abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132134801
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132135570
Knutselmiddag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet quoten asjeblieft

[ Bericht 17% gewijzigd door kleinzusje op 14-10-2013 07:17:31 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_132135854
Wat leuk! Ik wou dat met verf doen maar had geen groot papier meer :( hier was het droog dus naar buiten lisa vond de wind heerlijk amber stampte zohard in de plassen dat we haar laarze 3 keer leeg hebben moeten gooien. Ze was nat tot op dr onderbroek.

Daarna een warme douche en in pyama pannekoeken gegeten. Voor lisa de eerste keer voor mij de laatste keer. Morgen begint mijn 2 weken durende 600 calorien dieet.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_132136993
Ziet er tof uit KZ.

Hier ook grotendeels binnen gebleven. Alleen eind van de middag even allemaal gegaan om onze kleuter van een verjaardagspartijtje op te halen.

Dreumes hier vind plassen ook de bom.

En hier ook pannenkoeken, hadden ook onze buren uitgenodigd met hun 3 kinderen. Dus lekkere bende was het. Alleen bij mij zijn de pannenkoeken niet zo goed gevallen, heb een maag darm virusje opgevangen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132137770
Wij hadden ook pannenkoeken haha :P hoop dat het virusje snel vertrokken is Tinu!

Zag foto's ook op fb langskomen kz, leuk zo'n knutselmiddag :)

Hier was het zonnig vandaag dus nog stukje wezen rijden en op bezoek bij manliefs opa en oma geweest.

Waarom op dieet Sam? 600 caloriën lijkt me wel erg weinig.
pi_132138316
Beterschap Tinu

Sam
Oei dat zijn weinig calorieën!

Bitterend
Stoere meid lekker in de regen :)
Lief dat je het vraagt, vandaag was ze minder huilerig en super lief O+
Ik heb vanmorgen nog 2uurtjes mogen slapen.

Kz
O+ artistieke dame
pi_132138595
Wat gaaf kz!

Beterschap tinuviel! En gezellig zo'n pannenkoekenetentje!
pi_132138642
Kz wat tof kleuren op de vloer! M. heeft niks met heupen trouwens. Is twee keer getest. Maar ok.

Sam 600 ?!? :o

Plassen stampen O+ ik wil ook, maar heb nog geen goed excuus. :P
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:46:23 #9
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132138668
Leuk KZ ! O+

Lekker hoor Sam :) en Tinu :) :Y)

Sam, wanneer heb je de operatie? En waarom een 600 calorieën dieet?
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:47:37 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132138722
Leuk KZ O+

Succes Sam!

E. ontdekte van de week ook voor het eerst plassen op de grond, ging ze heel voorzichtig met 1 voetje proberen te stampen. Toen ze doorhad dat het niet eng of raar was ging ze er met 2 voeten in staan dansen O+. Zo leuk!
pi_132138822
Zolena
Warm & gezellig binnen knuffelen is ook fijn.

S is ook een knuffelkont *;
Vanmiddag kwam ze rennend op me af en wilde me een kus geven "Auw" maar wel lief O+
pi_132138912
Grappig Soesa! Nena doet dat in de badkamer als de kraan aangaat,haha

Maar bij een peuter is het niet grappig meer hoor :{
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:53:26 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132139007
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef Troeta het volgende:
Grappig Soesa! Nena doet dat in de badkamer als de kraan aangaat,haha

Maar bij een peuter is het niet grappig meer hoor :{
Ha, dat geloof ik ja!

E. is ook wel knuffelig trouwens maar ook heel actief. Ze geeft heel graag kusjes, échte met mond dicht en mwah geluid, maar heeft geen geduld om op schoot te zitten. Tenzij moe of niet lekker.
pi_132139060
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Tante_Soesa het volgende:
Leuk KZ O+

Succes Sam!

E. ontdekte van de week ook voor het eerst plassen op de grond, ging ze heel voorzichtig met 1 voetje proberen te stampen. Toen ze doorhad dat het niet eng of raar was ging ze er met 2 voeten in staan dansen O+. Zo leuk!
Geweldig hè? Ik kan zo genieten van dit soort kleine ontdekkigsmomentjes O+.

Hier ook binnen gebleven. Hij heeft ook bijna 4 uur geslapen vanmiddag :o dus maar goed ook dat we niks gepland hadden!

Beterschap Tinu en ook nog voor de kleine van Zoë.

Sam, sterkte met het dieet! Lijkt me zwaar zeg. Maar echt goed dat je ermee aam de slag gaat. Deze maand ook de operatie toch?
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:56:51 #15
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132139194
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Geweldig hè? Ik kan zo genieten van dit soort kleine ontdekkigsmomentjes O+.

Hier ook binnen gebleven. Hij heeft ook bijna 4 uur geslapen vanmiddag :o dus maar goed ook dat we niks gepland hadden!

Beterschap Tinu en ook nog voor de kleine van Zoë.

Sam, sterkte met het dieet! Lijkt me zwaar zeg. Maar echt goed dat je ermee aam de slag gaat. Deze maand ook de operatie toch?
Ja, heerlijk! Daar kan ik ook heel erg van genieten. Al stonden we nu in de stromende regen :'). Maar evengoed O+

Wij zijn ook binnengebleven hoor, was echt niks aan vandaag. Lekker binnen gespeeld en meer tv gekeken dan normaal. Heerlijk zo'n dagje!
pi_132139212
Mijnes is ook wat knuffeliger op het moment. Echt lief, steeds kusjes geven en armpjes om me heen slaan als ik thuis kom O+. Maar soms ook wel lastig als hij per se bij mij wil zitten en ik eigenlijk dingen moet doen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132139357
Ik heb ook een knuffel kont!! ik hou er zo veel van...een dag niet geknuffeld is een dag niet geleefd *)

Tinu -O- beterschap :*

Succes Sam!!

Soesa ook een lekkere stamper O+

Phai bijna 4 uur geslapen :o wel lekker rustig :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132139480
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:46 schreef PureEvil het volgende:
Leuk KZ ! O+

Lekker hoor Sam :) en Tinu :) :Y)

Sam, wanneer heb je de operatie? En waarom een 600 calorieën dieet?
Vet en suikerloos en zoveel mogelijk afvallen 28e is de operatie dus over 2 weken. Door het dieet verkleint de lever is minder risico. Ik hoop dat ik het volhoud. We gaan volgende week naar de efteling dus waarschijnlijk dan wat meer.

Tv kijken hebben ze hier ook gedaan. Ze weten niet dat we naar de efteling gaan toch lijken ze het te begrijpen. Ze willen telkens de verhaaltjes van de sprookjesboom horen, favoriet is dan het liedje van rood kapje waar de wolf aftelt begint lisa te swingen hihi

Deze dus: http://m.youtube.com/watc(...)youtube_gdata_player

En bejamin behh is ook een hit

[ Bericht 10% gewijzigd door Sam1993 op 13-10-2013 22:07:30 ]
pi_132139704
Succes Sam en in de Efteling ook gewoon wat komkommers mee! Patat en vette troep hoeft echt niet op zo'n dagje hoor!

Wow Phaidra, 4 uur geslapen, dat is echt lang! Was hij vanavond wat langer op?
pi_132139839
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:06 schreef Troeta het volgende:
Succes Sam en in de Efteling ook gewoon wat komkommers mee! Patat en vette troep hoeft echt niet op zo'n dagje hoor!

Dat was ik ook niet vanplan inderdaad. Mag eigenlijk geen brood en aardappels dus misschien smorges toch een boterham i.p.v een cracker en ik mag onbeperkt Slimpie dat scheelt!

Je bent toch een hele dag bezzig dat scheelt veel met bankhangen

[ Bericht 2% gewijzigd door Sam1993 op 13-10-2013 22:18:19 ]
pi_132139895
Als je geen brood mag neem je natuurlijk geen boterham he! :+
pi_132140326
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef Troeta het volgende:
Als je geen brood mag neem je natuurlijk geen boterham he! :+
Je mag geen brood vanwege de zetmelen enzo lijkt me niet dat als je 1 snee brood eet dat een week later nog te zien valt? Ben de hele dag onderweg dat moet goed komen lijkt me. Zit ermee dat ik geen alternatieven weet voor 1 cracker wat wat steviger ligt op mn maag.

K ga morgen eens ff belle met de dietist :)
pi_132140480
Ik probeer je wat te motiveren. 1 snee brood zal vast niet te zien zijn nee, maar dan denk je bij de 2e ook dat het niet te zien zal zijn en dat ene patatje. Je kent het wel.
Probeer het gewoon vol te houden als het beter voor je is!
pi_132140565
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:06 schreef Troeta het volgende:

Nee niet eens! Hij is verkouden en gister hadden we een drukke dag dus ik denk dat hij echt even moest bijtanken.

Ik was zelf niet thuis 's middags (huis van mijn moeder moet leeg en schoon) dus het was vooral voor papa lekker :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132140801
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:20 schreef Troeta het volgende:
Ik probeer je wat te motiveren. 1 snee brood zal vast niet te zien zijn nee, maar dan denk je bij de 2e ook dat het niet te zien zal zijn en dat ene patatje. Je kent het wel.
Probeer het gewoon vol te houden als het beter voor je is!
Ja dat!! Ik weet niet wat precies het dieet inhoudt (weinig koolhydraten of alleen geen zetmeel?), maar in sommige gevallen is het echt niet goed als je 'de regels' overtreedt. Dat zou toch zonde zijn van je inspanningen de test van de tijd. Mag je bijvoorbeeld een gekookt ei? Dat vult wel goed vind ik altijd.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')