Joho, we zijn d'r weer hoor. Inderdaad, heb even de deur dichtgetrokken en ben twee dagen weg geweest.
Donderdagmorgen hotelletje geboekt, lekker Nederland, België, Luxemburg en vervolgens Frankrijk doorgereden met de nieuwe auto. Prima nachtje daar, ontbijtje gezellig... Om vervolgens weer huiswaarts te gaan via Frankrijk, Duitsland, en vervolgens weer Nederland. Alles lekker binnendoor, lekker sturen.
Weliswaar geen echte vakantie, met 1100 km rijden, maar wel leuk. Lekker ff wat anders, genieten van het uitzicht enzo.
Zaterdag weer aan de klus geslagen voor een ochtend omdat ik naar vrienden ging daarna.
Maar wat een gedoe joh!! Pfff, ben nog altijd met de meterkast bezig. Ik heb nu alle buisjes gelegd, dat is geregeld... Maar nu nog inhoud erin trekken.
UTP naar het buro op zolder- drama, pijpen moesten weer los in het plafond. UTP en CAI in een 3/4 buis naar zolder... Idem dito. Beide een meter of 12.
Toen kwam ik erachter dat ik de hele voeding nog niet getrokken had naar de slaapkamer, dus ook even tussendoor gedaan. Toen zag ik hetzelfde voor de groepenkast naar de centraaldozen voor slaapkamers en badkamer.
Maar goed, ik ga weer aan de slag.
- UTP en CAI nog trekken naar slaapkamer 1 en 2
- badkamer voeding trekken
- checken wat nog meer, daar ik nog iets van 10 lege buisjes heb zitten.... :x
- hal rachels afmaken
- .... In mijn dromen het isoleren afmaken en stucplaatjes er tegen knallen!!
Moraal van dit weekend: kabels trekken in je eentje is echt een drama.

Oja: ik had in de KKK sectie nog een vraag gesteld, maar komt niks. Dus maar hier:
Kan ik zonder probleem met normen en gedonder gewoon 2 VD draden in een automaat stoppen, met schroefcontacten? Ik heb dus de hal, welke op de woonkamer groep moet, maar ik vergeten was mee te nemen in het circuit.
[ Bericht 8% gewijzigd door Gieliovd op 05-01-2014 11:19:37 ]