SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten asjeblieft
[ Bericht 17% gewijzigd door kleinzusje op 14-10-2013 07:17:31 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ha, dat geloof ik ja!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef Troeta het volgende:
Grappig Soesa! Nena doet dat in de badkamer als de kraan aangaat,haha
Maar bij een peuter is het niet grappig meer hoor
Geweldig hè? Ik kan zo genieten van dit soort kleine ontdekkigsmomentjesquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Tante_Soesa het volgende:
Leuk KZ
Succes Sam!
E. ontdekte van de week ook voor het eerst plassen op de grond, ging ze heel voorzichtig met 1 voetje proberen te stampen. Toen ze doorhad dat het niet eng of raar was ging ze er met 2 voeten in staan dansen. Zo leuk!
Ja, heerlijk! Daar kan ik ook heel erg van genieten. Al stonden we nu in de stromende regenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Geweldig hè? Ik kan zo genieten van dit soort kleine ontdekkigsmomentjes.
Hier ook binnen gebleven. Hij heeft ook bijna 4 uur geslapen vanmiddagdus maar goed ook dat we niks gepland hadden!
Beterschap Tinu en ook nog voor de kleine van Zoë.
Sam, sterkte met het dieet! Lijkt me zwaar zeg. Maar echt goed dat je ermee aam de slag gaat. Deze maand ook de operatie toch?
Vet en suikerloos en zoveel mogelijk afvallen 28e is de operatie dus over 2 weken. Door het dieet verkleint de lever is minder risico. Ik hoop dat ik het volhoud. We gaan volgende week naar de efteling dus waarschijnlijk dan wat meer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:46 schreef PureEvil het volgende:
Leuk KZ !![]()
Lekker hoor Samen Tinu
![]()
![]()
Sam, wanneer heb je de operatie? En waarom een 600 calorieën dieet?
Dat was ik ook niet vanplan inderdaad. Mag eigenlijk geen brood en aardappels dus misschien smorges toch een boterham i.p.v een cracker en ik mag onbeperkt Slimpie dat scheelt!quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:06 schreef Troeta het volgende:
Succes Sam en in de Efteling ook gewoon wat komkommers mee! Patat en vette troep hoeft echt niet op zo'n dagje hoor!
Wow Phaidra, 4 uur geslapen, dat is echt lang! Was hij vanavond wat langer op?
Je mag geen brood vanwege de zetmelen enzo lijkt me niet dat als je 1 snee brood eet dat een week later nog te zien valt? Ben de hele dag onderweg dat moet goed komen lijkt me. Zit ermee dat ik geen alternatieven weet voor 1 cracker wat wat steviger ligt op mn maag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef Troeta het volgende:
Als je geen brood mag neem je natuurlijk geen boterham he!
Nee niet eens! Hij is verkouden en gister hadden we een drukke dag dus ik denk dat hij echt even moest bijtanken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:06 schreef Troeta het volgende:
Succes Sam en in de Efteling ook gewoon wat komkommers mee! Patat en vette troep hoeft echt niet op zo'n dagje hoor!
Wow Phaidra, 4 uur geslapen, dat is echt lang! Was hij vanavond wat langer op?
Ja dat!! Ik weet niet wat precies het dieet inhoudt (weinig koolhydraten of alleen geen zetmeel?), maar in sommige gevallen is het echt niet goed als je 'de regels' overtreedt. Dat zou toch zonde zijn van je inspanningen de test van de tijd. Mag je bijvoorbeeld een gekookt ei? Dat vult wel goed vind ik altijd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:20 schreef Troeta het volgende:
Ik probeer je wat te motiveren. 1 snee brood zal vast niet te zien zijn nee, maar dan denk je bij de 2e ook dat het niet te zien zal zijn en dat ene patatje. Je kent het wel.
Probeer het gewoon vol te houden als het beter voor je is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |