Dat dusquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
serieus ik zie er dan uit alsof mijn boobs mijn hoofd haten en onderweg zijn mijn hoofd te laten stikken onder hun massieve gewicht
en moord en haat is nooit sexy
Pissig en kwijlend? Nog nooit echt meegemaakt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:06 schreef Raene het volgende:
[..]
De aandacht die je ermee krijgt is niet altijd grappig.. wijven die je pissig nakijken en kerels die je kwijlend aankijken
Ook dat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het ook wel irritant dat mensen mensen iets over mijn karakter te weten vanwege mijn cupsize
heel apart
Van die "opgeblazen" tieten; vind ik er niet echt mooi uit zienquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
serieus ik zie er dan uit alsof mijn boobs mijn hoofd haten en onderweg zijn mijn hoofd te laten stikken onder hun massieve gewicht
en moord en haat is nooit sexy
Omdat de zon het leuk vond om zoveel water te verdampenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom is er zo veel regen?
waar komt het vandaan?
waarom?!?!
tja als ik ze niet omhoog hijs dan hagen ze op mijn navel, dat is ook niet leukquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die "opgeblazen" tieten; vind ik er niet echt mooi uit zien
Van Raene-yquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom is er zo veel regen?
waar komt het vandaan?
waarom?!?!
Bloed stroomt weg naar andere delen, dus wellicht daardoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het ook wel irritant dat mensen menen iets over mijn karakter te weten vanwege mijn cupsize
heel apart
Ik word er een beetje bang van. Het is sowieso niet mooi, een subtiele inkijk is wel mooi.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die "opgeblazen" tieten; vind ik er niet echt mooi uit zien
Nee dat snap ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja als ik ze niet omhoog hijs dan hagen ze op mijn navel, dat is ook niet leuk
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het ook wel irritant dat mensen menen iets over mijn karakter te weten vanwege mijn cupsize
heel apart
Het staat er wel erg letterlijk, maar wat ik meer bedoel is dat veel vrouwen je meteen een slet noemen, en mannen vaak naar je boobs weten te staren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:09 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Pissig en kwijlend? Nog nooit echt meegemaakt.![]()
dat mensen denken dat ik dom en/of oppervlakkig ben omdat ik grote borsten hebquote:
Dat doen mannen sowieso wel hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Het staat er wel erg letterlijk, maar wat ik meer bedoel is dat veel vrouwen je meteen een slet noemen, en mannen vaak naar je boobs weten te staren.
en dat ja, ze denken dat je makkelijk bentquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Het staat er wel erg letterlijk, maar wat ik meer bedoel is dat veel vrouwen je meteen een slet noemen, en mannen vaak naar je boobs weten te staren.
Ik ben onschuldig jaquote:
nee hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:16 schreef Letsstaytogether het volgende:
Snap ik, maar ik denk dat het te maken heeft met de omgeving waar je in zit. Ik kan me niet voorstellen dat je de stempel slet krijgt als je inkijk hebt. Of het moet wel ontzettend erg zijn. Dat mannen kijken geloof ik wel. Typisch.
Dus ze zeggen tegen jou dat ze je dom/oppervlakkig vinden omdat je grote tetten hebt?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
uiteraard denken mijn vrienden dat niet
het gaat juist over random mensen die je tegen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |