áltíjd dezelfden ook hè?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:03 schreef pessie het volgende:
[..]
Nou, bj en ik zitten er nog niet bij. Daarom moet iedereen wachten
Check voor de rooksignalen. Het regent alleen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Behalve rooksignalen is Hil nu denk ik op werkelijk iedere manier benaderd
Ze heeft het dan ook al gezien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:04 schreef Spees_Eend het volgende:
en ik maar wapperen met die deken boven mijn vuurtjequote:Op zondag 13 oktober 2013 20:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee wacht. Je bedoelde:quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik kreeg mail!
Reclame. En bericht van Spees
Ja natuurlijk, hoe kon ik me zo vergissenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee wacht. Je bedoelde:
EN BERICHT VAN SPEES!![]()
![]()
Ik heb nog steeds geen mailquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:07 schreef bellelena het volgende:
Iedereen staat in het bovenste lijstje, ook degenen die nog niet hun loot hebben ingeleverd!
Even quotenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Olf het volgende:
Mijn wispelturigheid en ik doen graag mee na uitvoerig intern debat als het nog mag en er geen bezwaren zijn? Speak now or forever hold your peace!
Oh en Gularas lootje geen probleem, en was er nog via Cyntia een sluipweg qua versturing naar Evenstar? Of was een plat pakket wel te doen? Even wat gemist daar. Anders kan ik bv bij haar loot worden uitgesloten als het financieel lastig is, of kan dat niet?
Binnen NL komen mijn baby, OVkaart en ik wellicht persoonlijk Santaspelend langs. In cognito. Met allebei een DHL pak aan als vermomming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |