[twitter:BaukeMollema twitterde op donderdag 19-09-2013 om 17:15:40Thanks Topsportdesk @Rabo_EV for this beautiful bouquet of flowers...
- http://t.co/0PJD4KRPzX reageer retweet
Daar is niks mis mee, maar moet je dan 7 ton in één wedstrijd steken? Een groot land als China moet zo'n koers zelf kunnen financieren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch is daar ook wel iets voor te zeggen, dat de internationale wielerunie probeert de sport te verbreden en daar ook wat geld insteekt vind ik niet heel gek.
Plus je krijgt dan belangenverstrengeling: de organisator van de koers die bepaalt welke wedstrijden in de Protour komen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar moet je dan 7 ton in één wedstrijd steken? Een groot land als China moet zo'n koers zelf kunnen financieren.
nog (ver) onder de eneco tour, dus stelt geen reet voorquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:40 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb geen verstand van het wielrennen, maar wat stelt de ronde van Peking voor op het wereldtoneel? De Tour, Giro en Vuelta zijn de grote drie en verder? Iemand?
Ik had die indruk al, omdat je haast geen grote namen ziet fietsen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef franklop het volgende:
[..]
nog (ver) onder de eneco tour, dus stelt geen reet voor
Ja tuurlijk, haal de koersen waarin Nederland nog eens wat presteert maar wegquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zitten sowieso te veel rittenkoersen in de World Tour. Bij de top 5 van minst WT-waardige wedstrijden zitten waarschijnlijk 4 rittenkoersen.
Weg met Eneco en Polen, Vuelta wat vroeger leggen en opwaarderen eindejaarskoersen in Italië, zodat je een mooi Italiaans klassiek najaar hebt. Parijs-Tours kan daar dan een mooie epiloog vormen. Peking mag uiteraard helemaal weg, geen probleem met globaliseren, maar toch niet in China... ga dan voor meer wedstrijden in de VS of Canada. Of probeer iets met de WT in Colombia.
Niet waar, want Gesink.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had die indruk al, omdat je haast geen grote namen ziet fietsen.
twitter:Renikart twitterde op zondag 13-10-2013 om 17:55:32@thijszonneveld aparte signatuur van van winden bij tekenen startlijst
#Beijing http://t.co/yxlKFMYpIv reageer retweet
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:13 schreef marcodej het volgende:
twitter:Renikart twitterde op zondag 13-10-2013 om 17:55:32@thijszonneveld aparte signatuur van van winden bij tekenen startlijst
Verschilletje is wel dat sommige van die landen gewoon dik betalen om de F1 er naar toe te halen en hier de UCI moet betalen omdat de Chinezen het zelf aan de reet zal roesten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik ben ook niet 'happig' op de niet europese WT wedstrijden.
Maarja, toen de Formule 1 ook steeds meer buiten Europa ging rijden hoorde je supporters ook klagen.
En zie nu, of het nu Singapore of Zuid Korea is. de echte fans staan er voor op.
Ik heb niet de indruk dat er veel fans opstaan voor de Ronde van Peking. Al was het alleen al omdat het alleen op Eurosport te zien is, en die trekken iha niet de echt hoge kijkcijfers.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Maarja, toen de Formule 1 ook steeds meer buiten Europa ging rijden hoorde je supporters ook klagen.
En zie nu, of het nu Singapore of Zuid Korea is. de echte fans staan er voor op.
Dat wou ik nog toevoegen, maar jij bent me voor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:10 schreef OProg het volgende:
om de F1 er naar toe te halen en hier de UC
Nee. Maar je zal als renner altijd RVV of etappe in de tour willen winnen boven Peking.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat wou ik nog toevoegen, maar jij bent me voor.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat je achter enkele jaren waarschijnlijk niemand meer hoort klagen.
Formule 1 heeft Monaco, Spa, Silverstone en Monza als DE klassiekers.
RVV-PR en LBL zullen waarschijnlijk Nooit uit de Worldtour verdwijnen
Whehe.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:13 schreef marcodej het volgende:
er zijn ook maar 20 GP's en er zijn 150 koersdagen, da's nogal een verschil. Als je 2 GP's niet kijkt dan mist je 10% van het seizoen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |