het ligt maar net aan je figuurquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:16 schreef Letsstaytogether het volgende:
Sowieso staat dikke mensen vrij weinig, vind ik. Wijd is dan fout, maar strak nog fouter.
ik ben zo gelukkig vin!!quote:
Opsturen danquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heen en weer rijden naar Emmen is mij iets te veel van het goede.
Middag, verjaardag gezellig?quote:
anti verjaardagquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Opsturen dan
[..]
Middag, verjaardag gezellig?
met mn inkt natuurlijkquote:
Nou ja, dan zie je weer van die dikkige benen eronder, vind ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het ligt maar net aan je figuur
dikke mensen hebben namelijk ook gewoon een figuur
dit werkt echt super cute voor mij:
[ afbeelding ]
hoewel, misschien niet strapless want dan ben ik een en al boob
Dat bedoelde ik uiteraardquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
anti verjaardag![]()
Ze zijn net weg
niet echt iets dat je in het dagelijks leven aan trekt hequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou ja, dan zie je weer van die dikkige benen eronder, vind ik.
Ik vind dit dan wel heel mooi staan en passend:
[ afbeelding ]
hups zat onderhand kwijlend naast mequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aaaaah, ik zag het op FB jaZiet er mooi uit!
Misschien als je werkloos bent en in een zonnig land woont.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet echt iets dat je in het dagelijks leven aan trekt he
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hups zat onderhand kwijlend naast me
Sja van mij had je met die smurf op de bank mogen slapen hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Zit er trouwens nog een verhaal achter die tattoo?
En ik maar saai thuiszitten
Ik ga mezelf niet uitnodigenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja van mij had je met die smurf op de bank mogen slapen hoor![]()
Ja. Oma. Die staat ten alle tijden voor me klaar. Voor de kleinste dingen. Zoals 400 keer mn knopen aan mn jas vastmaken en daarna heel subtiel te zeggen dat die knopen zichzelf los sneden, zodat ik maar eens andere knopen ging kopen
gewoon een keer appen, was je vanzelf ook wel uitgenodigd hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet uitnodigen![]()
Ah oke. Simpel maar toch doordacht
Okequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon een keer appen, was je vanzelf ook wel uitgenodigd hoor
Ja, nu weer sparen voor de volgende
ik was eigenlijk verbaasd over hoe weinig deze me kostte.. Slechts 80 euroquote:
Oh dat lijkt wel mee te vallen inderdaad, voor zover ik daar verstand van hebquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was eigenlijk verbaasd over hoe weinig deze me kostte.. Slechts 80 euro
vraag vin maar ff.. Zit op de ipadquote:
had ongeveer 150/160 verwacht..quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat lijkt wel mee te vallen inderdaad, voor zover ik daar verstand van heb
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vraag vin maar ff.. Zit op de ipad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog mooi de helft bespaard. Waar heb je 'm eigenlijk laten zetten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
had ongeveer 150/160 verwacht..
Ziet er zeker tof uitquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch nog mooi de helft bespaard. Waar heb je 'm eigenlijk laten zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |