quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Santas_Superhelm het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrroooooooooeeemmmmmmmm !
Haastige spoed
is zelden goed!
Het duurde even,
maar stop maar met beven!
Santas superhelmen team is daar
Masonquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef Kersjes het volgende:
Santa Barbara
Daar keek ik de herhalingen van, 's avonds laat.
Mason was zo'n heerlijk personage!
Sherlocken is niet mijn hobby.quote:
Oh jee wat gebeurt mij nou,quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:40 schreef gewoonsanta het volgende:
Gewoonmezelf, ook jij hebt een kloon!
Santa, hoewel misschien niet zo gewoon
kent je niet zo goed,
Of misschien ook wel, dat geeft moed!
Rijmen kan deze santa niet!
Dat laat ik liever over aan zwarte piet...
Voor vandaag laat ik het hierbij
Want een heel hoog niveau zit er niet aan deze rijmelarij....
![]()
Ik moest op zoek naar een nieuw mail adres voor ik een kloon aan kon maken. Ik ben het wachtwoord van dat mail adres nu al vergetenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:53 schreef Saffier het volgende:
Op mijn mailadressen heb ik al kloons. Mag je niet twee kloons op 1 adres? En mobiel aanmelden is ook al een probleem
beste Santabecky27quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:46 schreef SantaBecky27 het volgende:
Becky27![]()
Heel ongewoon
Heb ik voor jou gemaakt
Een kloon
Ik wil niet dat jij valt
Uit de toon
Vertel me nu maar snel
Een grotere verlanglijst, komt die wel??
![]()
![]()
Iedereen denkt na over wie wie heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:55 schreef Mangostine het volgende:
Is er iets gebeurd ofzo, dat het hier zo druk is.
En bedankt he, heb ik drie A4'tjes zitten tikken op mijn lijstje, ben jij het? Jij weet genoeg!quote:
Ik weet ook niet zo goed wat ik doequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Soesa en SantaBecky ik snap er geen kont van, maar wat jullie net deden daar zit een luchtje aan!!!
+1 ik fok altijd mobielquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Stom dat je mobiel geen nieuw account aan kan maken :/ althans mij lukt t echt niet. Nouja, dan ergens morgen maar zodra ik achter m'n laptop zit. Fok is verbannen van werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |