Test ook, dat hoort.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:10 schreef As1981 het volgende:
Maar Olf staat ook al in het lijstje er boven.
Ja blijkbaar maakt dat niet uit, iedereen staat daartussen. Ik heb mijn fbskills wel weereven ingezet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:10 schreef As1981 het volgende:
Maar Olf staat ook al in het lijstje er boven.
OLF!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:12 schreef bellelena het volgende:
We hebben de O
We hebben de L![]()
We hebben de F
Nee, olf moet toch nog?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:13 schreef Hilzillah het volgende:
Niet zo snel typen. Ik moest nog kijken of er nog mensen uitgesloten moesten worden
Test gaat er nu uit deal?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:14 schreef Enfermera het volgende:
Als ik niet zo misselijk/moe was, zou ik nog enthousiast zijn ook over het uur u. En dan valt mijn misselijkheid nog mee nu, kun je nagaan!
Ja... uhh... ik eh was aan het kijken of je wel aan het opletten was!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:15 schreef Suikertante het volgende:
Ja deal!
Spees dan is niet ineens Olf verdwenen, dan gaat het gewoon van start als olf heeft ingeleverd.
quote:
herman van veen punniken?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:15 schreef Suikertante het volgende:
Als ik belle heb weet ik al wat ik ga doen![]()
Ahhh nee, ik sterf echt dan hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:15 schreef Suikertante het volgende:
Als ik belle heb weet ik al wat ik ga doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |