.me het volgende:
Leuke foto's, ben alleen niet zo van die halty banden. Getrek aan de kop en nek.
Dat wil ik ook, ik heb hier ruim de handdoek onder en om de waterbak heen. Ze hapt en loopt direct weg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:08 schreef oh-oh het volgende:
En heuj, dit luxepaardje houdt van kleine schone hondjes nou eenmaal, geen haren, geen stank etc, dus ik hoef ook geen gekwijl
Dat vind ik al te ver gaan, zo'n hond wil ik niet. Begrijpelijk met een erf oid, though.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, als zij erbij is kan ik Ice ook gewoon ( nog wel ) knuffelen en aaien en zo hoor.
Maar we zaten op show en hij lag op zijn plek en als zij dan ff weg was als ik net aan kwam dan lag ie al te brommen, en naar mijn honden te grijpen. Met haar erbij deed ie dat nog niet.
Mooi, zo'n schoothondjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:12 schreef LittleLady het volgende:
Ach wat voor ras je ook hebt, het zijn gewoon vrienden voor een heel leven, want hoe groot en stoer ze ook zijn, in de avond kruipen ze toch maar wat graag op schoot en zolang ik het fysiek aan kan zal ik aldoor Kangals in huis nemen, want blijf het hele fijne prettige honden vinden ook al nemen ze een enorme verantwoordelijkheid met zich mee
[ afbeelding ]
De Tatra!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toch apart he.. Kunnen ze niet zoiets fokken ook zo groot enzo.. Maar dan met het karakter van een Labrador ofzo
Oh dat is ook al zo'n mooierd..quote:
foto!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef No.name.for.me het volgende:
Ik zal trouwens even vertellen wat ik voor hond heb. Een mooie oudere Duitse herder die al wat mankementen heeft. En omdat ik niet hondloos wil zijn ben ik nu al aan het rondneuzen wat ik straks wil.
Grote kans dat het nu een kleiner hondje wordt, wel één waar ik het één en ander mee kan doen.
uploaden via bijv. flickr en dan url kopieren plakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:35 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Even kijken hoe dat hier moet!
Deze ga ik binnenkort eens bestellen, dank voor de tip!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja deze droogoven heb ik
Ik heb dat ding al een jaar of 6 denk ik, paar welbestede eurootjes waren dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |