Datenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet es met CG op date gaan. Kan nog wel eens wat worden.
heb ik vaker last van hoor. dat ik halverwege niet meer weet waar ik naartoe aan het gaan was. begon al bij mijn geboorte denk ik. ik wilde al heel vroeg naar buiten, moeders het ziekenhuis in. toen mocht ik eindelijk komen en toen had ik zoiets van: nja, dat vruchtwater ligt wel lekker.quote:
geeft je toch een goed en warm gevoel van binnenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Coen heeft van mijn centen best een aardig huis gekocht.
heb je hem weer met je datingbureau! hoeveel fokstelletjes hebbie al gefixt?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet es met CG op date gaan. Kan nog wel eens wat worden.
1quote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je hem weer met je datingbureau! hoeveel fokstelletjes hebbie al gefixt?
nou, dat is iig een slagingspercentage van 100%. dat kan dus alleen nog maar slechter. stoppen op je hoogtepunt Pienjo!quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dat is iig een slagingspercentage van 100%. dat kan dus alleen nog maar slechter. stoppen op je hoogtepunt Pienjo!
nja, de druk is nu te hoog hoor. als wij gaan daten moeten we ook trouwen en nakomelingen produceren anders wordt Pino depressief en schiet ie heel sesamstraat neer. en dat is natuurlijk sneu voor Ieniminininininimuis.quote:
Je hebt het ook helemaal uitgedacht alquote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, de druk is nu te hoog hoor. als wij gaan daten moeten we ook trouwen en nakomelingen produceren anders wordt Pino depressief en schiet ie heel sesamstraat neer. en dat is natuurlijk sneu voor Ieniminininininimuis.
MErel doet het met iedere kerelquote:
ja, natuurlijk. ik ben bijna 32. ik moet een beetje opschieten. en mijn ouders willen kleinkinderen en mijn broertje en zijn geregistreerd partner oefenen alleen maar. denk ik....want ik ben er niet bij.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt het ook helemaal uitgedacht al
met een meisje van 19quote:
Als Domien thuis komt krijgt ie op z'n flikker van z'n mokkeltjequote:
krijgt ie pikstraf.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als Domien thuis komt krijgt ie op z'n flikker van z'n mokkeltje
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, natuurlijk. ik ben bijna 32. ik moet een beetje opschieten. en mijn ouders willen kleinkinderen en mijn broertje en zijn geregistreerd partner oefenen alleen maar. denk ik....want ik ben er niet bij.
Geen kaasstengel voor d'rquote:
ik ook. en als ze de jankfase al ontgroeid zijn. ik ga volgende week mijn ouders inlichten en mijn broertje aansporenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik vind kinderen alleen tof als ze van iemand anders zijn.
dat mokkeltje ligt nu met een enorme Tarzan een feestje te vieren.quote:
mokkeltje is de partner van Domien. Carolien heet ze volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef MarijeH het volgende:
Wie is mokkeltje.
Net ff mijn brood gesmeerd. Was het helemaal vergeten![]()
Was leuk om Swijnenstal te luisteren, maar ik ga nu de pc afsluiten. Ik moet er morgen om half 7 uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |