ja, precies. ik wil hem gewoon opknappen en dan ophangen in de werkplaats.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:36 schreef padlarf het volgende:
Wat is het idee achter het in nieuwstaat brengen? Vind je het een leuk project en wil je het ding zelf houden?
ik ga hem echt niet laten keuren, dat is me veel te duur en ik ga hem toch maar af en toe gebruiken voor redelijk lichte dingen. ik heb hem het afgelopen jaar 2 keer gebruikt om de brommer aan op te hangen om de achterbrug te vervangen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:57 schreef peug306 het volgende:
miss een rare vraag.
maar word de takel enkel decoratie? of wil je hem ook gaan gebruiken?
als je hem wil gebruiken laat hem dan ook nog nakijken door een bedrijf die verstand heeft van die dingen.
beter goed gekeurd dan fout een been kwijt.
of zo. zekerheid voor alles.
betrek je zijn vriendin er nu ook l in ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef bluemoon23 het volgende:
Voor het vetklepje zou je eens kunnen vragen bij een landbouwmechanisatie bedrijf.
Als je een nummer slaat moet daarover de jaarkleur gespoten. Meer niet. Een labeltje eraan hangen gaat niet altijd, denk aan de lasthaak van een kraan. Een haakje van een kettingstel daarentegen ga je geen nummer slaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:42 schreef densmee het volgende:
bij ons worden er inderdaad nummers ingeslagen en daarbij behorende certificaten
ik ben druk bezig met verf verwijderen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dit project gesteld ?
nee dat gaat niet, de letters zijn te klein en te hoog. Daardoor komen de draden niet overal.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:02 schreef Gieliovd het volgende:
Verf tussen letters... staalborstel?
helaas heb ik geen straalcabinequote:Op donderdag 7 november 2013 07:30 schreef Basp1 het volgende:
Zandstralen als je de verf makkelijk wilt verwijderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poeh ! Dat is erg netjes geworden !quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef -niemand- het volgende:
Hoppa! na een lange tijd heb ik hem eindelijk klaar en opgehangen.
Zie hier de pics![]()
werkt als een tiet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevallig heb ik een paar weken geleden nog zo'n ding gevonden, lag helemaal in een hoek onder een hoop zand. na wat schoonmaken heeft hij het een tijdje gedaan. maar nu niet meer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef robber57 het volgende:
Netjes.
Die oliespuit is een Reilang, die kun je nu nog steeds kopen en zien er ook nog steeds zo uit, een reilang doet het in alle standen, tot bijna op zijn kop alhoewel er dan meestal wel wat olie uit het mechanisme lekt en je kunt er ook enigszins wat druk mee opbouwen om bv iets door te spuiten.
Ze gaan heeeeeel lang mee en zijn nagenoeg onverwoestbaar mede door de dikwandige aluminium pot.
Als het tuitje wat er aan zit niet handig is; je kunt er andere tuitjes voor krijgen,sproeiers(voor kruipolie),punt spuitje,plat spuitje,met schroefdraad aan het eind enz enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |