Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Waar staat I.F.T. voor??quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:38 schreef Fascination het volgende:
Toen met die ontmaskering van het_hupt.!
I fucked Ted. Dat slaat dan weer op Breaking Bad, waar die mevrouw uit m'n ava in speelt.quote:
Je bent wel heul liefquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat het een stomme nick is.
zo lief ben ik niet
Wat moet ik doenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende: Laten we het weer over tieten hebben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is juist de trucquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat het een stomme nick is.
zo lief ben ik niet
ja de rest is ook alleen maar stomquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Je bent wel heul lief! Je bent iig de allerliefste Buuf
.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Goffer
Opnieuw:
[..]Leuke tatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
dat heb ik gemist?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:38 schreef Fascination het volgende:
Toen met die ontmaskering van het_hupt.!
Goffer
Opnieuw:
[..]Gvd, wat een gaar wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Goffer
Opnieuw:
[..]mooi figuur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Goffer
Opnieuw:
[..]*Klikt spoiler snel weer dicht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja de rest is ook alleen maar stom
Hij deed zich voor als jonge vent, bleek een oude, getrouwde vent te zijn die met allerlei foksters is vreemdgegaan.quote:
Te dik voor je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Klikt spoiler snel weer dicht*
Goffer
Opnieuw:
[..]Tats en premmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
niiiiceeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als jonge vent, bleek een oude, getrouwde vent te zijn die met allerlei foksters is vreemdgegaan.Volgens mij is het originele ontmaskeringstopic zelfs gedeletet om z'n vrouw te sparen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |